2023-06-30, 01:23
Medlem
Hirvis avatar
Kul såklart att Fischer skapar lite oreda i någon mån. Hade hoppats på något mer utdraget.

Men förstår honom inte tycker han sett bra ut det lilla jag sett på riktigt. Är han SÅ skadad eller är han kanske nöjd så och inser att han kommer behöva harva runt och vill skippa det?
Övertygad om att han typ hade kunnat bli skillnaden mellan Superettan och Allsvenskan för många bottengäng.
Citera
2023-06-30, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirvi
Kul såklart att Fischer skapar lite oreda i någon mån. Hade hoppats på något mer utdraget.

Men förstår honom inte tycker han sett bra ut det lilla jag sett på riktigt. Är han SÅ skadad eller är han kanske nöjd så och inser att han kommer behöva harva runt och vill skippa det?
Övertygad om att han typ hade kunnat bli skillnaden mellan Superettan och Allsvenskan för många bottengäng.
Nåt säger mig Fisher kommer göra comeback inom nåt år.
Han vill ta festa loss på festivaler,slippa dtogtestas bli avstängd bla bla bla.
För inte känns hans skada så allvarlig att man ger upp en karriär helt.
Citera
2023-06-30, 07:54
Medlem
eternussermos avatar
Jag såg Fischer som den högst rankade spelaren i vinterfönstret och recensionerna från första matchen var ju lyriska. Största besvikelsen någonsin?
Citera
2023-06-30, 07:59
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Simon, Samuel, potatis potäter, same shit lika usla och gnälliga
Hahahaha, om jag vore du skulle jag radera mitt konto nu Gäller att ha åtminstone lite koll på vem man pratar om. Tack för skrattet iallafall.
Citera
2023-06-30, 08:15
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nåt säger mig Fisher kommer göra comeback inom nåt år.
Han vill ta festa loss på festivaler,slippa dtogtestas bli avstängd bla bla bla.
För inte känns hans skada så allvarlig att man ger upp en karriär helt.

Skulle inte förvåna mig om han blir klar för en ny klubb redan detta fönster faktiskt.
Citera
2023-06-30, 08:20
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hahahaha, om jag vore du skulle jag radera mitt konto nu Gäller att ha åtminstone lite koll på vem man pratar om. Tack för skrattet iallafall.
Inte första gången den vilsna jäveln gör bort sig. Visste inte vem Mårtensson var men skulle ändå uttala sig om den eventuella värvningen och göra sin analys baserat på en snabb googling.
Citera
2023-06-30, 08:38
Medlem
321js avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...-i-aterstarten

”Det krävs att vi inte har stor respekt för motståndare”, säger Solberg om kommande bortamatcher."

Degerfors har tänkt till. AIK och Göteborg får se upp under hösten eller tänka ännu mera. Livet är påfrestande. Det är ingen idé att ha någon semester.

USA ligger före oss på rankingen och de har ju bara två veckor.

https://www.fifa.com/fifa-world-rank...dateId=id14058

Men's Ranking

11,USA, 1673.34

Tränarbyte kan ha stor effekt ibland, tänk om Varberg tar åtta raka segrar nu.

https://boisfc.nu/nyheter/

Under torsdagen är det klart att akademichef Martin Skogman tar över huvudansvaret tills vidare.
Senast redigerad av 321j 2023-06-30 kl. 09:25.
Citera
2023-06-30, 09:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Inte första gången den vilsna jäveln gör bort sig. Visste inte vem Mårtensson var men skulle ändå uttala sig om den eventuella värvningen och göra sin analys baserat på en snabb googling.
Hahaha, underhållning iallafall.
Citera
2023-06-30, 09:37
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så "han avslutar sin karriär"? Trodde nog han skulle försöka kräma ur allt han kunde från hans sista stora kontrakt?

Lite sorgligt att detta ger AIK mer ekonomisk rörlighet. Just innan vi har vårat första möte med dom också.
lönemässigt ja men lånet har de betalat redan
Citera
2023-06-30, 09:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Jag såg Fischer som den högst rankade spelaren i vinterfönstret och recensionerna från första matchen var ju lyriska. Största besvikelsen någonsin?
Nej det tror jag inte. Fischer kom in med lång skadehistorik där Antwerpen stod för majoriteten av lönen. I så fall är JG en större flopp hitills sett från vårt perspektiv men det finns så klart andra. Ni har ju Berisha som köptes in för enorma pengar där ni kom undan med blotta förskräckelsen tack vare att Molde slog transferrekord och gick full retard exempelvis.
Citera
2023-06-30, 09:42
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Nej det tror jag inte. Fischer kom in med lång skadehistorik där Antwerpen stod för majoriteten av lönen. I så fall är JG en större flopp hitills sett från vårt perspektiv men det finns så klart andra. Ni har ju Berisha som köptes in för enorma pengar där ni kom undan med blotta förskräckelsen tack vare att Molde slog transferrekord och gick full retard exempelvis.
Ja, men Berisha kan då knappast ses som en flopp, han var inte heller klappusel eller ett problem utanför planen den tid han spelade.
Citera
2023-06-30, 09:48
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ja, men Berisha kan då knappast ses som en flopp, han var inte heller klappusel eller ett problem utanför planen den tid han spelade.
Allting är relativt. Sett till summan ni värvade honom för är det en väldigt dålig tröst att han inte var klappusel dom få matcherna han spelade eller att han kunde hålla käften vid sidan av plan. Hade ni inte blivit räddade av Molde hade det där mycket väl kunnat vara den sämsta värvningen i Allsvenskans historia.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in