Citat:
Ursprungligen postat av
Supergiraffen
Tycker inte folk att det är stelt att träffa någon från tinder? Har en kille på kroken, men känns väldigt sjukt att bara träffa någon sådär, SPECIELLT nykter. Är rädd att han kommer vara oattraktiv, kort, ej trevlig eller rolig. Då är jag rädd för hur jag tar mig därifrån på ett normalt sätt. Även rädd för att jag själv kommer vara stel och obekväm… Typ inte kunna få upp bildörren och typ stamma när jag pratar😂 Fyfan. Flashback-killar: Vad ger ni för råd till en tjej som aldrig har varit på en tinderdejt?
Bejaka det okänd och det obekväma. Vi är bara människor, inget är perfekt som en romantisk komedi. Om det blir stelt är kan det bästa vara att lyfta upp det i stället för att krystat försöka hålla en fasad.
- Oj, det känns lite stel. Men jag har aldrig varit på en Tinderdejt, jag är nog lite nervös. Man skulle kanske tagit en sup innan, haha. Vad känner du då?
Jag träffade en tjej från Tinder där jag var hennes första Tinder-dejt någonsin efter ett långt förhållande. Vi blev inget romantiskt par, men vi har fortfarande kontakt och ses ibland och hittar på saker.