2023-08-10, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av overlevaren
Har Rivotril på väg och ångrar redan köpet. Finns någon preparat som man kan ta i kombination med Rivotril för att överhuvudtaget känna något typ av välmående?

Nu är lite gott och blandat inhandlat. Förhoppningsvis för sista gången! Det lutar åt att det blir Ritrovil och tjack tillsammans. Många rekommendationer på den blandningen.

Kan bli en eller två öl också då jag nu har mediciner mot bakfylla och ångest.
Senast redigerad av overlevaren 2023-08-10 kl. 15:16.
Citera
2023-08-10, 21:31
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Kan man blanda fluetizolam och venlafaxin 150mg antidepp?

Bensodiazepiner och antidepressiva har generellt sett inga kontraindikationer. Men det förutsätter att det verkligen är fluetizolam i tabletterna — något som spekuleras vilt om. Jag har dock använt den nuvarande omgången fluetizolam tillsammans med näst högsta dosen Sertralin på daglig basis de senaste dygnen (och då även med både stimulantia, hallucinogener och andra bensodiazepiner inblandat) och det har inte varit några bekymmer alls.
Citera
2023-08-10, 21:35
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overlevaren
Nu är lite gott och blandat inhandlat. Förhoppningsvis för sista gången! Det lutar åt att det blir Ritrovil och tjack tillsammans. Många rekommendationer på den blandningen.

Kan bli en eller två öl också då jag nu har mediciner mot bakfylla och ångest.

Klonazepam, amfetamin och alkohol blir en mycket mysig kombination, och när amfetaminet är slut får du en trevlig landning och utfasning av eftereffekterna som amfetamin normalt kan ge.

Ha en mysig stund!
Citera
2023-08-11, 09:16
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Bensodiazepiner och antidepressiva har generellt sett inga kontraindikationer. Men det förutsätter att det verkligen är fluetizolam i tabletterna — något som spekuleras vilt om. Jag har dock använt den nuvarande omgången fluetizolam tillsammans med näst högsta dosen Sertralin på daglig basis de senaste dygnen (och då även med både stimulantia, hallucinogener och andra bensodiazepiner inblandat) och det har inte varit några bekymmer alls.
Exakt, det är det jag funderar över också. Om tabsen är blandade med någon opi. Blir ju ingen bra blandning. Folk i tråden snackar ju om tramkänsla och små pupiller.. Avvaktar lite tills någon kan konstatera innehållet, om det ens är möjligt.
Citera
2023-08-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Klonazepam, amfetamin och alkohol blir en mycket mysig kombination, och när amfetaminet är slut får du en trevlig landning och utfasning av eftereffekterna som amfetamin normalt kan ge.

Ha en mysig stund!

Tackar tackar.
Citera
2023-08-14, 17:41
Medlem
Subutex dagen efter benzo

Hej har en liten fråga
Om man intagit säg ca 50-60 mg diazepam på kvällen innan, hur osäkert är det att ta en 0.1-0.2 sub nu dagen efter ?
Alltså super liten lika, för en som inte tagit sub på flera år
Tacksam för svar
Senast redigerad av ctproductions 2023-08-14 kl. 17:42. Anledning: Behövde lägga till lite
Citera
2023-08-14, 17:57
Medlem
snooper123s avatar
Inga problem
Citera
2023-08-18, 17:42
Medlem
Extremeflys avatar
Någon som prövat blanda alpra och tapentadol? Fick kasta i mig 1 blå kl 14 för posten var fett seg idaG. Sen en timme senare kom mina tapentadol. Eller bör man vänta tills halveringstid är borta på alpran? 6-12 h
Citera
2023-08-19, 15:59
Medlem
Cakewets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Någon som prövat blanda alpra och tapentadol? Fick kasta i mig 1 blå kl 14 för posten var fett seg idaG. Sen en timme senare kom mina tapentadol. Eller bör man vänta tills halveringstid är borta på alpran? 6-12 h

det är 100% lugnt så länge du håller dig vid 1 blå
Citera
2023-08-21, 10:30
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cakewet
det är 100% lugnt så länge du håller dig vid 1 blå

Tack ja de funka bra
Citera
2023-08-25, 10:34
Medlem
Oxynorm och lyrica? Kan det boosta varandra. Polarn har ibte så mkt av de. Så han tänkte man kunde kanske blanda det?
Citera
2023-08-26, 12:40
Medlem
Lasselangfingers avatar
Hej hallå där, hoppas det är gott med er en lördag som denna.

Jag har bombat lite Amfetamin och känner en obehagligt tryck över bröstet vilket jag gärna blir av med, har en betablockerare i form av Metropolol som jag undrar om det är safe att blanda med? Jag har försökt att söka men hittar inga konkreta svar om hur dem påverkar varandra.

Skulle uppskatta om någon som har erfarenhet av just den blandningen eller har koll på hur dem interagerar med varandra kunde dela med sig med lite kunskap.

Tack på förhud!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in