2023-09-23, 22:42
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Nej, fr mig r det en bra taktik. Sen spelar det nog mindre roll p vilken arena du sker en man, s lnge du r tydlig vid kontakt men frst frgar vad han sker fr annars r risken att han anpassar sitt svar efter ditt. Lite strategi r sllan fel fr att undvika att slsa tid p dom som inte sker samma

Brukar egentligen inte bry mig s mycket om vad andra sker, jag vet bara att jag rlig med att jag inte vill ha en relation, sen r det upp till honom vad han vill gra med den informationen
Citera
2023-09-23, 23:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Brukar egentligen inte bry mig s mycket om vad andra sker, jag vet bara att jag rlig med att jag inte vill ha en relation, sen r det upp till honom vad han vill gra med den informationen

Tnker som s, att han kanske sger vad som helst fr att f ha sex med dig en gng, och sen str du utan i alla fall?
Ifall man d vill frskra sig om att han sker samma som dig, s kan du be honom bertta vad han r p jakt efter innan du berttar vad du sker.
Det som funkar fr mig kanske inte r rtt metod fr dig, huvudsaken att du hittar det du sker
Citera
2023-09-23, 23:09
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Tnker som s, att han kanske sger vad som helst fr att f ha sex med dig en gng, och sen str du utan i alla fall?
Ifall man d vill frskra sig om att han sker samma som dig, s kan du be honom bertta vad han r p jakt efter innan du berttar vad du sker.
Det som funkar fr mig kanske inte r rtt metod fr dig, huvudsaken att du hittar det du sker

Men d har vi ju bda ftt det vi var ute efter ju. P tinder iallafall s brukar det ofta st vad de sker faktiskt (hur mycket rlighet som nu finns dr). Trffar man ngon ute s brjar det ju oftast med ett ONS s tar man det drifrn sen.
Citera
2023-09-23, 23:12
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Men d har vi ju bda ftt det vi var ute efter ju. P tinder iallafall s brukar det ofta st vad de sker faktiskt (hur mycket rlighet som nu finns dr). Trffar man ngon ute s brjar det ju oftast med ett ONS s tar man det drifrn sen.

Hur vet du att det inte blir ytterligare ett ONS som du sgs vara trtt p om du inte redan i frvg tar reda p vad mannen vill? Eller r du helt okej med att det kan bli bara ONS, i s fall r det ju bara att kra
Inte alla mn som vill ha sex fr en kvll som sen vill ha terkommande sex, det r fr mnga en del som ska stmma fr att dom ska vilja fortstta ses fr sex.
Citera
2023-09-24, 01:48
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Hur vet du att det inte blir ytterligare ett ONS som du sgs vara trtt p om du inte redan i frvg tar reda p vad mannen vill? Eller r du helt okej med att det kan bli bara ONS, i s fall r det ju bara att kra
Inte alla mn som vill ha sex fr en kvll som sen vill ha terkommande sex, det r fr mnga en del som ska stmma fr att dom ska vilja fortstta ses fr sex.
Ass d menar jag "aktivt leta" efter ONS, men skulle det hnda s r det ju inte hela vrlden s sett. Bryr mig inte s mycket. Hade mest vart enklare och gtt att kunna gra "booty call" liksom
Vilka aspekter tycker du r viktigast fr att fortstta, eller vad tror du r de vanligaste aspekterna fr fortsatt liggande?
Citera
2023-09-24, 09:36
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ass d menar jag "aktivt leta" efter ONS, men skulle det hnda s r det ju inte hela vrlden s sett. Bryr mig inte s mycket. Hade mest vart enklare och gtt att kunna gra "booty call" liksom
Vilka aspekter tycker du r viktigast fr att fortstta, eller vad tror du r de vanligaste aspekterna fr fortsatt liggande?

Frga ditt ONS om han kan tnka sig att helt utan krav komma ver typ ett par gnger i mnaden och bara gka, tror ingen snubbe skulle banga ett snt upplgg faktiskt. Det r nr krringarna brjar krngla och stlla krav p sina lskare/KKs som mnga snubbar inte pallar och drar skulle jag vilja sga.
Citera
2023-09-24, 11:28
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:

Det kvittar vad jag tycker d jag inte sker en kk utan hellre sker en fwb eller kanske till och med lskare.
S kr p det stt som passar dig bst
Citera
2023-09-24, 15:49
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Frga ditt ONS om han kan tnka sig att helt utan krav komma ver typ ett par gnger i mnaden och bara gka, tror ingen snubbe skulle banga ett snt upplgg faktiskt. Det r nr krringarna brjar krngla och stlla krav p sina lskare/KKs som mnga snubbar inte pallar och drar skulle jag vilja sga.

Ja fr vl bli nt snt d nsta gng jag har nt ONS, om det r nt att ha vill sga.
Fattar inte varfr folk brjar stlla krav om det r en sn relation.. Har man ju ingen rtt att gra. Det enda r vl att tala om ifall man vart med ngon annan s man vet om man kanske ska testa sig
Citera
2023-09-24, 15:50
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Det kvittar vad jag tycker d jag inte sker en kk utan hellre sker en fwb eller kanske till och med lskare.
S kr p det stt som passar dig bst
Ja allts kk eller fwb r ju det som hade passat mig bst ocks. Vad definierar du som lskare?
Citera
2023-09-24, 16:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja allts kk eller fwb r ju det som hade passat mig bst ocks. Vad definierar du som lskare?

Personligen, s r en kk (knullkompis) fr mig helt knslolst och enbart fysiskt och knappt ngot prat mer n fr att komma verens om dag och tid.
Fwb ngot mera d det syftar p vn med frmn, och vn fr mig r snppet nrmare n kompis, men nd inte alls ngon relation men kanske se p film och ta ihop ibland, inte enbart sex utan ven lite umgnge.
lskare fr mig innebr att man inte trffar ngon mer utan r exklusiva, och att man umgs och gr saker ihop som inte r sex, lite som en fin vn som man har sex med men utan att det fr den skull behver vara krlek.
Fr mig r det mycket graden av engagemang som avgr vad dom olika begreppen innebr fr mig.
Citera
2023-09-24, 17:56
Medlem
Svrt om man inte tillhr top 10% av mnnen som 90% av kvinnorna ligger med.
Citera
2023-09-24, 18:18
Medlem
Prva att som ung kvinna ha riktig erotisk sex med en annan kvinna. Bara en kvinna vet bst hur man tillfredsstller en annan kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in