2023-07-29, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Hur gamla är hennes barn, rent spontant känns det som dom skulle vara vuxna.

De är runt 20 och nån är fortfarande tonåring. Känsliga åldrar skulle jag vilja påstå.
Citera
2023-07-29, 19:51
Medlem
Fy fan! Stackars barn! Om de inte redan gjort det så kommer de säga upp kontakten med henne för alltid. Den stackars tidigare så stolta pappan till barnen? Tyst i fikarummet när han kommer in?

Herregud! Lås in henne!

Sexpressen borde ta sitt ansvar,, men nej. Detta ligger helt i linje med vad globalistäcklen önskar.

Ett moraliskt förfall som söndrar!
Citera
2023-07-29, 20:21
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Hon är en sexarbete på Expressen.

Content Creator på Only Fans dvs hora.

Skönt att Expressen blir en riktig porrtidning äntligen.

Men både sexpressen och aftonhoran är ju mer eller mindre porrtidningar sen länge
Citera
2023-07-29, 20:25
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Men både sexpressen och aftonhoran är ju mer eller mindre porrtidningar sen länge

Analsex och gruppsexritualer och BDSM för pensionärer och idag hörde jag något häpnadsväckande, mammor är också kåta.

Det är bra att det finns folk som Skugge jag dömer henne enbart för att hon försökt shamea andra för det hon gör själv mycket grövre.

Detta är de tidningar våra ministrar väljare att pubba debattare i. Känns seriöst.
Citera
2023-07-29, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Fy fan! Stackars barn! Om de inte redan gjort det så kommer de säga upp kontakten med henne för alltid. Den stackars tidigare så stolta pappan till barnen? Tyst i fikarummet när han kommer in?

Herregud! Lås in henne!

Sexpressen borde ta sitt ansvar,, men nej. Detta ligger helt i linje med vad globalistäcklen önskar.

Jag tycker likadant. Men jag kan ha fel...
Dagens unga tjejer kanske ser det som en merit. Skryta bland kompisarna att min mamma är en gangbang-hora.
Det, kanske ger dem cred. Och de kan starta en egen sida att tjäna pengar. Tjäna pengar.
Sa jag tjäna pengar....?...
Citera
2023-07-30, 23:34
Medlem
dotslashs avatar
Tillslut kunde bara råaste formen av kapitalism rädda Radioskuggen. Hora för några dollars. Gott så. Grattis Linda Skugges barn (dom är väl iof redan uppfostrade i vänster-offer-modus, nu kan dom addera minnet på sin mors uppspända fitthål till trauman). Clowner.
Citera
2023-07-31, 16:26
Medlem
[quote=dotslash|85242057]Tillslut kunde bara råaste formen av kapitalism rädda Radioskuggen. Hora för några dollars. Gott så. Grattis Linda Skugges barn (dom är väl iof redan uppfostrade i vänster-offer-modus, nu kan dom addera minnet på sin mors uppspända fitthål till trauman). Clowner.[/QUOTE
Är ju du och folk här som sprider och highlightar det, och sen gottar dig åt traumatiserade barn, dumma jävel.
Håll bara tyst. Du får runka av dig lite frustration istället.
Citera
2023-07-31, 16:59
Medlem
Finns det några (läckta) bilder där hon visar upp muffen, eller är allt bara antydningar av henne på hennes "onlyfools" ?
Citera
2023-07-31, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Finns det några (läckta) bilder där hon visar upp muffen, eller är allt bara antydningar av henne på hennes "onlyfools" ?

Finns i tråden...hon gör mycket mer än att bara "visa muffen"...
Citera
2023-07-31, 20:40
Medlem
apanola IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen

Herregud! Lås in henne!

Med Linda Skugge som mor så är barnen redan ordentligt skadade för livet, och detta långt innan hennes nuvarande karriär som sexarbetare och OF "stjärna".

Linda Skugge är inte normal eller frisk i huvudet och har aldrig varit det heller, hennes barn skulle sociala myndigheterna tagit hand om sen dag 1, tyvärr har det gått för lång tid nu, så samhället kommer att behöva gripa in på ett eller annat sätt. Vissa ska inte vara föräldrar, allra minst labila psykfall som Linda Skugge. Allt är naturligtvis djupt tragiskt.
Citera
2023-08-01, 07:07
Medlem
Edit

Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Jag blir faktiskt chockad över hur hon förfallit. För bara 10 år sen var hon ändå rätt snygg, för att inte tala om den erotiska goth-utstrålning hon hade som yngre. Börjar misstänka att hon börjat gå på olika substanser.

"Förfallit". Haha. Är det bara fjortisar i tråden?Det kallas åldrande.
Hon har inte gjort något åt det.. dvs, håret får vara grått, ögonbrynen obearbetade. Ingen botox. Hon är smal dock och då fyller man inte ut rynkorna så mycket.
Men så löjligt att påstå att hon "förfallit" utseendemässigt och typiskt instagramskadade män som tror att alla ser ut som 25 hela livet och tror att åldrande är ett tecken på sjukdom. Pinsamt.
Senast redigerad av Ericcca 2023-08-01 kl. 07:10. Anledning: Stavfel
Citera
2023-08-01, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Nu har jag också hämtat filen med bilder & kollat. Till skillnad från många andra i tråden så tycker jag att hon nu har kommit ifatt sig själv. D.v.s. hon är mycket snyggare nu än för 20-30 år sen. Jag bortser från en del av tatueringarna som jag tycker det blir för mycket av.

Visst är hon sen för smal för mitt normala tycke men hon har en fin fitta & hårda rejäla bröstvårtor att leka med. Snyggt hår mot förr. Hon ser mindre tantig ut nu än förr.

Vad pryda många har blivit?! Detta är flashback där vi gillar att kvinnor, i synnerhet kändisar, visar fittan & tuttarna. Det var ju samma visa med Zara L. en tjej de flesta hade knullat direkt om de fick chansen. Även hennes stjärthål hade ni stoppat in den i om ni är riktiga flashbackare!

Jag har själv hela livet längtat efter en kvinna som är lite mer frigjord & inte så hämmad som de flesta kvinnor är. Tänk att bli sugen ute på en klippa sådär. Härligt!

Tumme upp för Skuggans nya sexliv & att hon delade med sig av sin fitta till mig som i stort sett aldrig får nån

Ni andra är bara avundsjuka för ni inte har nåt eget sexliv alternativt inte vågar leva ut lite mer (nej, jag menar inte att man därför måste klä av sig naken i ett industriområde eller på ett bad).
Jag håller med dig. Det är väl härligt med en kvinnor som inte är buskablyga utan tar för sig, lever ut sina erotiska fantasier, samt sparkar dagens nymoralister i röven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in