2023-07-03, 09:41
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Förstår inte hur hon inte kopplar att det störiga är inte att hon byter klädstil ibland, vilket hon skrivit om på bloggen rätt nyligen, utan att hon varje gång hon byter så är det till en klassisk klädstil som hon ska ha för alltid! Lyssnade på podden för första gången på länge, och då pratade de om det där med att andra klär sig för att visa hur smala de är, men det är ju typ vad Elsas blogg består av nuförtiden?

Som man känner andra känner man sig själv… det är nog mycket kognitiv dissonans i de där gängen.
Citera
2023-07-03, 11:05
Medlem
Citat:
Förstår inte hur hon inte kopplar att det störiga är inte att hon byter klädstil ibland, vilket hon skrivit om på bloggen rätt nyligen, utan att hon varje gång hon byter så är det till en klassisk klädstil som hon ska ha för alltid! Lyssnade på podden för första gången på länge, och då pratade de om det där med att andra klär sig för att visa hur smala de är, men det är ju typ vad Elsas blogg består av nuförtiden?
Sant. Dålig med självinsikt i selfiebubblan.
Citera
2023-07-04, 17:35
Medlem
Elsa skriver i bloggen: "37 och åldersnoja kommer smygande för första gången i mitt liv. Kanske för jag insett vad jag vill göra resten av dagarna till pensionen. Att vilja mycket är att riskera mycket. Men också att bygga sin person."

Vad är det hon insett hon vill göra tror ni? Hon är kryptisk och har droppat sådana här kommentarer en längre period. När får vi veta vad hennes storslagna planer är?
Citera
2023-07-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelviraa
Elsa skriver i bloggen: "37 och åldersnoja kommer smygande för första gången i mitt liv. Kanske för jag insett vad jag vill göra resten av dagarna till pensionen. Att vilja mycket är att riskera mycket. Men också att bygga sin person."

Vad är det hon insett hon vill göra tror ni? Hon är kryptisk och har droppat sådana här kommentarer en längre period. När får vi veta vad hennes storslagna planer är?
Hon kanske ska plugga till sjuksköterska
Fast jag tror mer på något estetiskt.
Citera
2023-07-05, 12:27
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hon kanske ska plugga till sjuksköterska
Fast jag tror mer på något estetiskt.
Eller praktisera hos någon i ett yrke hon är sugen på, de estetiska utbildningarna brukar vara svåra att komma in på och ta många år i anspråk. En liten genväg passar nog bättre.
Citera
2023-07-06, 12:15
Medlem
Citat:

Kul att Sofia precis lade upp klänning med cut out i stories och poserar för att visa hur smal hon är.
Citera
2023-07-06, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Kul att Sofia precis lade upp klänning med cut out i stories och poserar för att visa hur smal hon är.

Elsa ser också jäkligt tunn ut på bilden från stranden idag. Jag har ju märkt att hon gått ner mkt under senaste året, men var så jag ryckte till för att jag tyckte hon såg mkt smalare ut plötsligt. Men kanske bara något med vinkeln?
Citera
2023-07-06, 14:29
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Elsa ser också jäkligt tunn ut på bilden från stranden idag. Jag har ju märkt att hon gått ner mkt under senaste året, men var så jag ryckte till för att jag tyckte hon såg mkt smalare ut plötsligt. Men kanske bara något med vinkeln?

Reagerade också på bilderna idag! Hon ser extremt smal ut. Var inte ens säker på att det var hon på bilden där hon håller en korg mot magen.
Citera
2023-07-06, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Reagerade också på bilderna idag! Hon ser extremt smal ut. Var inte ens säker på att det var hon på bilden där hon håller en korg mot magen.

Med tanke på att skrivit att hon inte alls tränat som hon gör inne i stan (4-5 ggr/vecka) så måste hon kontrat genom att dra ner ännu mer på kalorierna för att få en sådan snabb ändring 🤔
Citera
2023-07-06, 17:15
Medlem
Heroin chic är ju tyvärr tillbaka och både Elsa och Sofia verkar njuta av det. Har väldigt svårt för Elsas bilder som uppenbart är fejkade. Ständigt konstiga vinklar som gör att hon se ut som en mannekäng. Kanske t o m nån app där man kan justera bilden. Lång och benig. Men det är ju inte verkligheten! Varför?
Citera
2023-07-06, 18:17
Medlem
Håller med ovanstående, hon ser ännu smalare ut nu lite plötsligt. Trodde inte hon kunde bli så smal med den grundfysiken faktiskt. Eller är det bara fördelaktiga vinklar eller fejkade bilder?
Citera
2023-07-06, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Med tanke på att skrivit att hon inte alls tränat som hon gör inne i stan (4-5 ggr/vecka) så måste hon kontrat genom att dra ner ännu mer på kalorierna för att få en sådan snabb ändring 🤔

Träning gör inte så stor skillnad på vikten, inte om målet är att bli så smal som möjligt. Då är det ” svält” som gäller. Hon drar nog ner på det mesta i matväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in