Citat:
Ursprungligen postat av
Sanninggerfrihet
Man har nästan glömt alltihop. Brukar gå in här ibland och se hur det skrivs och anklagas, fantasin hos er debattörer är det inte fel på.
Hur är det möjligt att du "nästan glömt alltihop"?
Då kan jag påminna dig om att det var P*r A*ne Jakobs*on som mördade Eva för att hämnas på sitt ex Anneli (jag har tyvärr väldigt dålig fantasi)
Citat:
Ursprungligen postat av
Sanninggerfrihet
Under sommaren 1987 träffade jag MrP och Eva på Ikea i Sundsvall. (Kände honom då). Vart förvånad när jag såg dom hand i hand. Hade för mig att P hade ihop det med lillasyster Annelie.
Varför ljuger du? det väcker misstankar. Du låtsas som att du "kände" P*r A*ne Jakobs*on sommaren -87 men du kände inte Eva?

eller hur fan menar du?
Jag
vet att du inte träffade Mr P och Eva "hand I hand" på IKEA så varför vill du få tråden att tro det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Sanninggerfrihet
Eva hade flyttat ner under sommaren och skulle ha saker till nya hemmet, det var vad dom sa om jag inte minns fel.
Visst var det så. Men det här var inget som P*r A*ne eller Eva sa till dig på IKEA, det vet du också.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sanninggerfrihet
Att få lyssna på en podd i ämnet gjorde mig full i skratt, ytterligare två småflickor som trodde sig veta lite mer än andra. Dom kanske gör det, vad vet jag?
Passa dig så ditt skratt inte fastnar i halsen snart. Du verkar ha en aversion mot det kvinnliga släktet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sanninggerfrihet
Kan väl säga att jag tycker tråden har urartat.
Rena rama David Lynch stuket 😄
Det är mer David Lynch stuk över Eva mordet än vissa trådskribenters villfarelser.
Mordet begicks av P*r A*ne, eller rättare sagt av en galning, ett odjur som Anneli själv sa.