2025-09-24, 04:28
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Aha, nej, hon gick ju till attack mot Pernilla Wahlgren när hon vek ut i underkläder:

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...nlyfans-attack

Själva originalkrönikan verkar ha blivit skrubbad från nätet. Kanske inser vissa att det helt enkelt blir FÖR motsägande.
Inte fan kan Linda ha fått ihop en årslön på OnlyFans. Nog för att människor är perversa, men jag tror inte att så många vill se Linda knulla. Det enda jag kan tänka mig är att hennes slay queen-kulturkompisar har prenumererat som nån slags välgörenhet.
Citera
2025-09-24, 08:18
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Inte fan kan Linda ha fått ihop en årslön på OnlyFans. Nog för att människor är perversa, men jag tror inte att så många vill se Linda knulla. Det enda jag kan tänka mig är att hennes slay queen-kulturkompisar har prenumererat som nån slags välgörenhet.

Du har missuppfattat VAD de betalat för. Hade Skugge varit en okänd ful hagga hade du haft helt rätt, men nu är hon synnerligen känd och dessutom känd för att vara feminist och pk. När hon då låter sig filmas när hon tar kuk i röven och blir piskad blodig fanns det garanterat gott om folk som ville just denna personen i den situationen. Det handlar inte om hur hon ser ut, det är uteslutande vem hon är. Jag är övertygad om att hon gjort en bra slant på hora ut sig på Onlyfans, och jag är lika övertygad om att hon nu slutar för att nu när alla sett det går det inte att tjäna på det längre.
Citera
2025-09-24, 08:25
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Du har missuppfattat VAD de betalat för. Hade Skugge varit en okänd ful hagga hade du haft helt rätt, men nu är hon synnerligen känd och dessutom känd för att vara feminist och pk. När hon då låter sig filmas när hon tar kuk i röven och blir piskad blodig fanns det garanterat gott om folk som ville just denna personen i den situationen. Det handlar inte om hur hon ser ut, det är uteslutande vem hon är. Jag är övertygad om att hon gjort en bra slant på hora ut sig på Onlyfans, och jag är lika övertygad om att hon nu slutar för att nu när alla sett det går det inte att tjäna på det längre.

Hon "råkar" pensionera sig från OnlyFans i och med den nya sexköpslagen där folk inte kan be henne göra saker längre utan att åka dit. Jag är tämligen säker att hela hennes klientel var "låt oss förnedra feministen", trots att Skugge aldrig är eller har varit feminist.

Det hela dog nog ut för henne. Så nu är hon totalt feminist igen. Kanske ny skribent på Flamman.
Citera
2025-09-24, 08:26
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Därav den avslutande meningen. Jag tror faktiskt inte så pass många är så pass intresserade av att se henne, oavsett anledningar. Jag säger inte heller emot att hon har tjänat en del pengar, men knappast nån årslön. Eller rättare sagt så tror jag inte att så många är intresserade av att betala för att se det.
Citera
2025-09-24, 10:27
Medlem
Om Linda Skugge nu har gjort bra med pengar på OnlyFans. Då borde det väl synas på hennes taxerade inkomst.
Citera
2025-09-24, 11:02
Medlem
Hon påstår att hon framöver ska dra sig tillbaka och bo i Norrland med en hund och ägna sig åt skidåkning. I Norrland bor man typ gratis så spelar ju egentligen ingen roll om hon har 100kr eller mer på kontot.
Citera
2025-09-24, 12:21
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Om Linda Skugge nu har gjort bra med pengar på OnlyFans. Då borde det väl synas på hennes taxerade inkomst.

Du varmt välkommen att undersöka saken och berätta vad du fann.
Citera
2025-09-24, 12:57
Medlem
Citat:
Du varmt välkommen att undersöka saken och berätta vad du fann.
Har dessvärre inget abonnemang på ratsit. Och sitta i telefon 40 minuter till skatteverket har jag ingen lust med.
Citera
2025-09-24, 19:36
Medlem
Jag tycker också det är en bra ide för henne flytta till Norrland.

Om hon köper ett ställe med lite skog kan hon leva billigt ,hon kan sköta uppvärmningen själv. Fixa en del mat genom odla potatis och andra grönsaker. Hon skulle kunna plocka bär och sälja.

Sedan skulle hon kunna ha en youtube-kanal där hon visar upp sitt liv.

Om det går skulle hon kunna skriva några nya böcker. Även skulle hon kunna skriva andra saker ,som personer vill läsa om.
Citera
2025-09-24, 20:03
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
De kommer cirkulera av samma anledning som skvallertrådar som den här hålls i liv, inte för att porren i sig skulle vara upphetsande. Den är kräkframkallande.

Det är nog bara de närmast porr-sörjande i den här tråden som håller minnet vid liv i så fall. Det finns betydligt kändare damer med videos som knappt har några views alls Vad gäller äldre damer så finns det oändligt med videos.

Det har gått inflation i nakna damer?

Skugge får ge ut en greatest hits med sin porr. Det kan vara värt en handtralla.
Citera
2025-09-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är nog bara de närmast porr-sörjande i den här tråden som håller minnet vid liv i så fall. Det finns betydligt kändare damer med videos som knappt har några views alls Vad gäller äldre damer så finns det oändligt med videos.

Det har gått inflation i nakna damer?

Skugge får ge ut en greatest hits med sin porr. Det kan vara värt en handtralla.

Det är freak- och gorevärdet som kommer att förbli i ropet, inte att någon skulle bli kåt av skiten (förutom djupt störda individer möjligen).
Citera
2025-09-26, 11:09
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Det är freak- och gorevärdet som kommer att förbli i ropet, inte att någon skulle bli kåt av skiten (förutom djupt störda individer möjligen).

Tror du det? Är inte den mesta av porren en freakshow numera? Förr i tiden var porren berättande, med handling och mer realistiska scenarion.

Skugge borde kanske "doppa" i den genren istället.

För att stå ut i mängden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in