Citat:
Ursprungligen postat av
tnem
Börja snacka med någon på gym om du vill, det lär inte vara några problem för dig som tjej.
På Nätdejting typ tinder gäller det att du för står algoritmen lite, annars kommer du bara matchar med assholes. 80% av tjejerna matchas med 20% av killarna, är du i den top procenten av killar som kan välja och vraka bland tjejerna så är det stor risk att de behandlar dig som skit eftersom de kan komma undan med det.
Så snacka med någon irl lär ger dig utdelning. Alla killar blir smickrade om okänd tjej tar initiativ och snackar med dem. Ta deras nummer om om du får bra feeling.
Ja jag vill helst inte skaffa tinder eller liknande tycker inte om att vara så offentlig och hur skriver man att man bara söker kk på en sån sida där "alla" kan se det 😆
Ja jag kanske ska dra till gymmet en sväng ikväll och kolla utbudet ☺
Krogen verkar gå relativt enkelt men att supa varje helg tills man hittat någon känns inte lika hälsosamt 😆😆
Dessutom är dom ju fulla där så att prova att ha sex med dom går ju lite sådär märkte jag i helgen.
Så synd med han jag träffade i helgen han verkade ha en häftig kuk men jag orkade inte försöka mer 😆