Igår, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Hennes mamma bara är sin stil,Elsa försöker desperat skapa nån slags stil men hamnar ofta i den tveksamma lillflicks-stilen med puffärmar och kort liv,som celine-blusen i dagens inlägg!
F.ö är jag trött på alla mat/fika/drinkbilder! Jag förstår att det är ok för henne m litet kök då de äter ute så ofta,går på dyra kafeer mm. Kan dock erkänna att jag är grymt avundsjuk då en utelunch för mig skulle sabba månadens matbudget helt.Måste vara underbart att vara så rik att man äta ute vad man vill var man vill flera ggr om dagen!

Elsa passade ju i sin förra stil. Nu försöker hon ju bara lajva alla andra hon tycker är snygga i något. Men hon har ju varken samma stil eller utseende i grunden och blandar dessutom hejvilt. Fransk filmisk klassiker med dansk it-girl/bloggare och lika delar Sofia och Sandra blir mest kaos. Hennes "uniform" med undertröja och illasittande kjol vet jag inte ens var den kom ifrån men den kombon är väl den sämsta av alla tillsammans med "min balettstil" för den passar henne kanske ännu sämre.
Citera
Idag, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Elsa passade ju i sin förra stil. Nu försöker hon ju bara lajva alla andra hon tycker är snygga i något. Men hon har ju varken samma stil eller utseende i grunden och blandar dessutom hejvilt. Fransk filmisk klassiker med dansk it-girl/bloggare och lika delar Sofia och Sandra blir mest kaos. Hennes "uniform" med undertröja och illasittande kjol vet jag inte ens var den kom ifrån men den kombon är väl den sämsta av alla tillsammans med "min balettstil" för den passar henne kanske ännu sämre.

Elsa bottnar verkligen inte i sig själv. Varken i utseende, klädstil eller heminredning. Det är väl inget problem i sig, många människor är likadana, men det blir ett problem när man ska leva på att sälja sig själv och sitt liv.
Citera
Idag, 11:51
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Elsa bottnar verkligen inte i sig själv. Varken i utseende, klädstil eller heminredning. Det är väl inget problem i sig, många människor är likadana, men det blir ett problem när man ska leva på att sälja sig själv och sitt liv.
Det verkar inte alls vara ett problem eftersom hon de facto försörjer sig på att visa upp sitt obottnade liv. Folk måste tycka att det är oerhört exotiskt eftersom de fortsätter att titta.
Citera
Idag, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Det verkar inte alls vara ett problem eftersom hon de facto försörjer sig på att visa upp sitt obottnade liv. Folk måste tycka att det är oerhört exotiskt eftersom de fortsätter att titta.
Precis så.Hon drar in miljoner på det hon gör,trots att vi är några som inte förstår riktigt vad hon gör som är så intressant.
Citera
Idag, 19:32
Medlem
Det var en lustig "hyllning" till Pamela Anderson att Elsa skulle vara nöjd med att se ut som henne i samma ålder. Det är liksom en av världens erkänt vackraste kvinnor någonsin, no shit att man skulle vara glad att se ut som en 58-årig version av henne när man är 58.
Citera
Idag, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus

Nä, begriper verkligen inte hypen. Menade mer att hon verkar må så dåligt och att hon får ångest av minsta lilla. Allt i hennes liv verkar vara stressigt pga att det ska ”presenteras”. Verkar hemskt att leva så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in