2024-01-22, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Har man valt att bli en offentlig person tycker jag man ska/kan förvänta sig att bli kritiserad pga sin livstil
Instämmer, men kanske hon förväntar sig kritik o därför håller låg profil om samarbeten
Citera
2024-01-22, 15:18
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Har man valt att bli en offentlig person tycker jag man ska/kan förvänta sig att bli kritiserad pga sin livstil
Håller inte med om att offentliga personer per se ska förväntas kritiseras för sin livsstil, men om ens livsstil är själva anledningen till offentligheten så kommer den rimligen att stötas och blötas. Att bli arg för det är som en författare som blir arg över att recenseras.
Citera
2024-01-22, 20:25
Medlem
Lade märke till att hon lagt upp bild på semmelfika. En normal semla och en mini-semla. Eftersom hon kolhydratbantar antar jag. Inga bilder på smörgåsar längre på hennes frukostar, däremot två ägg på äggkoppen. Är det LCHF hon kört?
Citera
2024-01-23, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av citronzest
Lade märke till att hon lagt upp bild på semmelfika. En normal semla och en mini-semla. Eftersom hon kolhydratbantar antar jag. Inga bilder på smörgåsar längre på hennes frukostar, däremot två ägg på äggkoppen. Är det LCHF hon kört?
Gissningsvis har hon ätit minimalt med kolhydrater under viktminskningen och gör så fortsatt, behöver inte vara LCHF för det. Men det har ju varit tydligt länge på hennes matbilder att kolhydrater undviks.
Citera
2024-01-24, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Gissningsvis har hon ätit minimalt med kolhydrater under viktminskningen och gör så fortsatt, behöver inte vara LCHF för det. Men det har ju varit tydligt länge på hennes matbilder att kolhydrater undviks.

Ja, långt borta är de överfulla fikabrickorna med frukt och pain au chocolat hon och Sofia bjöd varandra på i början av deras vänskap.

Jag misstänker också att det är fortsatt lågt intag av kalorier och kolhydrater. Låter som hon helt övergått till yogapass också, vilket jag fördomsfullt tänker har att göra med att hon hellre vill vara slank än bygga muskler.
Citera
2024-01-24, 10:23
Medlem
De här tajta ulltröjorna hon har, är det ens snyggt? ser ut som undertröja/underställ tycker jag. De där två semlorna var nog till Lynn (den lilla) och Pontus, själv åt hon nog ingen.
Det slog mig när jag såg senaste blogginlägget att hon träffar regelbundet sin mamma, men pappa enbart vid högtider. Så hon är helt klart fortfarande team mamma efter skilsmässan. Verkar inte ha så nära relation med pappa.
Citera
2024-01-24, 10:27
Medlem
Citat:
De här tajta ulltröjorna hon har, är det ens snyggt? ser ut som undertröja/underställ tycker jag. De där två semlorna var nog till Lynn (den lilla) och Pontus, själv åt hon nog ingen.
Det slog mig när jag såg senaste blogginlägget att hon träffar regelbundet sin mamma, men pappa enbart vid högtider. Så hon är helt klart fortfarande team mamma efter skilsmässan. Verkar inte ha så nära relation med pappa.
Om jag var hennes pappa hade jag inte heller pallat. Han verkar va en skön prick som lever på sitt vuxenliv med fru och sitt skapande. Tror han helt ärligt är ganska ointresserad av sin uppenbart needy dotter och hennes liv.
Citera
2024-01-24, 10:39
Medlem
Citat:

Tror inte hon åt nån av semlorna. De lär ju varit till Lynn och Pontus.
Citera
2024-01-24, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Tror inte hon åt nån av semlorna. De lär ju varit till Lynn och Pontus.

Tycker hon ser så fin ut nu dock, heja henne att hon gått ner i vikt. Men söt både som mer och mindre fyllig. Håller dock med om att hon (och inte minst Sofia) hymlar om hur mycket sött och onyttigt de äter även om det är uppenbart att de inte ens nuddar detta med fingret…
Citera
2024-01-24, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickenz
Tycker hon ser så fin ut nu dock, heja henne att hon gått ner i vikt. Men söt både som mer och mindre fyllig. Håller dock med om att hon (och inte minst Sofia) hymlar om hur mycket sött och onyttigt de äter även om det är uppenbart att de inte ens nuddar detta med fingret…

Skulle aldrig vilja ha hennes tjocka ben eller stirriga ögon. Hon hymlar med allt.
Citera
2024-01-25, 20:18
Medlem
Jag tror att Elsa har fått sig en tankeställare sen hon (uppenbart) varit inne o läst här. Färre gymselfies och stirriga ögon, mer vintage och loppisinlägg! Hon skrev nån dag att hon va färdig med gymselfies, skönt att hon insett att det inte är så intressant med upprepande inlägg i samma gymklädsel framför samma spegel. Loppisinspo är mycket roligare!
Citera
2024-01-26, 08:11
Medlem
Fy satan vad tråkig hennes blogg är, det går runt i cirklar hela tiden! Lite ”loppis” och sen en massa selfies. Framförallt selfies vi sett i hundra olika inlägg redan. Dagens inlägg om kläder för kallt väder hade kunnat vara ett fint inspo-inlägg med collage och olika bilder, istället blir det ytterligare en selfie-kavalkad med gamla bilder hon redan visat upp flera gånger tidigare i bloggen. Makalöst! Hon verkar verkligen ha noll konspiration till att blogga, kanske borde hon trappa ner med inlägg till något enstaka i veckan och istället lägga mer tid på inläggen. Skulle man plocka valfritt inlägg flera månader bakåt skulle det vara samma sak som nu, det är ju noll skillnad och det händer ingenting…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in