2023-06-20, 10:22
Medlem
Jag har haft förhållanden sen jag var tonåring som i princip överlappat varandra , nu har jag lämnat min kille i våras och håller typ på att dö av sexbrist.
Hittade en kille på krogen i helgen och vi försökte ha sex men han hade druckit lite mycket 😅

Hur gör man?
Jag har aldrig nätdejtat är verkligen inte min grej , ska jag fråga någon snygging på gymmet kanske 😄
Eller fortsätta leta på fester och krogen?
Citera
2023-06-20, 10:25
Medlem
triptykens avatar
Du får la lägga upp det för nästa dejt om han är snygg och bra i sängen men inte "pojkvänsmaterial" att du gärna fortsätter träffas men på mer öppen basis? Är han på "hurra" är han inte så skulle det ju bara sluta på just det sättet att ni inte fortsatte träffas ändå?
Citera
2023-06-20, 10:34
Medlem
Kolla runt på gymmet
Citera
2023-06-20, 10:38
Medlem
OneTaps avatar
krogen, hemma fester, tinder, darkside, på Ica, på facebook, på insta, på snap, på bibblan, de går o hitta vart som helst bara man e lite finurlig :P ja hitta min favvo kk när ja va lite full o snubbla på en trottoar o blev liggandes för ja orka inte kliva upp. så hör ja en tjej röst som säger hallå går de bra. o ja svara nä ja e död o hon skratta as mycke av nån anledning :P tror hon va lite full oxå då de va klockan 23 på en lördag. men hon "hjälpte" mig hem o ja erbjöd henne lite fylle käk i min lägenhet o sen låg vi. o båda tyckte att de kanske va bättre o ha nåt casual o sen dess har vi legat typ en gång i veckan minst =) så de e bara o improvisera när du ser en kk kandidat
Senast redigerad av OneTap 2023-06-20 kl. 10:40.
Citera
2023-06-20, 10:41
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jalapeni
Jag har haft förhållanden sen jag var tonåring som i princip överlappat varandra , nu har jag lämnat min kille i våras och håller typ på att dö av sexbrist.
Hittade en kille på krogen i helgen och vi försökte ha sex men han hade druckit lite mycket 😅

Hur gör man?
Jag har aldrig nätdejtat är verkligen inte min grej , ska jag fråga någon snygging på gymmet kanske 😄
Eller fortsätta leta på fester och krogen?

Börja snacka med någon på gym om du vill, det lär inte vara några problem för dig som tjej.

På Nätdejting typ tinder gäller det att du för står algoritmen lite, annars kommer du bara matchar med assholes. 80% av tjejerna matchas med 20% av killarna, är du i den top procenten av killar som kan välja och vraka bland tjejerna så är det stor risk att de behandlar dig som skit eftersom de kan komma undan med det.

Så snacka med någon irl lär ger dig utdelning. Alla killar blir smickrade om okänd tjej tar initiativ och snackar med dem. Ta deras nummer om om du får bra feeling.
Citera
2023-06-20, 10:46
Medlem
Jag undrar detsamma, fast tjej då. Bc är uteslutet då endast bögar och transor svarar.

Tinder och badoo går bort.

Dessutom var hittar man en tjej utan meterlång kravlista?
Citera
2023-06-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Börja snacka med någon på gym om du vill, det lär inte vara några problem för dig som tjej.

På Nätdejting typ tinder gäller det att du för står algoritmen lite, annars kommer du bara matchar med assholes. 80% av tjejerna matchas med 20% av killarna, är du i den top procenten av killar som kan välja och vraka bland tjejerna så är det stor risk att de behandlar dig som skit eftersom de kan komma undan med det.

Så snacka med någon irl lär ger dig utdelning. Alla killar blir smickrade om okänd tjej tar initiativ och snackar med dem. Ta deras nummer om om du får bra feeling.
Ja jag vill helst inte skaffa tinder eller liknande tycker inte om att vara så offentlig och hur skriver man att man bara söker kk på en sån sida där "alla" kan se det 😆

Ja jag kanske ska dra till gymmet en sväng ikväll och kolla utbudet ☺

Krogen verkar gå relativt enkelt men att supa varje helg tills man hittat någon känns inte lika hälsosamt 😆😆
Dessutom är dom ju fulla där så att prova att ha sex med dom går ju lite sådär märkte jag i helgen.

Så synd med han jag träffade i helgen han verkade ha en häftig kuk men jag orkade inte försöka mer 😆
Citera
2023-06-20, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
krogen, hemma fester, tinder, darkside, på Ica, på facebook, på insta, på snap, på bibblan, de går o hitta vart som helst bara man e lite finurlig :P ja hitta min favvo kk när ja va lite full o snubbla på en trottoar o blev liggandes för ja orka inte kliva upp. så hör ja en tjej röst som säger hallå går de bra. o ja svara nä ja e död o hon skratta as mycke av nån anledning :P tror hon va lite full oxå då de va klockan 23 på en lördag. men hon "hjälpte" mig hem o ja erbjöd henne lite fylle käk i min lägenhet o sen låg vi. o båda tyckte att de kanske va bättre o ha nåt casual o sen dess har vi legat typ en gång i veckan minst =) så de e bara o improvisera när du ser en kk kandidat
Åh det lät ju perfekt ska leta efter killar som ligger redo på trottoaren 😍
Citera
2023-06-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Du får la lägga upp det för nästa dejt om han är snygg och bra i sängen men inte "pojkvänsmaterial" att du gärna fortsätter träffas men på mer öppen basis? Är han på "hurra" är han inte så skulle det ju bara sluta på just det sättet att ni inte fortsatte träffas ändå?
Ja det gäller att hitta dejter bara
Jag har ingen dejtingsida på nätet och har precis börjat festa igen efter ett långt förhållande
Citera
2023-06-20, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0mbiner
Jag undrar detsamma, fast tjej då. Bc är uteslutet då endast bögar och transor svarar.

Tinder och badoo går bort.

Dessutom var hittar man en tjej utan meterlång kravlista?
BC är verkligen inte bara bögar och transor. På BC är det skitenkelt att hitta kk eller sexdejt så länge man är i en skapligt stor stad.
Citera
2023-06-20, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeddyKazcinsky
Kolla runt på gymmet
Tänkte göra det ikväll
Citera
2023-06-20, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulaFulaFarbror
BC är verkligen inte bara bögar och transor. På BC är det skitenkelt att hitta kk eller sexdejt så länge man är i en skapligt stor stad.
Är det en anonym sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in