2023-06-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Kanske för att det är Bosse som har erbjudit Edvardsen till Göteborg :/

Det är väl rimligt med tanke på att han vill bort och det inte lär finnas så många andra intressenter. Men det verkar ju vara ett köp det handlar om vilket är positivt så vi kan bli av med honom permanent.
Citera
2023-06-11, 21:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Det är väl rimligt med tanke på att han vill bort och det inte lär finnas så många andra intressenter. Men det verkar ju vara ett köp det handlar om vilket är positivt så vi kan bli av med honom permanent.
Det rimligaste hade varit att göra sig av med tränarna och se om Asoro och Edvardsen hade fått starta då och börjat leverera igen... Lämnar Asoro och Edvardsen så finns det inte mycket kvar att hurra över i anfallet..
Citera
2023-06-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
3-0 var verkligen i underkant för Häcken. Sedan hjälpte det såklart inte att Östling dömde bort två mål på ett tveksamt sätt.

Men hur fan skall vi göra med våra mittfältare när vi är skadefria? Ingen av Simon,Samuel,Rygaard och Amane kan sitta på bänken i något allsvenskt lag. Sedan har vi Sveriges största talang Dahbo där bakom också som tvingas vikariera som ytter då
det är helt omöjligt för honom att få speltid på mitten just nu. Kanske dags att rea ut Amane för 50-60 milj kr?

Sedan har vi Sonko som i andra halvlek visar att han kommer vara en fin reserv för Dubbel-Lars och Sadiq när dom är borta. Eller så rear vi ut Traore för 50-60 miljoner och spelar Sadiq som 9:a så att Sonko kan få starta. Förhoppningsvis kan Kamara hitta någon MLS-form också.

Kul att se Tebo tillbaka! Mycket självförtroende i hans inhopp! Hovland, Hammar, Sandberg och Tebo är ett bisarrt brett mittbackslager.

Stackars jävla allsvenskan.

Ja det blir stackars jävla allsvenskan när Häcken kommer sluta på typ 4e plats, 50-60 mille lugna ner dig nu haha
Citera
2023-06-11, 21:25
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Det kunde ha stått 0-7 till Elfsborg efter första halvlek idag. Att ni ens var med i matchen hela vägen är ett under.
Jag är inte gnagare. Men att de har oflyt och stolpe ut just nu går inte att förneka. Svårt att inte mysa lite heller.
Citera
2023-06-11, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ja det blir stackars jävla allsvenskan när Häcken kommer sluta på typ 4e plats, 50-60 mille lugna ner dig nu haha
Romeo Amane dominerade idag på ett sätt jag inte ens sett Hugo Larsson göra. Då var han ändå tvungen att överglänsa spelare som Rygaard och Simon Gustafson.
Citera
2023-06-11, 21:27
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Romeo Amane dominerade idag på ett sätt jag inte ens sett Hugo Larsson göra. Då var han ändå tvungen att överglänsa spelare som Rygaard och Simon Gustafson.
Om han dominerade en match mot Mjällby så måste han vara värd minst 200 miljoner... Varför skulle ni rea ut honom för ynka 50-60 för då? :O
Citera
2023-06-11, 21:29
Avslutad
Kul också att Benie Traore bevisade min poäng om hur lätt det är att göra mål som anfallare i Häcken. Det räckte verkligen för honom att stå i straffområdet så att Amane kunde skjuta på honom. Lite så det var för Jeremejeff hela förra året. Undrar om
MrSkargard snart kommer erkänna att han hade fel om Jere?
Senast redigerad av trazke 2023-06-11 kl. 21:33.
Citera
2023-06-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
AIK ska ha ett styrelsemöte nu. Troligtvis var det här sista matchen för Brännan.
Sol(na)brännan innebär det att är en blek AIK-spelare trots att man har mörk hudfärg?
Citera
2023-06-11, 21:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Kul också att Benie Traore bevisade min poäng om hur lätt det är att göra mål som anfallare i Häcken. Det räckte verkligen för honom att stå i straffområdet så att Amane kunde skjuta på honom. Lite så det var för Jeremejeff hela förra året. Undrar om
MrSkargard snart kommer erkänna att han hade fel om Jere?

Frågan är varför Blåvitt är så intresserade av medelmåttan Edvardsen när Jeremejeff gör sådan succé i Grekland.
Citera
2023-06-11, 22:10
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Vad säger det om Berwall då som överglänste Gustafsson med marginal ?

Tror det handlar mest om färgen på tröjan i ditt fall.
Citera
2023-06-11, 22:35
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Frågan är varför Blåvitt är så intresserade av medelmåttan Edvardsen när Jeremejeff gör sådan succé i Grekland.
Ert största problem:

Ni har inga tydliga problem i ert spel.
Citera
2023-06-11, 22:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Ert största problem:

Ni har inga tydliga problem i ert spel.

Jag är säker på att vi håller oss kvar. T.o.m. du skulle ligga sömnlös om vi åkte.

Förmodligen lämnar brännan nu och någon som har erfarenhet av en storklubb tar över och räddar oss kvar.
Senast redigerad av Skarparattarn 2023-06-11 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in