2023-07-07, 15:10
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Lindas fotografier är att vara grov? Jag kan omöjligen ha tagit din oskuld i att kalla dig pryd. Vilken värld lever du egentligen i?

Finns långt mycket mer avancerade figurer här ute i den verkliga världen. Linda är mellanmjölk med lite fantasi

Newromancers verkar f.ö vara en intellektuell figur, skriver det jag inte är begåvad till

Inte bland kändisar, såvitt publicerat i offentligheten.

Bortsett från Till Lindemann har jag inte sett någon kändis som överträffar detta "register".

Och då har jag nog sett det mesta, i laglig väg, sedan 1980 ... På senare tid: Samtliga "The Fappenings".

Men visst, herregud, det finns (eller fanns) ju professionella aktörer som jobbar med avtal och kontrakt, som Max Hardcore och Rocco Siffredi, och deras efterföljare.

I och för sig inte den första kändisen som "sadlar om". Men ribban åkte upp högt direkt.

(Inte min egen, ska tilläggas. Stackars feministkamp. Det blev bara porr av den.)
Citera
2023-07-07, 15:19
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Nu tänker jag mest på bilden där hon spänner ut f*ttan med något som liknar.. ja jag vet inte vad det ska föreställa.
Eller där hon står med knallröda piskmärken över exakt hela kroppen.

Där går min gräns, om det är ”mellanmjölk” eller ej bryr jag mig mindre om.
För mig är det inget sexuellt i dessa bilder alls, utan det ser mest bara vidrigt ut.

Finns säkert dom som är värre, men eftersom det inte är något jag aktivt googlar efter så är det inget jag har koll på.

Jag tycker mest synd om hennes yngsta dotter som garanterat kommer få höra om vad morsan sysslar med.
Är ju ett smart gynekologverktyg för att se in i & kunna operera. En del tänder ju på "gynekologistories" i sexet.

Och nej, piskbilderna tycker jag inte är särskilt intressanta men vidrigt var att ta i. Annars väldigt banala bilder på nån som njuter av sitt sexliv.
Citera
2023-07-07, 15:19
Medlem
Snabbalirarens avatar
Vart kan man se hennes videos?
Citera
2023-07-07, 15:33
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Nu tänker jag mest på bilden där hon spänner ut f*ttan med något som liknar.. ja jag vet inte vad det ska föreställa.
Eller där hon står med knallröda piskmärken över exakt hela kroppen.

Där går min gräns, om det är ”mellanmjölk” eller ej bryr jag mig mindre om.
För mig är det inget sexuellt i dessa bilder alls, utan det ser mest bara vidrigt ut.

Finns säkert dom som är värre, men eftersom det inte är något jag aktivt googlar efter så är det inget jag har koll på.

Jag tycker mest synd om hennes yngsta dotter som garanterat kommer få höra om vad morsan sysslar med.

Spekulum, en medicinsk standard, påtalar dock tvåparts vid vaginala undersökningar (detta 4+(?) är exotiskt i sammanhanget, måste vara en spännande figur som har sådana verktyg) - å lokala rodnader går såklart över. Men det är väl kanske inte poängen, jag förstår. Men det låter som en skambeläggning by proxy oavsett. Precis som muslimska tjejor upplever dagligen... "vad ska familjen tänka?"

Familjen ska stänga sin sugpump och låta människan leva sitt eget liv, precis som alla andra.

Consenting adults etc
Senast redigerad av Harpy 2023-07-07 kl. 15:45.
Citera
2023-07-07, 17:13
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harpy
Spekulum, en medicinsk standard, påtalar dock tvåparts vid vaginala undersökningar (detta 4+(?) är exotiskt i sammanhanget, måste vara en spännande figur som har sådana verktyg) - å lokala rodnader går såklart över. Men det är väl kanske inte poängen, jag förstår. Men det låter som en skambeläggning by proxy oavsett. Precis som muslimska tjejor upplever dagligen... "vad ska familjen tänka?"

