2023-09-04, 16:24
Citat:
Ursprungligen postat av Supergiraffen
Tycker inte folk att det är stelt att träffa någon från tinder? Har en kille på kroken, men känns väldigt sjukt att bara träffa någon sådär, SPECIELLT nykter. Är rädd att han kommer vara oattraktiv, kort, ej trevlig eller rolig. Då är jag rädd för hur jag tar mig därifrån på ett normalt sätt. Även rädd för att jag själv kommer vara stel och obekväm… Typ inte kunna få upp bildörren och typ stamma när jag pratar😂 Fyfan. Flashback-killar: Vad ger ni för råd till en tjej som aldrig har varit på en tinderdejt?

Frågan är mer vad du själv har och erbjuda? Det verkar som du bara är ute efter att ta värde från andra medan du själv ska sitta där och bara ta emot. Ni tjejer är roliga ni tror det enda ni behöver eller ha är en fitta o ni tror ni kan slippa eller komma undan med allt.
Troligtvis kommer ni undan med svenska killar som inte har någon standards eller vara manlig nog.

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Träffa han inte hemma eller nåt, allmän plats ute bland folk så ser du också hur kan kommer bete sig osv. Men det är ju inget konstigt idag 2023 träffa någon online det är det vanligaste sättet folk träffar sin partner på. Men frågar du inte hur lång han är osv innan och har sett hans bilder ? typ gå blind date är väl rätt värdelöst men på tinder har väl alla några bilder om man nu ändå letar efter någon

Citat:
Ursprungligen postat av ursprungsindian
Var är det för fel på dig, undrar jag? Vågar du inte träffa nya människor nykter? Du är orolig att han är kort, ful, otrevlig eller tråkig. Försök lär känna honom över chatt eller telefon först då.

Ni två är riktiga losers och bevis på varför tjejerna har så mycket makt dvs inte ifrågasätta vad hon själv har och erbjuda killen än tvärtom istället så går man in i tjejens frame att hon är den som har hög värde.
Senast redigerad av doc-leaks 2023-09-04 kl. 16:28.
Citera
2023-09-04, 17:23
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Tycker inte folk att det är stelt att träffa någon från tinder? Har en kille på kroken, men känns väldigt sjukt att bara träffa någon sådär, SPECIELLT nykter. Är rädd att han kommer vara oattraktiv, kort, ej trevlig eller rolig. Då är jag rädd för hur jag tar mig därifrån på ett normalt sätt. Även rädd för att jag själv kommer vara stel och obekväm… Typ inte kunna få upp bildörren och typ stamma när jag pratar😂 Fyfan. Flashback-killar: Vad ger ni för råd till en tjej som aldrig har varit på en tinderdejt?
Han är säkert lika rädd att du faktiskt är en giraff. Lång och vegetarian
Citera
2023-09-04, 19:56
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
Ja, och jag har redan använt betaltjänsten sedan första dagen, så vet inte hur det där fungerar. ☺️

Jag hade gärna skickat profil i Pm och fått något tips men jag kan ju inte skicka pm än som det verkar.
Ska ta nya bilder som inte bara är selfie också tänkte jag.
Vad tänker du om en tjej endast har en ansiktsbild och inte direkt någon presentation?

Varför kände du dig manad att betala från dag ett? Jag har haft appen till och från i flera år men aldrig känt det behovet.

Ta nya bilder och återkom med resultatet.

Om en tjej endast skulle ha ansiktsbilder och inte någon presentation hade jag inte svept höger om jag inte föll för hennes drag, vilket är svårt. Behövs att man klickar emotionellt eller i livet på något sett, med presentationen kan man utröna huruvida det är så eller inte.
Citera
2023-09-04, 20:22
Medlem
Castles avatar
Citat:
Bejaka det okänd och det obekväma. Vi är bara människor, inget är perfekt som en romantisk komedi. Om det blir stelt är kan det bästa vara att lyfta upp det i stället för att krystat försöka hålla en fasad.
- Oj, det känns lite stel. Men jag har aldrig varit på en Tinderdejt, jag är nog lite nervös. Man skulle kanske tagit en sup innan, haha. Vad känner du då?

Jag träffade en tjej från Tinder där jag var hennes första Tinder-dejt någonsin efter ett långt förhållande. Vi blev inget romantiskt par, men vi har fortfarande kontakt och ses ibland och hittar på saker.
Citera
2023-09-04, 20:26
Medlem
Castles avatar
Match Group tjänade över över en miljard dollar på Tinder år 2020. Självklart göra de vad de kan för att tjäna mer pengar på användarna, och det verkar fungera.
Citera
2023-09-04, 20:34
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Bejaka det okänd och det obekväma. Vi är bara människor, inget är perfekt som en romantisk komedi. Om det blir stelt är kan det bästa vara att lyfta upp det i stället för att krystat försöka hålla en fasad.
- Oj, det känns lite stel. Men jag har aldrig varit på en Tinderdejt, jag är nog lite nervös. Man skulle kanske tagit en sup innan, haha. Vad känner du då?

