2023-08-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overlevaren
Då få det bli alkohol. Men inte mycket av Ritrovilen då jag har läst att det då kan gå illa.

Släng i dig 4-5 ikto och minst lika många Arboga 10,2.

Haha skämt åsido. Personligen skulle jag aldrig blanda benzo och/eller z-analoger med alkohol. Inte ens i små mängder. Eftersom att det redan på enbart benzo är otroligt lätt att hamna i den berömda benzobubblan. Och det inte blir bättre av alkohol.

Risken är att man planerar att bara ta 1 eller 2 benzo och svälja ner med en bira. Men det slutar ändå med att du smäller i dig alla piller du kan komma över och hela barskåpet för att sen vakna upp 1 vecka senare i häktet.

Personligen har jag lagt alla rusmedel på hyllan förutom nån bärs till maten vid festligare tillfällen då. Men hade jag varit du hade jag nog hellre satsat på lite gräs eftersom det ger samma avslappnande effekt som alkohol och går otroligt bra ihop med just benzo utan försätta dig i häktet.

Allt gott och knarka med förstånd!
Citera
2023-08-04, 16:00
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Då få det bli alkohol. Men inte mycket av Ritrovilen då jag har läst att det då kan gå illa.

Små mängder! Ta det lugnt
Senast redigerad av B-peth 2023-08-04 kl. 16:33.
Citera
2023-08-04, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-peth
Små mängder! Ta det lugnt
Ska bli.
Citera
2023-08-04, 17:05
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Ska bli.

Inga jävla Arboga 10,2or nu eller sprit.
Hur har du tänkt blanda?
Dryck och mängd tabletter?
Citera
2023-08-04, 17:13
Medlem
Citat:
Inga jävla Arboga 10,2or nu eller sprit.
Hur har du tänkt blanda?
Dryck och mängd tabletter?

Just nu har jag inga Rivotril. Bara Bensedin. Det blir lugnt. Ingen kröka. Sitter nu och funderar på om man kan nodda på Bensedin? Har inga Tram och inga Oxy att tillgå.
Citera
2023-08-04, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Släng i dig 4-5 ikto och minst lika många Arboga 10,2.

Haha skämt åsido. Personligen skulle jag aldrig blanda benzo och/eller z-analoger med alkohol. Inte ens i små mängder. Eftersom att det redan på enbart benzo är otroligt lätt att hamna i den berömda benzobubblan. Och det inte blir bättre av alkohol.

Risken är att man planerar att bara ta 1 eller 2 benzo och svälja ner med en bira. Men det slutar ändå med att du smäller i dig alla piller du kan komma över och hela barskåpet för att sen vakna upp 1 vecka senare i häktet.

Personligen har jag lagt alla rusmedel på hyllan förutom nån bärs till maten vid festligare tillfällen då. Men hade jag varit du hade jag nog hellre satsat på lite gräs eftersom det ger samma avslappnande effekt som alkohol och går otroligt bra ihop med just benzo utan försätta dig i häktet.

Allt gott och knarka med förstånd!

Dricker knappt aldrig nu för tiden. Senast jag rökte på var nog tjugo år sedan. Men det var en upplevelse som jag minns med glädje än idag. Rökte på lite hasch och drack öl. Jag och grabbarna fick en skrattnoja och jag mådde jävligt bra den kvällen.
Citera
2023-08-04, 17:17
Medlem
B-peths avatar
Citat:
Just nu har jag inga Rivotril. Bara Bensedin. Det blir lugnt. Ingen kröka. Sitter nu och funderar på om man kan nodda på Bensedin? Har inga Tram och inga Oxy att tillgå.

Okej. Nä du kan inte nodda på bensedin, har du tolerans på benso?
Citera
2023-08-04, 17:28
Medlem
Citat:
Okej. Nä du kan inte nodda på bensedin, har du tolerans på benso?

Ja det har jag får jag nog säga. Jag håller inte på dagarna i ända men jag faller tillbaka då och då och kör några dagar sen uppehåll. Ett tag. Var nog två månader sen sist. Jag respekterar och skräms av den avtändning man kan få om man håller på för länge utan uppehåll. Jag har svårt att sluta helt.
Senast redigerad av overlevaren 2023-08-04 kl. 17:54.
Citera
2023-08-07, 23:14
Medlem
Tramadol 2 dagar före mdma

Hej har en fråga för alla rutinerade Flashback pundare!
Jag har skadat ryggen och äter just nu tramadol på dagarna för smärtan sen händer det väl att man petar i sig nån extra för att bli lite skön men ska ta mdma nu på fredag så frågan är vilken dag bör jag sluta med tramadolen för att det inte ska krocka med mdmat så man får serotonin syndromet? (vet att det är liten risk men jag är hellre safe than sorry)
Citera
2023-08-10, 14:07
Medlem
vagvenuss avatar
Amfetamin + Propavan

Om man tar amfetamin efter en stunds intag av Propavan ger detta någon minskad effekt av amfettaminet?
Citera
2023-08-10, 14:43
Medlem
funktioners avatar
Kan man blanda fluetizolam och venlafaxin 150mg antidepp?
Citera
2023-08-10, 14:43
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vagvenus
Om man tar amfetamin efter en stunds intag av Propavan ger detta någon minskad effekt av amfettaminet?
Knappast. Amfetamin är så mycket starkare så det kör över propavanen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in