Familjen ska stänga sin sugpump och låta människan leva sitt eget liv, precis som alla andra.

Consenting adults etc

Om det nu inte är något i stil med "Gräddis" och herr Bladh, d.v.s. att holken står tom.

Med tanke på det spröda uttrycket i tv-rutan på senare år så kan man börja fundera.

Elvis has left the building?

Nåja, det visar sig. Fortsättning följer, som det heter.

Det var ingen större förlust för litteraturen, men möjligen en personlig tragedi.
Citera
2023-07-07, 17:23
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Om det nu inte är något i stil med "Gräddis" och herr Bladh, d.v.s. att holken står tom.

Med tanke på det spröda uttrycket i tv-rutan på senare år så kan man börja fundera.

Elvis has left the building?

Nåja, det visar sig. Fortsättning följer, som det heter.

Det var ingen större förlust för litteraturen, men möjligen en personlig tragedi.

Klart det är i klass med dem. Från det ena till det andra - det andra är komparativt rejält utsvävande bara. Vi lever i en ny tidsepok min vän, vi kan äntligen få följa sådana karaktärer bli singlar och stöka loss.

Tycker inte att Linda skall tvingas in i någon gammal standard, det är den nya världen som gäller. Kör hårt!

Du är väl inte en kyrkans man?
Senast redigerad av Harpy 2023-07-07 kl. 17:29.
Citera
2023-07-07, 17:23
Medlem
Skugge har, enligt egen utsago, varit psykotisk tidigare. Sen kan var och en dra sin egna slutsats.

https://www.hemtrevligt.se/icakurire...rde-mig-galen/
Citera
2023-07-07, 17:37
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Ah Linda Skugge. Vill minnas att hon var rätt mycket på tapeten för sisådär 20 år sedan. Var ofta med i tv-intervjuer. Har för mig att hon var lite halv-sexig med goth-stil typ. Mörkt hår och mörkt smink. Varför var hon så känd då? Jag minns bar att hon var typ författare. Men det är ju många utan att va med i tv jämt och ständigt

Ja hon hade en sexig look, med lite goth-stil som du säger. Jag tycker hon har förfallit ganska fort, kanske därför hennes desperation och åldersnoja.
Citera
2023-07-07, 19:41
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hippielina
Skugge har, enligt egen utsago, varit psykotisk tidigare. Sen kan var och en dra sin egna slutsats.

https://www.hemtrevligt.se/icakurire...rde-mig-galen/

linda skugge har enligt wikipedia fått något som heter addisons sjukdom. symptom:

Citat:
Patienter med Addisons sjukdom söker ofta läkare upprepade gånger för trötthet, illamående och viktnedgång utan att få rätt diagnos.[1] Typiska tecken vid Addisons sjukdom är ett uttalat saltbegär, som dock patienterna sällan avslöjar för den behandlande läkaren, och en ofta mild till kraftig gråbrun hudpigmentering.[3] Om sjukdomen står länge tillkommer besvär med lågt blodtryck, att det svartnar när man reser sig upp (blodtrycksfall), kräkningar och leder till slut till ett fullt utvecklat chocktillstånd.

behandlingen går ut på att hon tar aldestoron och kortison. det kan nog påverka hormonerna ganska duktigt och även påverka psyket hos en person med tidigare psykisk ohälsa.
Citera
2023-07-07, 19:43
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Riktigt skabbig!
Citera
2023-07-07, 21:09
Medlem
Spiaccas avatar
subbat OF sen dag 1 och finns ju chans i profilen att träffa henne irl. knappast meet and greet så räknas subben/ytterligare pengar som prostitution om man hookar?
Citera
2023-07-07, 21:12
Medlem
Harpys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spiacca
subbat OF sen dag 1 och finns ju chans i profilen att träffa henne irl. knappast meet and greet så räknas subben/ytterligare pengar som prostitution om man hookar?

Sluta tänk så mycket och överväg en sterilisering. Lämna dock gärna screenshots från OF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in