2023-05-29, 15:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Evertons sätt att spela fotboll må vara lika underhållande som att jucka mot en hög med hästskit men klubben har nu lyckats undvika nedflyttning på håret i två raka säsonger och det förtjänar ändå en viss respekt kan jag tycka.

Sedan det viktigaste av allt, Sean Shithouse Dyche är deras tränare.
Hur lange tror den harligaste Didier det tar innan Pochettino far sparken av Chelsea?
Citera
2023-05-29, 15:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Som Arsenalfan är jag ändå väldigt nöjd med säsongen. Visst det blev inga titlar tråkigt nog, men jag minns inte senast jag mådde såhär bra av att följa Arsenal. Laget har gett mig så mycket glädje under hela säsongen och jag känner nykärlek till klubben/pl-fotboll igen.
Jag ar iaf annat an nojd med att vi kastadade bort titeln, och arligt talat sa har jag varit ratt unimpressed av varat lag under de sista 1-2 manaderna.
Citera
2023-05-29, 15:13
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Pochettino nu officiellt klar för Chelsea.

Blir kanske ett monsterbud på Kane då? För hur de än värvade denna säsong så lyckades de inte skaffa någon som kan göra mål.

Nej mer troligt att United tar Kane men i övrigt känns detta som samma gamla visa kring om han få sin flytt till en större och bättre klubb än Spuds.

Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur lange tror den harligaste Didier det tar innan Pochettino far sparken av Chelsea?

Mina förväntningar är inte högt ställda eftersom han tränat The Scum. Men eftersom han har varit deras bästa tränare på 15 år och fick bra med tid från ägare som har mindre tålamod än Chelsea så bör han ha bra chanser på att få ca 3-4 år hoppas jag.
Citera
2023-05-29, 15:32
Medlem
Gantss avatar
Vad är ett acceptabelt summa för Kane?

Hade Levy ens släppt honom för 100£ mille? Gränsfall kan man tycka eftersom dem aldrig kommer hitta någon som ersätter hans mål just nu.

Sen är ju frågan om det ens är värt att låta honom gratis nästa år. Risken att dem inte kvalificerar sig till CL är rätt så stort.
Citera
2023-05-29, 16:30
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Jag ar iaf annat an nojd med att vi kastadade bort titeln, och arligt talat sa har jag varit ratt unimpressed av varat lag under de sista 1-2 manaderna.

Absolut men testa ha två tankar i huvudet samtidigt. Det går att vara sjukt nöjd med en säsong trots att laget gjorde dåliga saker/ej vann något. Jag själv tänker iaf inte låta 50-60 dåliga dagar förstöra dom resterande ca 200 underbara dagarna.
Citera
2023-05-29, 17:37
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ni kastade inte bort något, alla utom du och några till i eran fanskara visste att detta skulle hända.
Citera
2023-05-29, 17:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants

Hade Levy ens släppt honom för 100£ mille? Gränsfall kan man tycka eftersom dem aldrig kommer hitta någon som ersätter hans mål just nu.

Sen är ju frågan om det ens är värt att låta honom gratis nästa år. Risken att dem inte kvalificerar sig till CL är rätt så stort.
Med tanke på att han bara har ett år kvar så 60-70?
Citera
2023-05-29, 18:27
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Med tanke på att han bara har ett år kvar så 60-70?
Vore en rimlig summa, men tror han hellre behåller och chansar på att Spurs klipper en CL plats för att täcka förlusten.
Citera
2023-05-29, 19:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ni kastade inte bort något, alla utom du och några till i eran fanskara visste att detta skulle hända.
Jo, det gjorde vi i allra hogsta grad. AFC borde ha sakrat titeln veckor innan sista omgangen, det ar snarare sa att vi gav bort titeln till oljearaberna. Men det ar val for komplicerat for din lilla hamsterhjarna?
Citera
2023-05-29, 19:21
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vore en rimlig summa, men tror han hellre behåller och chansar på att Spurs klipper en CL plats för att täcka förlusten.
Borde man inte vara schysst om han vill lämna?
Citera
2023-05-29, 19:21
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Nej mer troligt att United tar Kane men i övrigt känns detta som samma gamla visa kring om han få sin flytt till en större och bättre klubb än Spuds.

Mina förväntningar är inte högt ställda eftersom han tränat The Scum. Men eftersom han har varit deras bästa tränare på 15 år och fick bra med tid från ägare som har mindre tålamod än Chelsea så bör han ha bra chanser på att få ca 3-4 år hoppas jag.
Nar var det senast att Chelsea hade en och samma manager i ca 3-4 ar..?

Tror du att aven Pochettino kommer vinna hela rubbet med Chelsea, likt det du skrev att Potter skulle gora?
Citera
2023-05-29, 19:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Mtp att Kane narmar sig 30, sa vore 75-80m det maximala vardet for det lilla fettot.

Undrar vad Mr. Lewy tanker i dag om att han vagrade att salja Kane till City for 100+m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in