2023-09-05, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobPT
Tinder gold är en scam, tyvärr måste man skaffa Platinum eller inget alls.

Hej, scam? Har du information om detta tack?

Jag har försökt kontakta Tindersvinen men de svarar bara att de ska kolla upp det, sedan är de tysta. 🤮
Citera
2023-09-05, 20:53
Medlem
thebyebyemans avatar
Tinder är för rookies, använd facebook marketplace och leta efter brudklänningar. Man får kontakt med alla nyskilda kvinnor samt kan filtrera efter storlek
Citera
2023-09-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Här killar har ni exempel på hur Tinderprofiler som får många matcher ser ut
https://www.youtube.com/watch?v=xwZNYOCrhhA
https://www.youtube.com/watch?v=PhwoYbt0NAQ

Sämsta exemplet att röra sig med, eftersom antal match har inget betydelse då majoriteten inte svarar eller leder till ett skit. Du måste alltså skriva med minst 100 tjejer för att en ska vilja gå ut på dejt. Resten svarar inte, ghostar, inte ute efter dejt etc.

Jag fick mer match (4-11 match om dagen) och hade mer match totalt än bägge dessa två killar. Och ser betydligt bättre ut än de på videon.

Dejting appar är fulla av förkrossade och låg kvalitet kvinnor med massa mentala instabilitet och sen har vi 99% av kåta och desperata män som bara är ute efter sina engångs behov genom tömma.
Citera
2023-09-06, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Supergiraffen
Tycker inte folk att det är stelt att träffa någon från tinder? Har en kille på kroken, men känns väldigt sjukt att bara träffa någon sådär, SPECIELLT nykter. Är rädd att han kommer vara oattraktiv, kort, ej trevlig eller rolig. Då är jag rädd för hur jag tar mig därifrån på ett normalt sätt. Även rädd för att jag själv kommer vara stel och obekväm… Typ inte kunna få upp bildörren och typ stamma när jag pratar😂 Fyfan. Flashback-killar: Vad ger ni för råd till en tjej som aldrig har varit på en tinderdejt?
Eller så blir det bra, vet du inte innan du provat. Det är tipset jag kan ge.
Citera
2023-09-06, 12:58
Medlem
Haha. Skaffade tinder gold för att unlocka 29 stycken. Gold försvann och 12h efter fanns där 48 st att unlocka om jag bara skaffade gold igen. Nah.
Citera
2023-09-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voltage3000
Sämsta exemplet att röra sig med, eftersom antal match har inget betydelse då majoriteten inte svarar eller leder till ett skit. Du måste alltså skriva med minst 100 tjejer för att en ska vilja gå ut på dejt. Resten svarar inte, ghostar, inte ute efter dejt etc.

Jag fick mer match (4-11 match om dagen) och hade mer match totalt än bägge dessa två killar. Och ser betydligt bättre ut än de på videon.

Dejting appar är fulla av förkrossade och låg kvalitet kvinnor med massa mentala instabilitet och sen har vi 99% av kåta och desperata män som bara är ute efter sina engångs behov genom tömma.

Ja, du har helt rätt. Upplevde exakt samma.
Citera
2023-09-07, 12:49
Medlem
R.Bloodworths avatar
När jag använde Tinder så tyckte jag personligen att Tinder Gold var helt okej, minuset var dock priset. Tycker 150 kr för den tjänsten hade varit mer acceptabelt, men det kanske bara är jag.

Tinder gold kommer utan tvekan resultera i fler matchningar men det fundamentala problemet kommer fortfarande kvarstå och detta är givetvis utanför Tinders kontroll; nämligen att dessa matchningar fortfarande inte kommer att svara eller sluta svara från ingenstans.

För mig så känns det som att många tar Tinder på alldeles för stort allvar, se det mer som en sido grej där ditt största fokus är att träffa någon iRL i stället för appen. Skulle du sedan matcha med någon som du klickar med och det resulterar i en träff - perfekt. Men lägg inte för mycket krut på Tinder, vilket även jag var skyldig till när jag använde appen.
Citera
2023-09-08, 01:36
Medlem
Jag har en bjällra längst upp till höger. När jag trycker på den kommer det fram en lista med tjejer och "xxxx" gillar dig. Sen är det en liten bild på tjejen i fråga och brevid det en oval ruta som det står "se" i. Oavsett vad jag trycker på kommer jag till "öka dina chanser boosta din profil".

Fast jag har redan tinder gold och möjlighet att boosta.

Fråga:

Har dom här tjejerna tryckt på någon "gilla knapp" i stället för att svepa höger?

Varför gör dom det? Varför sveper dom inte bara höger?

Hur kan jag se hur dom här rasen ser ut och eventuellt "gilla" tillbaka?
Citera
2023-09-08, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
När jag använde Tinder så tyckte jag personligen att Tinder Gold var helt okej, minuset var dock priset. Tycker 150 kr för den tjänsten hade varit mer acceptabelt, men det kanske bara är jag.

De kör ju kampanjer på 170:- varje 4-6 veckor typ?
Citera
2023-09-08, 06:03
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobPT
Får allt mellan 3-10 matchningar per dag som 29 årig man. Nu ser jag inte dålig ut på något vis samt extremt vältränad så det är väl en liten fördel.

Så varför är du inte i något förhållande vid det här laget? Flera dejter i veckan?
Citera
2023-09-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Så varför är du inte i något förhållande vid det här laget? Flera dejter i veckan?

Är inte ute efter något förhållande i nuläget. Personligen använder jag Tinder mest för hookups.
Citera
2023-09-09, 22:37
Var någon i tråden som länkade denna video

https://youtu.be/rODXDkwW5Cg?si=73glidFGYsLcgOQj

Vilket stämmer till 110%

Jag är nog andra i tråden som lämnar tinder och alla andra dejting appar för alla desperata killar. Så ni kan ta hand om alla dessa psykiska sjuka tjejer och tro hoppas på ni ska få något som resultat.

Tog bort tinder igår kväll och mer taggad är jag ragga i verkligheten.

Tinde är exakt som porr, den gör dig mer omanlig och omotiverad vilket får dig tappa värde bland brudarna.

Ni får tycka det finns skit snygga tjejer eller vad det är, men faktum kvarstår denna snygga tjej på dessa appar lider av bipolär, borderline, narcissism och annat skit i bagaget.
Senast redigerad av doc-leaks 2023-09-09 kl. 22:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in