2023-05-29, 19:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Absolut men testa ha två tankar i huvudet samtidigt. Det går att vara sjukt nöjd med en säsong trots att laget gjorde dåliga saker/ej vann något. Jag själv tänker iaf inte låta 50-60 dåliga dagar förstöra dom resterande ca 200 underbara dagarna.
Jag forstar vad du siktar till, och haller dvs med dig. Vi har tagit stora steg denna sasong, absolut. Men vi borde sa definitivt ha vunnit ligatiteln, och det kanns mer som att vi forlorade titeln an att City vann den.

Men vi kan inte skylla ngt annat an varan manager och hans spelare for det. Samtliga av vara spelare gick runt och trodde att de var nagra fuckings rockstjarnor, men nu sa ser de istallet ut som ett gang med losers, nagra javla clowner.

PL-bucklan var liksom varan, fram tills vi slangde den i soptunnan.
Citera
2023-05-29, 20:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Liverpool missar alltsa spel i UCL kommande sasong. Inte illa for en klubb som skulle ta och dominera EPL de nasta 10 aren, och satta en helt ny standard inom varldsfotbollen. Samt att van Dijk skulle vinna Ballon d’or, och att Nunez skulle outshina Haaland.

Man slutar aldrig att bli imponerad av Bottlepool
Citera
2023-05-29, 21:06
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Borde man inte vara schysst om han vill lämna?
Gick ju inte bra förra gången dem skakade handen med varandra 😁
Citera
2023-05-29, 21:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Gick ju inte bra förra gången dem skakade handen med varandra 😁
Sant Det smartaste vore ju att acceptera ett lägre bud från Real/Bayern/PSG så man inte säljer honom till en rival(United) för att dom erbjuder mer.
Citera
2023-05-29, 21:49
Medlem
Finns nog en stor risk att Kane drar redan i sommar, men i så fall till utlandet. Aldrig att Levy går med på att sälja honom till låt säga Man United.

Förstår inte heller logiken i att gå till United, eftersom det i dagsläget knappast är ett lag som garanterar titlar. Annat var det för tio år sedan men att i dagsläget gå till United, kanske vinna en FA Cup och svärta ner hela sin legacy tror jag inte att Kane är så sugen på.
Jag har stor respekt för United och Ten Hag och det är såklart inte omöjligt att de tar en större titel de närmaste par åren men just nu är det inget som pekar på det.

Han hade sin chans till en flytt inom England när City var där och högg för 2(?) år sedan.

Real Madrid eller Bayern München är nog inte omöjligt.
Citera
2023-05-29, 21:50
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Finns nog en stor risk att Kane drar redan i sommar, men i så fall till utlandet. Aldrig att Levy går med på att sälja honom till låt säga Man United.

Förstår inte heller logiken i att gå till United, eftersom det i dagsläget knappast är ett lag som garanterar titlar. Annat var det för tio år sedan men att i dagsläget gå till United, vinna en FA Cup och svärta ner hela sin legacy tror jag inte att Kane är så sugen på. Jag har stor respekt för United och Ten Hag och det är såklart inte omöjligt att de tar en större titel de närmaste åren men just nu är det inget som pekar på det.

Han hade sin chans till en flytt inom England när City var där och högg för 2(?) år sedan.

Real Madrid eller Bayern München är nog inte omöjligt.

kane känns lite som totti så att lämna före utlandet är uteslutet han blir kvar i spurs precis som totti blev kvar i roma trots allt utländsk intresse
Citera
2023-05-29, 22:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
kane känns lite som totti så att lämna före utlandet är uteslutet han blir kvar i spurs precis som totti blev kvar i roma trots allt utländsk intresse

Om Kane ska lämna är jag 130% att någon annan PL klubb ej är av intresse.

Troligare med tex Real eller Bayern.
Citera
2023-05-29, 22:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Om Kane ska lämna är jag 130% att någon annan PL klubb ej är av intresse.

Troligare med tex Real eller Bayern.
Inte ens United som har varit kåta på honom i flera år?

Real känns allt mer som att det kan bli. Speciellt om Benzema går efter pengarna i arabvärlden :/
Citera
2023-05-29, 22:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Inte ens United som har varit kåta på honom i flera år?

Real känns allt mer som att det kan bli. Speciellt om Benzema går efter pengarna i arabvärlden :/

Jag tror inte det. Jag tror inte han vill springa in på vår arena i en annan PL klubbs tröja.

Jag tror utlandet lockar betydligt mer. Eller så är han som Laddkingen skrev vår egen Totti och vill inte spela någon annanstans.
Citera
2023-05-29, 22:18
Medlem
NoTruces avatar
Jaha, så nu är Pochettino ny tränare för Chelsea. Vad säger fansen om att få Tottenhams sloppy seconds?
Citera
2023-05-29, 22:19
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag tror inte det. Jag tror inte han vill springa in på vår arena i en annan PL klubbs tröja.

Jag tror utlandet lockar betydligt mer. Eller så är han som Laddkingen skrev vår egen Totti och vill inte spela någon annanstans.
Kanske inte men att stanna i England och få fler PL mål kanske väger tyngre?

Det är inte omöjligt men man tycker jag om så vore fallet så hade gått ut lite tydligare med att han inte vill lämna någonsin?

Skulle han bli hatad om han gick till någon annan PLklubb eller finns det förståelse?
Citera
2023-05-29, 22:37
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag forstar vad du siktar till, och haller dvs med dig. Vi har tagit stora steg denna sasong, absolut. Men vi borde sa definitivt ha vunnit ligatiteln, och det kanns mer som att vi forlorade titeln an att City vann den.

Men vi kan inte skylla ngt annat an varan manager och hans spelare for det. Samtliga av vara spelare gick runt och trodde att de var nagra fuckings rockstjarnor, men nu sa ser de istallet ut som ett gang med losers, nagra javla clowner.

PL-bucklan var liksom varan, fram tills vi slangde den i soptunnan.

Vi var bästa laget över långa perioder, tyvärr så håller inte truppen för att utmana city med en målmaskin i toppform. Det är skadorna som får väldigt stora konsekvenser och som bidrar till att spelarna tappar formen. För att ett lag som Arsenal(sämre/tunnare trupp) ska slå ett city(med nästan dubbla startelvor) måste laget ha maximal tur med sina skador. Vi överlevde utan Jesus, vi har klarar oss i omgångar utan Zinchenko också och med en bättre ersättare för Saliba än Holding så hade vi nog överlevt det också.

Utan skadorna på Saliba och Tomi är jag säker på att vi hade vunnit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in