2023-06-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Fy fan vad allt är piss. Med den trupp vi sitter på ska vi inte va nästjumbo och nu efter 12 omgångar står vi på 7 jävla poäng så dessvärre måste Brännström avgå! Jag tror inte ett dugg på att han fått ut nånting av sitt tränarkunnande och att han besitter mycket större potential än såhär men det är en mis match och nånting måste hända.

Tre veckors uppehåll och ett par spelare tillbaka. Nu tror jag på allvar att vi spelar i Superettan nästa säsong men jag har gärna fel...
AIK ska ha ett styrelsemöte nu. Troligtvis var det här sista matchen för Brännan.
Citera
2023-06-11, 18:51
Medlem
jontepsgs avatar
Vad styr idioterna som springer in bakom tv-teamet med? Kan vi ha en omgång utan att dårar skämmer ut fotbollen och fortsätter bekräfta snutarna/medias bild av fotbollsfans. Banna asen och låt dom aldrig ens gå på en div 3 match. Barnhjärnor som inte klarar av att titta på fotboll ens..
Citera
2023-06-11, 18:53
Medlem
Det kan bli en häftig superetta nästa år med blåvitt och AIK .
Det blir som första upplagan 2000 när djurgården och MFF var med
Citera
2023-06-11, 18:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Det kan bli en häftig superetta nästa år med blåvitt och AIK .
Det blir som första upplagan 2000 när djurgården och MFF var med
Skulle vara en skittråkig Allsvenska samtidigt om IFK och AIK byter plats med Utsikten och Västerås
Citera
2023-06-11, 18:57
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Fy fan vad allt är piss. Med den trupp vi sitter på ska vi inte va nästjumbo och nu efter 12 omgångar står vi på 7 jävla poäng så dessvärre måste Brännström avgå! Jag tror inte ett dugg på att han fått ut nånting av sitt tränarkunnande och att han besitter mycket större potential än såhär men det är en mis match och nånting måste hända.

Tre veckors uppehåll och ett par spelare tillbaka. Nu tror jag på allvar att vi spelar i Superettan nästa säsong men jag har gärna fel...

Frågan är ju vem som ska ta över? Henok igen?
Citera
2023-06-11, 19:08
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Frågan är ju vem som ska ta över? Henok igen?
På allvar så börjar fundera på om inte Norling vore bra? Ett bekant ansikte som kan klubben rakt igenom och minimal med tid för acklimatisering. Nu har det fan gått långt men jag kunde ALDRIG föreställa mig inför säsongen att det skulle se såhär dåligt ut! Det fanns verkligen inte på kartan men här är vi.
Citera
2023-06-11, 19:18
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
På allvar så börjar fundera på om inte Norling vore bra? Ett bekant ansikte som kan klubben rakt igenom och minimal med tid för acklimatisering. Nu har det fan gått långt men jag kunde ALDRIG föreställa mig inför säsongen att det skulle se såhär dåligt ut! Det fanns verkligen inte på kartan men här är vi.

Nä jävlar jag trodde på AIK i år så jag är sjukt förvånad. Men ett tränarbyte behövs asap, det finns så många bra spelare i truppen.
Citera
2023-06-11, 19:27
Medlem
Valvantos avatar
Vem är den största målsumparen av Berg och Fallenius?
Citera
2023-06-11, 19:27
Medlem
dwgs avatar
gnaget åker ut i år 🤣🤣🤣
Citera
2023-06-11, 19:37
Medlem
mishimas avatar
Då tror jag vi kan räkna bort Djurgården från guldstriden i år.
Citera
2023-06-11, 19:44
Medlem
Ja då blev det som jag förutspådde, att vi går in i uppehållet som klar ledare. Vem trodde ens något annat? Elfsborg och Djurgården är enda hotet.
Snart är vi i CL igen
Citera
2023-06-11, 20:04
Medlem
cokehyenas avatar
Som sagt.

Djurgården tappar poäng på ologiska sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in