Jag träffade en tjej från Tinder där jag var hennes första Tinder-dejt någonsin efter ett långt förhållande. Vi blev inget romantiskt par, men vi har fortfarande kontakt och ses ibland och hittar på saker.

Jag tänker att går man in med inställningen att alla på tinder (förutom bottarna) är människor och bör behandlas därefter, med ett uns respekt tills de inte respekterar dig. Alla människor kan fela, alla människor gör misstag, men med lite självdistans och grundläggande värderingar kommer man långt.

Hade dock inte klarat av att vara en heterosexuell kvinna. De flesta män är dumma i huvudet.

Citat:
Match Group tjänade över över en miljard dollar på Tinder år 2020. Självklart göra de vad de kan för att tjäna mer pengar på användarna, och det verkar fungera.

Frågan är vad de tjänar mest pengar på, annonsintäkter eller betalande användare? De enda jag vet irl som har betalat för appen är kvinnor som vill kunna sålla bland sina likes. De flesta män jag har mött betalar inte för appen.
Citera
2023-09-04, 22:05
Medlem
Castles avatar
Här killar har ni exempel på hur Tinderprofiler som får många matcher ser ut
https://www.youtube.com/watch?v=xwZNYOCrhhA
https://www.youtube.com/watch?v=PhwoYbt0NAQ
Senast redigerad av Castle 2023-09-04 kl. 22:11.
Citera
2023-09-04, 22:29
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Bara ett litet snäpp bättre än en spännisselfie i badrummet

Vi kan nog konstatera att gener spelar en viss roll.
Citera
2023-09-05, 01:03
Medlem
camos avatar
Citat:

Hade varit kul med motsvarande fast här i Sverige!
Senast redigerad av camo 2023-09-05 kl. 01:29.
Citera
2023-09-05, 09:47
Medlem
Stängs man av om man köper Tinder Gold? När Gold rinner ut får jag helt plötsligt 5-10 likes per dag..

Får 0 likes när den är igång, och jag likade min väns profil men det syns ej på vännens like-lista.

Jag har inte använt boost eller super-like (förutom på någon jag låg med några år sedan lol). Ville bara få det bekräftat. Är det en Gold-bug?

Eller är det (((dem))) som spelar på mäns känslor?

Jag är like kräsen när jag skickar ut mina likes för övrigt. En kvinna måste ha en välskriven profil, inte ha samma tråkiga ”jag är intresserad av att resa” (vem fan bryr sig, jag är intresserad av att runka, lika värdig information) och inte vara av modelltyp för att det är 20 år gamla bilder ändå, vilket är typ 1 på 25.

När Gold rinner ut så kommer jag få det bekräftat. Får jag fortsatt 0 så måste jag ändra min profil, börjar det rinna in massvist med likes så är det svaret på varför ((())) tjänar pengar.
Senast redigerad av Oboro 2023-09-05 kl. 09:56.
Citera
2023-09-05, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
grattis dom gillar din kropp, du är bra på bild
seriös fråga...
hur många dates går på du på? hur många stannar kvar när dom lärt känna dig som person?
nyfiken

Går på väldigt få dates då det inte är det jag är ute efter och om det är någon tjej som är ute efter det, vilket är rätt så många så brukar jag antingen unmatcha eller ignorera.

Skulle säga att runt 25-30% av alla matchar skriver först.
Citera
2023-09-05, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oboro
Stängs man av om man köper Tinder Gold? När Gold rinner ut får jag helt plötsligt 5-10 likes per dag..

Får 0 likes när den är igång, och jag likade min väns profil men det syns ej på vännens like-lista.

Jag har inte använt boost eller super-like (förutom på någon jag låg med några år sedan lol). Ville bara få det bekräftat. Är det en Gold-bug?

Eller är det (((dem))) som spelar på mäns känslor?

Jag är like kräsen när jag skickar ut mina likes för övrigt. En kvinna måste ha en välskriven profil, inte ha samma tråkiga ”jag är intresserad av att resa” (vem fan bryr sig, jag är intresserad av att runka, lika värdig information) och inte vara av modelltyp för att det är 20 år gamla bilder ändå, vilket är typ 1 på 25.

När Gold rinner ut så kommer jag få det bekräftat. Får jag fortsatt 0 så måste jag ändra min profil, börjar det rinna in massvist med likes så är det svaret på varför ((())) tjänar pengar.

Tinder gold är en scam, tyvärr måste man skaffa Platinum eller inget alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in