2023-07-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Det har varit en lång och tråkig väntan. Det känns bättre nu när kursen går åt rätt håll.

Själv ville jag ha en exit efter Begin-studien. Idag är jag glad att jag inte fick som jag ville.
Absolut är det så!

Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Nästkommande veckor är en enda lång fest
Det tror jag med!
Citera
2023-07-27, 06:28
Medlem
Jag sålde av lite grann innan dippen men ligger nog kvar med resten.
Citera
2023-07-27, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truefighter
Jag sålde av lite grann innan dippen men ligger nog kvar med resten.
Jag säljer inte ett öre till ett kurspris under 3000kr 😅
Det blir väldigt trångt i korridoren på väg in igen.
Citera
2023-07-27, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Okej det låter bra och kan nog öka på en del men folk säljer av just nu. Vi får se!
Citera
2023-08-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Det har varit en lång och tråkig väntan. Det känns bättre nu när kursen går åt rätt håll.

Själv ville jag ha en exit efter Begin-studien. Idag är jag glad att jag inte fick som jag ville.

Citat:
Ursprungligen postat av Systemkritik
Nästkommande veckor är en enda lång fest

Citat:
Jaha! Nu närmar sig resultatet. Tankar och reflektioner? Är ni nervösa eller fulla av självförtroende att resultaten ska bli bra för SynAct? Själv ligger jag med en ganska stor smet i väntan på "The verdict".
Citera
2023-08-12, 20:00
Medlem
Inga allvarliga biverkningar rapporterade i EXPAND med sista säkerhetsuppföljningssamtalet i fredags. Om några veckor smäller karamellen.

Lycka till oavsett om ni är inne eller ute.

Får tacka alla som bjudit på fantastisk underhållning i denna tråd - dysterkvistar som trallgökar!
Citera
2023-08-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HammerStrike
Inga allvarliga biverkningar rapporterade i EXPAND med sista säkerhetsuppföljningssamtalet i fredags. Om några veckor smäller karamellen.

Lycka till oavsett om ni är inne eller ute.

Får tacka alla som bjudit på fantastisk underhållning i denna tråd - dysterkvistar som trallgökar!
Yes! Det blir verkligen något att se fram emot och det bästa är ju för framtida patienter och för att de ska ha en chans att få ett bättre liv. Så därför är nya läkemedel så viktiga och aktieägare som är villiga att ta den risken.
Citera
2023-08-12, 20:41
Medlem
Citat:
Jaha! Nu närmar sig resultatet. Tankar och reflektioner? Är ni nervösa eller fulla av självförtroende att resultaten ska bli bra för SynAct? Själv ligger jag med en ganska stor smet i väntan på "The verdict".
Synact pharma är uppköpt inom 6 månader för XX miljarder dollar. Alla aktieägare med mer än några par hundra aktier blir mångmiljonärer. Synar till 100%.
Citera
2023-08-12, 20:50
Medlem
Citat:
Synact pharma är uppköpt inom 6 månader för XX miljarder dollar. Alla aktieägare med mer än några par hundra aktier blir mångmiljonärer. Synar till 100%.
Ser onekligen lovande ut och vi får tro på det bästa här.
Citera
2023-08-12, 21:08
Medlem
Jag undrar ibland varför de kallar oss som gillar SynAct Pharma för en sekt? Vi delger oftast bara rena fakta och är verkligen nyanserade. Ibland blir vi lite till oss och frambringar en skål eller tillåter oss att spekulera lite gran men från det till att vi ska bli kallade för en sekt är otroligt lågt. Jag tror det mest är rädda personer som avundsjukt ser oss och att vi tar den risken som de aldrig någonsin skulle ta hur som helst. Sekten lever inte inom oss utan i själva verket inom deras egen föreställnings värld som ett försvar mot deras egen feghet att vilja ta på sig den risken.
Det är rätt så genomskinligt om du frågar mig.
Citera
2023-08-12, 21:24
Medlem
Citat:
Jag undrar ibland varför de kallar oss som gillar SynAct Pharma för en sekt? Vi delger oftast bara rena fakta och är verkligen nyanserade. Ibland blir vi lite till oss och frambringar en skål eller tillåter oss att spekulera lite gran men från det till att vi ska bli kallade för en sekt är otroligt lågt. Jag tror det mest är rädda personer som avundsjukt ser oss och att vi tar den risken som de aldrig någonsin skulle ta hur som helst. Sekten lever inte inom oss utan i själva verket inom deras egen föreställnings värld som ett försvar mot deras egen feghet att vilja ta på sig den risken.
Det är rätt så genomskinligt om du frågar mig.
Discorden har mycket bra info som presenteras riktigt bra, hög nivå.

Men det är en enda stor grupprunk med medelklassbögar som hugger direkt om någon nyare råkar sticka ut. Vad mer kan man säga.

Jag förstår gott att det kallas sekt, men det hade beskrivits bättre som ett gäng töntar.
Citera
2023-08-12, 23:13
Medlem
Citat:
Discorden har mycket bra info som presenteras riktigt bra, hög nivå.

Men det är en enda stor grupprunk med medelklassbögar som hugger direkt om någon nyare råkar sticka ut. Vad mer kan man säga.

Jag förstår gott att det kallas sekt, men det hade beskrivits bättre som ett gäng töntar.
Okej men det är lite blandat där alltså? Liksom överallt antar jag. Men det ena utesluter då inte det andra och att kalla det för en sekt är enligt mig riktigt långsökt. Det är lätt att kalla det för en sekt på sociala medier medans man igentligen inte har en aning om fundamenta eller något annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in