2010-01-03, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
men har ni två utvecklingsstörda människor som skriver i tråden nu inte ens läst artikeln ni gnäller om?

exakt vilken del av "Nu ska jag skriva en grej som jag har velat skriva länge" är det som ni inte förstår?

edit: ja, shit vilka korkade fittor ni är

"Jag har faktiskt aldrig varit så sjuk som när jag gick hos Dr Hum Hum. Jag fick allt på löpande band en hel vår" samtidigt som artikeln är från augusti.

1: Skugge gick aldrig till nämnda akupunktör, läs gärna polisutredningen.
2: Expressen hade år 2007 övernattningslägenheter på samma gata mitt emot denna inrättning, vilka oftast tjänade som prassel-kvarter, dom satt på första parkett, visste alltså allt och lät artiken ändå bli publicerad 1 mån senare när kineskvinnans man låg på intensiven med sönderfrätt innanmäte.

Står Sfc för Skugge fan Club ?
Citera
2010-01-03, 22:09
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satops
2: Expressen hade år 2007 övernattningslägenheter på samma gata mitt emot denna inrättning, vilka oftast tjänade som prassel-kvarter, dom satt på första parkett, visste alltså allt och lät artiken ändå bli publicerad 1 mån senare när kineskvinnans man låg på intensiven med sönderfrätt innanmäte.

Och hur fan skulle hon kunna gå till en akupunktör som har blodiga nålar kringströdda i lokalen? Gång på gång dessutom! Inte ens Skugge är så dum så att hon inte har fattat det här med blodsmitta.

Som sagt, djävligt skumt.

Akupunkturnålar brukar förresten inte förorsaka blödningar.

Vad fan vill den här människan?

Kan hon ha gått på behandling, betalat svart och på så sätt lyckats hålla sig utanför bokföringen, sedan blivit besviken på resultatet (hon kanske hade överdrivna förhoppningar att den skulle göra mirakeljobb med hennes psyke), därefter hämnats genom att dikta ihop en historia om blodstänk och skitiga nålar?
Citera
2010-01-03, 22:12
Medlem
Thore Thinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
en historia om blodstänk och skitiga nålar?

Jag har en kompis som gick hos Dr Hum Hum ett tag, men han slutade just pga att han tyckte att det var för ohygieniskt där, bl a skitiga nålar och att det låg ett helt gäng 'patienter' i samma rum, med britsarna väldigt nära varandra.
Citera
2010-01-03, 22:17
Bannlyst
Citat:

eftersom skugges besök på akupunkturkliniken inte har utretts av polisen så spelar det ingen större roll vad polisens utredning visar ang något helt annat.
iaf inte så länge inte skugge själv har hörts på något sätt om det hela. ja, särskilt inte när vi bara har ditt ord på det hela och du bevisligen inte klarar av att förstå vad du läser.

sen så var det egentligen inte det som min kritik handlar om utan om det faktum att du tar upp en misshandel som skulle ha skett mindre än en månad tidigare när det står klart och tydligt i texten att det här var något som hänt för länge sen.
Citera
2010-01-03, 22:20
Medlem
Hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Gabrielus
Tänk till ordentligt nu...

Det gick nog lite fort för Nils Tomte....
Citera
2010-01-03, 22:22
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thore Thinner
Jag har en kompis som gick hos Dr Hum Hum ett tag, men han slutade just pga att han tyckte att det var för ohygieniskt där, bl a skitiga nålar och att det låg ett helt gäng 'patienter' i samma rum, med britsarna väldigt nära varandra.

Jag har gått på nålning. Britsarna låg nära varandra men med draperi imellan. Inte vid något tillfälle orsakade en nål den minsta blödning från min kropp.

På det stället var det dock inte skitigt. Hade det varit det så hade jag vänt i dörren. Det borde Linda Skugge också ha gjort (om hon ö.h.t. var där). Och om hon av finkänslighet eller feghet genomled den första behandlingen, varför boka tid för återbesök?

Det var ju akupunktur, inte lobotomi det handlade om, va?
Citera
2010-01-03, 22:44
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:

Sönderfrätt innanmäte?
Citera
2010-01-04, 12:52
Bannlyst
Citat:
...............
sen så var det egentligen inte det som min kritik handlar om utan om det faktum att du tar upp en misshandel som skulle ha skett mindre än en månad tidigare när det står klart och tydligt i texten att det här var något som hänt för länge sen.

Råkar känna till omständigheterna om denna kinesfamilj och dom skaffade 2 vakthundar EFTER överfallet, dom hade tidigare en liten byracka men den dog runt ett år innan överfallet, så hennes beskrivning avser då över 1 år innan men publiceras 1 mån efter överfallet. Sen har hon annan info på sin gamla blogg så allt pekar på att hon aldrig var där i person utan har fått sekunda info. Sen att du sitter i Södertälje och kastar skit om något som du inte har hum om förbättrar inte dina utsikter, du har ju klart inte läst på ordentligt eller kollat omständigheterna-kallas för källforskning.
Citera
2010-01-04, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Sönderfrätt innanmäte?
Dumt uttryck av mig - sönderfrätta inälvor - kinesen tvingades dricka frätande rengöringsmedel som sabbade magsäck, tarmar m.m, finns i polisutredningen.
Citera
2010-01-04, 15:28
Bannlyst
svar till södertälje fitt-central

Citat:
men din dumma fitta.
............

Utdrag ur skugges blogg: Jag fick allt på löpande band en hel vår. Halsfluss, hög feber, lunginflammation, listan kan bli lång

Sen är det bara att korsläsa, kolla andra som länkat och få fram våren 2007.
Mellan raderna läser man försök till befruktning, hon skriver friskt om detta i andra av sina bloggar, där hon bl.a efterlyst en akupunktör i ST Petersburg.

Har sett dina andra alster på krimsidorna och förstår nu att du verkar vara en brandröksskadad idiot i södertälje, så det är ingen mening att gräla vidare...
Citera
2010-01-04, 21:02
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Dumt uttryck av mig - sönderfrätta inälvor - kinesen tvingades dricka frätande rengöringsmedel som sabbade magsäck, tarmar m.m, finns i polisutredningen.
Själva uttrycket var det inget fel på, men jag blev nyfiken på hur en misshandel kan gå till som kan fräta sönder inuti.

De som utförde misshandlen måste verkligen ha hyst agg till stackaren.
Citera
2010-01-04, 21:09
Medlem
Herr Lindholms avatar
Vill ni veta en kul sak om Vulkan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in