Ja, jösses... Nu har jag sett bilderna. Det är väldigt mycket suga och bli knullad i offentliga miljöer, bilen, offentlig toa, utomhus. Mkt sperma och mycket pisk. Många olika män, tydligen. Hon har förmodligen ett extremt sexberoende men samtidigt är det ju upp till henne. Måste erkänna att det var sexigare än jag först tänkt mig...
Älskar att du blev så kåt av att filma min butt vid att vi körde anal direkt efter
Älskar att du alltid tycker att det är ett äventyr att vara med mig trots att jag tycker att det bara är mitt vanliga liv
Jag tror att jag gör det för att finansiera träningen
Och som ett fuck you till hela kulturbranschen
Köp douche fishnets färgade knästrumpor retro adidasParentesinlägg om varför jag gillar hans kuk (för att du är så skillad) och den röda månen (såg du den röda månen) (kan vi åka till akb igen) (och nattbada)
Sommaren 2020 med grävlingen grät jag hela tiden sommaren 2021 med exmaken grät jag pga missbruket (ej mitt) sommaren 2022 med exmaken grät jag hela tiden för han ville ej va med mig sommaren 2023 har jag inte gråtit en enda gång utan bara nattbadat åkt runt och porrat i bilar och båtar och gym och garage och skogar och bad och sopberg
(vill du att jag har butt plug när jag läser in elis burraus och anna axfors ge mig kuken på djurö)
Till burial vilken som helst eller dean blunt
Senast redigerad av Florman 2023-07-05 kl. 11:21.
I dagboken framgår rätt tydligt att hon använder sex för att "slippa gråta" dvs hon dövar känslor temporärt med ett högriskbeteende som består i att träffa olika sadomsochistiska män ifrån DS och oskyddat ha sex med dem på offentliga platser.
Hon får kickar av uppmärksamheten på DS som är ett kaninhål av slemmiga gubbar som tänder på s&m-rekvisita och givetvis köper Linda hela kittet för att maximera uppmärksamheten. Typiskt sexmissbruksbeteende rakt igenom. Hon hade lika gärna kunnat döva sig med droger.
Senast redigerad av Florman 2023-07-05 kl. 10:59.
Vad sätter vi hobbypsykiaters för diagnos på Linda då? 🤔 Jag tänker mig Bipolär typ 2. Djupa svackor när hon gråter hela tiden, men nu en manisk episod med förhöjd självbild och ökad sexuell aktivitet. Fattar beslut och agerar utan att tänka på de långsiktiga konsekvenserna osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!