2023-06-26, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Ja du kanske har rätt! Tycker fortfarande inte det är solklart, eftersom minen och vinklar är olika, men ja, jag ser vad du ser!
Hon har väl gjort det diskret och sofistikerat, som fransyskorna. Eftersom det inte riktigt är i linje med hennes image.
Citera
2023-06-26, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Hon har väl gjort det diskret och sofistikerat, som fransyskorna. Eftersom det inte riktigt är i linje med hennes image.
Sant, sant!
Citera
2023-06-28, 07:31
Medlem
MrGrants avatar
Hon har strumaögon tycker jag.
Senast redigerad av MrGrant 2023-06-28 kl. 07:45.
Citera
2023-06-28, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrGrant
Hon har strumaögon tycker jag.
Håller med.
Ogillar skarpt hennes stirriga blick.
Citera
2023-06-29, 08:12
Medlem
Hur hänger man på en grusväg? Låter sjukt märkligt i mina öron.
Citera
2023-06-29, 08:20
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Hur hänger man på en grusväg? Låter sjukt märkligt i mina öron.

Det är märkligt. Man får känslan av att de inte trivs så bra i trädgården. Jag tror de hade tjänat på att faktiskt klippa gräset så de får en gräsmatta, och kanske stenläggare delar? Odlingarna kan de ju inte sköta, så kanske ta bort dem helt och lägga vacker sten för utemöblerna att stå på? Känns ju märkligt att behöva gå bakom syrenhäcken och hänga på vägen när de har en hel trädgård.

Men det tar tid att anlägga en trädgård, det är ju ett livstidsprojekt och kanske egentligen något man gör för sina barn och nästa generation egentligen. Har de någonsin planterat några träd eller bärbuskar?
Citera
2023-06-29, 13:09
Medlem
So what om hon gjort läpparna, hon ser fin ut! Snyggare än någonsin! Förstår om det finns en del att anmärka på angående Elsa men tycker generellt att bloggen och trevlig och hon verkar mån om att lägga tid på sina inlägg. Hon verkar snäll, omtänksam och mån om sina medmänniskor faktiskt. Till skillnad från exempelvis Sandra som känns som ett förvuxet, missunnsamt barn med noll känsla i bloggandet.
Citera
2023-06-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna
So what om hon gjort läpparna, hon ser fin ut! Snyggare än någonsin! Förstår om det finns en del att anmärka på angående Elsa men tycker generellt att bloggen och trevlig och hon verkar mån om att lägga tid på sina inlägg. Hon verkar snäll, omtänksam och mån om sina medmänniskor faktiskt. Till skillnad från exempelvis Sandra som känns som ett förvuxet, missunnsamt barn med noll känsla i bloggandet.
Jag tycker också att Elsa är jättesnygg. Om än lite tråkigare mainstream än tidigare. Man
kan ju tycka att någon är fin men samtidigt tycka det är kul att skvallra och kommentera ev förändringar. Tycker jag man får räkna med/bjuda på om man publicerar xx antal offentliga selfies i veckan. Jag tycker hennes inrednings- o matbilder är mkt mer inspirerande än bilder på upprepade outfits.
Citera
2023-07-01, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenkattkvinna

Jag håller med dig. Även om jag också tycker att hon kopierat sofia rakt av. Men absolut svinsnygg!!
Citera
2023-07-02, 15:06
Medlem
Citat:
Är det bara jag som reagerar på den vita klänningen från Stylein? Den annars så stilsäkra Elsa verkar ha tappat det helt i sin iver över att ha blivit smalare. Ser bedrövligt ut när man skymtar bh:n så mkt i glipan.

Hon verkar inte tycka det är minsta tråkigt med cut outs längre,jmf med hur det lät för ett år sen:

Citat:
Tråkigt bara att alla måste ha så mycket cut outs att det känns som att vi är tillbaka i en kroppstrend som vi kämpat hårt för att bli av med. Team lager på lager iallafall.
https://elsa.elle.se/en-summering/screenshots-fran-maj/
Citera
2023-07-02, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolanda1
Hon verkar inte tycka det är minsta tråkigt med cut outs längre,jmf med hur det lät för ett år sen:

https://elsa.elle.se/en-summering/screenshots-fran-maj/
Intressant. Trender (och åsikter) svänger fort 😉 är nog svårt att låta bli tror jag när hon lyckats bli så smal.
Senast redigerad av Fridafogel99 2023-07-02 kl. 21:17.
Citera
2023-07-03, 07:43
Medlem
Citat:
Intressant. Trender (och åsikter) svänger fort 😉 är nog svårt att låta bli tror jag när hon lyckats bli så smal.

Förstår inte hur hon inte kopplar att det störiga är inte att hon byter klädstil ibland, vilket hon skrivit om på bloggen rätt nyligen, utan att hon varje gång hon byter så är det till en klassisk klädstil som hon ska ha för alltid! Lyssnade på podden för första gången på länge, och då pratade de om det där med att andra klär sig för att visa hur smala de är, men det är ju typ vad Elsas blogg består av nuförtiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in