2023-02-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Finns det fler träningsbilder på henne än snuskartikeln?

Finns på hennes insta. Förstår inte att hon skryter så om sin kropp. Ben som tändstickor och platt röv.

https://www.instagram.com/p/CoBwkKEj...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2023-02-23, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Patetisk är ordet. Jag har svårt att greppa om hon driver eller om hon är skvatt galen. Om hon varit 23 år, snygg och åtrådd hade jag kunnat förstå det hon skriver lite mer, men nu känns allt bara bisarrt.

Mer än bisarrt. Förstår inte att hon publiceras. VAD är intressant att läsa av henne. Hon har enligt min uppfattning i det närmaste självskadebeteende. Hon behöver ju vård.
Har hon inga sunt funtade människor omkring sig som kan stoppa henne.
Citera
2023-02-23, 07:57
Medlem
”Jag gör penntricket, naken framför honom”

Citat:
”Jag kan inte göra penntricket”, säger jag med min allra störigaste och mest pubertala röst. Jag står spritt språngande framför honom där han i lugn och ro försöker äta lite frukost och läsa någon understreckare i Svenska dagbladet. När jag inte får den reaktion jag vill ha tar jag en av hans dyra pennor och placerar den under ena tutten, men eftersom jag – trots att jag är en gammal dö kärring som ammat tre snorungar – belönats med små välformade liljekuddar till bröst, som är så pigga och nytra att ingen penna (hur bratig den än må vara) skulle kunna sitta kvar, så faller den handlöst till golvet och landar på mattan. Dunsen får honom i alla fall att reagera. Förmodligen för att han brydde sig om pennans varande. Alternativt mattan som absolut inte får befläckas.

Sedan börjar jag smörja in kroppen framför honom. Exakt så där som en del kvinnor envisas med att göra på gym. Helt ogenerat bresar de på benen och oljar lårens insida. Och lite till. När jag en sensommarhelg som i ett led av en längre memory lane-resa befann mig i ytterskärgården på Kungliga motorbåtsklubbens klubbholme Högböte mötte jag en man som satt utanför den vedeldade bastun och myste med en öl i kvällssolen. Trots att vi bara yttrade ett par artighetsfraser slog han an något i mig. Det var något med blicken.

Tant är kåt igen.

Måste säga att jag inte hänger med i kronologin i hennes krönika. Det är som att hon publicerar sina kaotiska kladdanteckningar och kallar det för krönika.
Citera
2023-02-23, 08:10
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
”Jag gör penntricket, naken framför honom”

Tant är kåt igen.

Måste säga att jag inte hänger med i kronologin i hennes krönika. Det är som att hon publicerar sina kaotiska kladdanteckningar och kallar det för krönika.

Hon har bekräftelsebehov, ser sjuklig ut och har inget att komma med.

Det enda som återstår är att locka läsare är snusk.
Citera
2023-02-23, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Hon har bekräftelsebehov, ser sjuklig ut och har inget att komma med.

Det enda som återstår är att locka läsare är snusk.

Cynisk jakt på klick från Expressens sida, men svårt att känna någon direkt sympati för Skugge, även om hon verkar psykiskt kvaddad. Undrar vad hennes barn tycker om att folk kan läsa om mammas sexliv i tidningen? Jag tror att hon har tre döttrar som bör vara i sena tonåren.
Citera
2023-03-03, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
Cynisk jakt på klick från Expressens sida, men svårt att känna någon direkt sympati för Skugge, även om hon verkar psykiskt kvaddad. Undrar vad hennes barn tycker om att folk kan läsa om mammas sexliv i tidningen? Jag tror att hon har tre döttrar som bör vara i sena tonåren.

Kan ingen ansvarstagande stoppa denna totalkatastrof!!!!!
Hon är ju sjuk. Ingen frisk skulle gå på som Hon gör
Citera
2023-03-03, 07:37
Medlem
Ghastens avatar
Hon har väl aldrig varit någon folk borde ens läsa. Tragisk människa från grunden.
Citera
2023-03-03, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-coke
Finns på hennes insta. Förstår inte att hon skryter så om sin kropp. Ben som tändstickor och platt röv.

https://www.instagram.com/p/CoBwkKEj...d=YmMyMTA2M2Y=

Enorma fötter
Smala raka höfter
långa slanka ben utan synliga muskler
platt bak i Al Pacino/Sea of life kalsonger

: en tonårspojke minsann
Citera
2023-03-03, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Hon har väl aldrig varit någon folk borde ens läsa. Tragisk människa från grunden.

Och samtidigt skrivs det om unga flickor som blir skadade av sex för unga pojkar tycker porr med våldsinslag är grejen. Ta för fan bort denna vidriga människa från tidningen... fy fan... ta bort sex från bdsm och du har bara kvar frivillig misshandel... jävla skidumheter
Citera
2023-03-03, 10:15
Medlem
"Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna något slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst."
- Hjalmar Söderberg, Doktor Glas

Nyfiken på hur Expressen kom fram till att denna freak show i följetongsformat är en god idé. Å andra sidan tycker de rubriker som "Glädje kan vara tecken på cancer" är en god idé, så de lever väl egentligen bara upp till sitt usla rykte. Att vara bäst på att vara sämst är parternas gemensamma superkraft.
Citera
2023-03-03, 12:03
Linda berättar om sitt kyskhetsbälte: https://www.expressen.se/amelia/prem...ag-alskar-det/

"Jag har alltid drömt om att få använda en bultsax för att öppna det kyskhetsbälte jag bär ibland"

Stackars, stackars hennes barn.

Hjalmar Söderberg-citatet i posten ovan stämmer in så vill.
Citera
2023-03-03, 12:37
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Linda berättar om sitt kyskhetsbälte: https://www.expressen.se/amelia/prem...ag-alskar-det/

"Jag har alltid drömt om att få använda en bultsax för att öppna det kyskhetsbälte jag bär ibland"

Stackars, stackars hennes barn.

Hjalmar Söderberg-citatet i posten ovan stämmer in så vill.

Synd att krönikan är låst.
Tycker att hon skrev rätt gulligt i krönikan om penntricket för en gångs skull. Hon verkar vara tokkär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in