2023-06-17, 00:00
Medlem
Balkan zoplidem 20mg är vassare än dom svenska zoplidem… tror hjärnan vänjer sig ibörjan så blev man hjärntrött nu nada
Citera
2023-06-19, 23:00
Medlem
Beisskorbs avatar
Ja, då har man slutat med imovane.

Skönt. Det gick lättare än väntat, efter många års bruk.
Citera
2023-06-20, 23:03
Medlem
waynejohn2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beisskorb

Bra jobbat. Vilka doser hade du?
Citera
2023-06-20, 23:05
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waynejohn2
Bra jobbat. Vilka doser hade du?

3-4 per gång.

Sen bestämde jag mig. Jag trappade ner. Sen var jag psykiskt beroende av halvor. Helt orimligt att de kunde göra nån effekt efter många herrans år...

... sen hamnade jag i en situation där jag inte hade tillgång till mina tabletter, och lyckades sova ändå!

Så då sket jag i dem från och med i maj i år.
Citera
2023-06-22, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beisskorb

Bra jobbat, jag har käkat Zopiklon mer eller mindre varje natt i säkert snart ett år! Ibland tar jag en halv på morgonen om jag har ångest så rinner den bort väldigt snabbt!

Senaste 7 dagarna har jag dock klarat mig utan, men torsk som man är lär man väl försöka förnya receptet direkt när man kan...
Citera
2023-06-26, 19:37
Medlem
Niggwards avatar
Hur lång tid tar det då? Aldrig pröva förut men har god erfarenhet av liknande saker.

Kastade i mig 5st x 5mg Imvone. Från recept.

Gått en timme, kanske lite skön men inte mer än så. Kommer det slå eller vad är det som gäller proffsen?
Citera
2023-06-26, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Hur lång tid tar det då? Aldrig pröva förut men har god erfarenhet av liknande saker.

Gått en timme, kanske lite skön men inte mer än så. Kommer det slå eller vad är det som gäller proffsen?

Torrfylla, med något sämre minne. borde redan känna tar typ 15min för att känna av.. har du redan benz tolerans kan du behöva mer men du borde känna något oavsett.
Citera
2023-06-26, 19:46
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicates
Torrfylla, med något sämre minne. borde redan känna tar typ 15min för att känna av.. har du redan benz tolerans kan du behöva mer men du borde känna något oavsett.

Visst känns något, men 2 blåbär skulle slagit mer tror jag men vi får se. Har även ett opiatplåster som jag ska ta strax. Nu kör vi försökskanin
Citera
2023-06-27, 00:35
Medlem
Tjena! Läst en hel del i tråden och är nu livrädd för min sömnmedicin Zopiklon Jag har haft en hel del problematik vid specifika tillfällen, exempelvis när jag ska göra något viktigt dagen efter. Jag kammar noll i stort sett varje gång. Har alltid varit nojjig för piller, vet inte varför men just piller är en grej jag aldrig gillat. Förmodar att det har med kontrollbehov eller liknande att göra.

Till min fråga då: Kan man tappa kontrollen av 1 tablett Zopiklon 5mg? Minnesluckor och skit? Vad kan jag förvänta mig så att säga? Ska alltså inte flumma på den utan förhoppningsvis sova. Fick dessa utskrivna för säkert ett år sedan men har inte vågat röra dem

Förstår att jag inte ska springa naken stan och hjula på den dosen men tänker mer, kan man tappa kontrollen i den mån att man bestämmer sig för att ta mer om man i nyktert tillstånd inte skulle våga trixa med doseringen utan rådgivning från läkare?
Citera
2023-06-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward

Efter en timme så borde du ha full effekt så så mycket roligare blir det inte om du inte däckar och går in i en sömnpsykos och hittar på en jävla massa galna saker som du inte minns när du vaknar upp dagen efter och hela bostaden är upp och ner.
Citera
2023-06-27, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtjena
Tjena! Läst en hel del i tråden och är nu livrädd för min sömnmedicin Zopiklon Jag har haft en hel del problematik vid specifika tillfällen, exempelvis när jag ska göra något viktigt dagen efter. Jag kammar noll i stort sett varje gång. Har alltid varit nojjig för piller, vet inte varför men just piller är en grej jag aldrig gillat. Förmodar att det har med kontrollbehov eller liknande att göra.

Till min fråga då: Kan man tappa kontrollen av 1 tablett Zopiklon 5mg? Minnesluckor och skit? Vad kan jag förvänta mig så att säga? Ska alltså inte flumma på den utan förhoppningsvis sova. Fick dessa utskrivna för säkert ett år sedan men har inte vågat röra dem

Förstår att jag inte ska springa naken stan och hjula på den dosen men tänker mer, kan man tappa kontrollen i den mån att man bestämmer sig för att ta mer om man i nyktert tillstånd inte skulle våga trixa med doseringen utan rådgivning från läkare?
Nej tar du 5 mg och går och lägger dig så borde du bara somna. Ligger du vaken på den dosen så kanske du känner dig en aning småmysig.

Däremot så förekommer det att folk som tar standardoser och sedan går och lägger sig kan vakna upp dagen efter i en halvt demolerad lägenhet utan att minnas ett skit om man har en jävla otur och är känslig för den typen av preparat. Det är vanligare på Zolpidem än på Zopiklon men det förekommer på Zopiklon också.

Ett hett tips till alla här är att överdosera aldrig på dessa piller och håll er borta ifrån all form av alkohol om ni har Z analoger i systemet.
Citera
2023-07-06, 16:42
Medlem
Jag får väldigt klen effekt av dessa Zopsign 10 mgare...

Då slår mina Zopiklon Pilum 7,5 mg mycket bättre, vad kan orsaken vara, att de är gamla eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in