2023-06-03, 16:12
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vilken träff från Gundogan. Kan det vara snabbaste målet någonsin i en fa-cupfinal?

12 sekunder och japp, rekord mål!
Citera
2023-06-03, 16:20
Medlem
Halloween2s avatar
Bara för mig som det känns som det är sämre kvalitet på FA matcher än PL? Ser matchen på en fin tv men känns som matchen är från 90talet. Är det enbart för att man kör på en och samma kamera?
Citera
2023-06-03, 16:26
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Bara för mig som det känns som det är sämre kvalitet på FA matcher än PL? Ser matchen på en fin tv men känns som matchen är från 90talet. Är det enbart för att man kör på en och samma kamera?

Tror det är kameravinkeln som lurar, det är alltid lika dåligt på Wembley.
Citera
2023-06-03, 16:28
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Tror det är kameravinkeln som lurar, det är alltid lika dåligt på Wembley.

Tur att jag inte var ensam 😅 ser verkligen skumt ut.

Fy fan vad arg jag blir om ni (Arsenal) haffar Gundogan, fy sjutton vilken underskattad spelare.
Citera
2023-06-03, 16:39
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Tur att jag inte var ensam 😅 ser verkligen skumt ut.

Fy fan vad arg jag blir om ni (Arsenal) haffar Gundogan, fy sjutton vilken underskattad spelare.

Ljuset/solen påverkar ju en hel del också tycker jag.

Skrev precis till en polare att det är ju mycket snack om Gundogan till Arsenal. Jag har gillat honom sedan Dortmund-tiden men är lite nojig att det ska bli en ny Willian. 😬
Citera
2023-06-03, 16:56
Moderator
zanteras avatar
Gündogan gör väl sitt livs säsong och är väldigt bra men jag får också lite Willian-vibbar om han eventuellt skulle gå till Arsenal. Alltid riskabelt att värva en spelare som är i den åldern (han blir 33 snart) och han har ju tidigare haft en del skadeproblem. City har hanterat honom perfekt och fått maximalt ut av honom, men risken är ju att Arsenal isånnafall plockar honom på fel sida av kurvan och eventuellt att skadeproblemen kommer tillbaka när han är i ett annat lag med annat läkarteam osv.

Snygg balja idag.
Citera
2023-06-03, 17:18
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Gündogan gör väl sitt livs säsong och är väldigt bra men jag får också lite Willian-vibbar om han eventuellt skulle gå till Arsenal. Alltid riskabelt att värva en spelare som är i den åldern (han blir 33 snart) och han har ju tidigare haft en del skadeproblem. City har hanterat honom perfekt och fått maximalt ut av honom, men risken är ju att Arsenal isånnafall plockar honom på fel sida av kurvan och eventuellt att skadeproblemen kommer tillbaka när han är i ett annat lag med annat läkarteam osv.

Snygg balja idag.

Han håller PL nivå i minst två år till men som sagt, Arsenal och värva gammalt från rivalerna brukar vara så där… Får man in Gundo så får man en ledare med erfarenhet. Ngt Arsenal behöver.

Två baljor utav han i dag 😎
Citera
2023-06-03, 18:07
Medlem
Halloween2s avatar
Om City vinner över Inter nästa helg. Är detta lag det bästa engelska laget någonsin?

Uniteds trippel bättre? Varför i såna fall?

Nämn inte Arsenals 2004. Vill ha seriösa svar.
Citera
2023-06-03, 18:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Om City vinner över Inter nästa helg. Är detta lag det bästa engelska laget någonsin?

Uniteds trippel bättre? Varför i såna fall?

Nämn inte Arsenals 2004. Vill ha seriösa svar.
Svårt att jämföra. City är bäst just nu och senaste 10 åren iaf..

Grattis till cupguldet!
Citera
2023-06-03, 18:16
Moderator
zanteras avatar
Ska man vara positiv så tycker jag City är riktigt bleka idag (med deras mått mätt) och det borde ju delvis bero på att vi gör något rätt. Både Haaland och KDB bleka och kommer inte upp i närheten av vanlig nivå, tycker faktiskt båda var osynliga. Men Gündogan gör sitt livs match och kliver fram med 2 snygga baljor. Sedan lyckas vi inte med att göra mål på de halvchanser som vaskas fram, dock kändes det ett tag som City var lite skakade och klart mänskliga. Men när man behöver göra mål och ens bästa val på bänken är Weghorst och Mctominay samtidigt som City har en bättre bänk än många har startelva så visar det skillnaden.

Bara att gratta City och hoppas att Inter vinner i CL.
Citera
2023-06-03, 18:18
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Svårt att jämföra. City är bäst just nu och senaste 10 åren iaf..

Grattis till cupguldet!

Tack! Får titta upp siffror och lag från från 99
Citera
2023-06-03, 18:25
Medlem
jontepsgs avatar
City välförtjänta vinnare! Men fan vad jag längtar tills Pep är borta från PL. Oändliga oljepengar+Pep är en alldeles för bra kombo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in