Jag tog 400mg tramadol igår uppdelat vid två tillfällen med tabletterna. Första tog jag runt 19-tiden och andra runt 12 på natten sedan blev det ikto kl 10 idag. När kan jag börja ta tram igen idag?
Tolerans upp till taket på båda substanser. Kan jag blanda 300mg pregabalin/Lyrica och 500 g tramadol och lite ikto och stess på det. Tänker på kramprisken.
Har Rivotril på väg och ångrar redan köpet. Finns någon preparat som man kan ta i kombination med Rivotril för att överhuvudtaget känna något typ av välmående?
Senast redigerad av overlevaren 2023-08-03 kl. 18:19.
Har Rivotril på väg och ångrar redan köpet. Finns någon preparat som man kan ta i kombination med Rivotril för att överhuvudtaget känna något typ av välmående?
Lyrica funkar ju. Alkohol i mindre mängder såklart.
Hey! Kollat drug interactione och är lite confused över hur mkt R-Ketamin man säkert kan använda. Skulle vart awesome om någon har bättre koll en mig!
Jag och min fästmö tog 5mg R-Keta för ca 15-20min sen
Jag tar 1.5mg Risperidon / dag.
Har i mig lite Elvanse, Attentin, typ 30mg Codein, Gabapenti. Och Pregabalin, tog 30mg Mirtazapine igår. Tänder av Iktrovil som jag annars tar varje dag mot Kronisk Daglig Ögon/Aura Migrän och dom psykiska problemen det skapar därav att jag vill testa om Keta skulle hjälpa vid behov.
Vågar man ta typ 20mg? Eller finns det någon risk med så små doser?