2023-09-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillprinsessan
Har samma problem.. Är less på ONS och är inte intresserad av en relation. Men är oerhört sugen hela tiden. Fattar bara inte hur man hittar en kk på tex tinder? Låt säga att man matchar och bestämmer träff, sen då? Bara fråga om han vill ligga? När man träffas känns det ju så otroligt stelt och tillgjort också..
Kemin lär ju stämma och attraktion ska finnas, men det är ju så mycket mer än så där i början Jag blir så förvirrad.
Sök och du skall finna.. Jag finns där.
Citera
2023-09-22, 12:02
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Har samma problem.. Är less på ONS och är inte intresserad av en relation. Men är oerhört sugen hela tiden. Fattar bara inte hur man hittar en kk på tex tinder? Låt säga att man matchar och bestämmer träff, sen då? Bara fråga om han vill ligga? När man träffas känns det ju så otroligt stelt och tillgjort också..
Kemin lär ju stämma och attraktion ska finnas, men det är ju så mycket mer än så där i början Jag blir så förvirrad.

Har väl i princip alltid använt någon väl utvald ons för att bygga vidare på, antingen som flickvän eller som älskarinna (kk). Är ju så jävla bekvämt att börja i den änden att man bryter isen genom att göka.
Senast redigerad av halaltarzan 2023-09-22 kl. 12:06.
Citera
2023-09-22, 14:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Många killar vill ju bara ligga på tinder även om det inte står specifikt i deras profiler så det är väl bara fråga? dom flesta lär väl knappast säga nej om båda är med på det. Har du höga krav kan det ta en stund innan du träffar på rätt kille men det är väl bara fortsätta leta inget bra kommer av sig självt
Citera
2023-09-22, 17:24
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Många killar vill ju bara ligga på tinder även om det inte står specifikt i deras profiler så det är väl bara fråga? dom flesta lär väl knappast säga nej om båda är med på det. Har du höga krav kan det ta en stund innan du träffar på rätt kille men det är väl bara fortsätta leta inget bra kommer av sig självt
Ja absolut kan man fråga. Men sen när drt har blivit bestämt och så träffas man på en uppbokad liggdejt.. Blir så svinstelt och konstigt och då går det ju inte slappna av. Sen kanske kemin inte stämmer heller när man väl träffas och då är det ju ett nej.
Citera
2023-09-22, 17:26
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har väl i princip alltid använt någon väl utvald ons för att bygga vidare på, antingen som flickvän eller som älskarinna (kk). Är ju så jävla bekvämt att börja i den änden att man bryter isen genom att göka.
Ja den vägen kan man ju gå.. Är väldigt litet där jag bor och alla känner alla, så man vet liksom vilka man hade kunnat ragga på redan när man ser någon. Det är inte så ofta det blir nåt ONS heller för jag är inte ute så ofta. Finns typ ingenstanns att gå ut.
Citera
2023-09-22, 17:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ja den vägen kan man ju gå.. Är väldigt litet där jag bor och alla känner alla, så man vet liksom vilka man hade kunnat ragga på redan när man ser någon. Det är inte så ofta det blir nåt ONS heller för jag är inte ute så ofta. Finns typ ingenstanns att gå ut.

Ajdå, nu vet iofs inte jag vad du har för ekonomi men finns det inget Stadshotell på rimligt avstånd där de har dans/nattklubb och som kör med något helgerbjudande då?
Citera
2023-09-22, 17:35
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ajdå, nu vet iofs inte jag vad du har för ekonomi men finns det inget Stadshotell på rimligt avstånd där de har dans/nattklubb och som kör med något helgerbjudande då?
Jo men det är ju samma folk där. Sen är väl inte riktigt dom personer som går på klubb eller sportbarer osv riktigt min typ heller
Citera
2023-09-22, 17:39
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ja absolut kan man fråga. Men sen när drt har blivit bestämt och så träffas man på en uppbokad liggdejt.. Blir så svinstelt och konstigt och då går det ju inte slappna av. Sen kanske kemin inte stämmer heller när man väl träffas och då är det ju ett nej.

Varför blir det stelt ? Man kan ju ha lite telefonkontakt med varandra först och lägga fram det man söker så ingen blir besviken när man väl träffas att man inte är ute efter något förhållande. Man ska ju inte göra det svårare än vad det är
Citera
2023-09-22, 18:50
Medlem
Lillprinsessans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Varför blir det stelt ? Man kan ju ha lite telefonkontakt med varandra först och lägga fram det man söker så ingen blir besviken när man väl träffas att man inte är ute efter något förhållande. Man ska ju inte göra det svårare än vad det är
Hur ska man börja då? Ta på hans kuk eller? Från ingenstanns. Nja telefonkontakt spelar ju ingen roll, där känner man ju ändå inte av kemin. Man lär ju träffas. Problemet är från att man träffas.
1. Båda är sugna och hur tar man då det vidare där ifrån? Stelt.
2. Jag känner inte att det klickar, hur ska man då säga det utan att såra.
Citera
2023-09-22, 18:59
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Funderat på sugardating?
Där är ju i princip underförstått att man träffas för att ha sex. Killen står för eventuella kostnader förknippade med mötet och om du vill, så får du en slant också, om det inte känns moraliskt fel för dig.

Får man kontakt via någon av de sajter som finns och det klickar så långt, så ses man sen över en fika och tar det därifrån om allt känns rätt. En rekommendation är att BARA ta en fika första träffen irl.
Citera
2023-09-23, 10:12
Medlem
Citat:
Hur ska man börja då? Ta på hans kuk eller? Från ingenstanns. Nja telefonkontakt spelar ju ingen roll, där känner man ju ändå inte av kemin. Man lär ju träffas. Problemet är från att man träffas.

2. "Tack för en trevlig stund men jag känner att jag inte vill gå vidare med det". Det är bara att säga hur du känner så artigt som möjligt. Om killen ändå blir sårad är inte ditt bekymmer, du har satt en gräns så det är bara för honom att acceptera det.

Kan man inte svajpa i en närliggande stad på Tinder då? Sedan när du har hittat en lämplig kandidat så stämmer ni träff på hotellet. Ni käkar middag ihop och då får du ju ett hum om det här är någon du vill ta med dig upp till rummet. Om ni inte klickar så är det ju bara att du tackar för en trevlig middag och sen går du själv tillbaka till ditt hotellrum. Resten av kvällen kan spenderas ensam med ex. ett bad och vin på hotellrummet. Eller vilka andra aktiviteter du brukar göra när du unnar dig. På så vis så blir det ju också mindre stelt. Du åker till hotellet för att ta hand om dig själv. Sen om du träffar någon annan så blir det bara ett plus i kanten.
Citera
2023-09-23, 11:16
Medlem
swebarbs avatar
Citat:

Ta på varandra sakta är väl en bra start ? vilken kille skulle neka en tjej o pilla därnere? en smygbög isf haha. Var inte rädd för att prova du lär ju direkt märka om en kille vill det eller inte. Man ska inte vara rädd att säga vad man tycker det måste ändå vuxna människor tåla tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in