Citat:
Ursprungligen postat av
Neroxx
Det är klart att det är en rejäl besvikelse att missa CL, för ett lag som pool är ju CL det absolut minsta man begär gissar jag (säger detta utan att vara en supporter av klubben). Om jag försöker sätta mig in i hur det är att vara en supporter av pool skulle jag ändå uppskatta Salahs text, då det visar att de har högre ambitioner vilket i förlängningen innebär att de kommer försöka ännu mer. Det ända jag kan tänka mig påverkar i transferväg är väl isåfall de targets som kommer lite oväntant och som som gärna vill ha CL spel direkt. Men det flesta kan nog köpa in sig i projeketet pool då sannolikheten är rätt hög att det återigen är tillbaka i finrummet, utan att vi har koll så kanske förlusten av Jude var pga CL (omöjligt att veta hur nära man var att verkligen kunna värva honom förstås). Sett till Klopps uttalande så känns det inte som han tänker lämna klubben och det ser ju ut som det ända sättet för att han inte ska vara manager då ledningen inte lär kicka honom.
Visst är det en besvikelse men personligen hade jag målsättning att är vi mindre än 10 p efter City får man vara nöjd, dock insåg jag egentligen redan på försäsongen vart säsongen barkade hän. Asien upplägget var dåraktigt vilken även Klopp har insett i efterhand tyvärr styr pengar.
Seb insåg i princip alla en bit in på säsongen att en CL-plats var rökt och tiden har fortlöpt sedan dess så irriterandet har lagt dig vid det här laget.
Skippar Salah’s text, allt för många kommer missförstå texten och tråden spårar ev ur.
Tror inte Bellingham var speciellt aktuell om transfersummaren stämmer. Lite förundrad att Klopp ens har nämnt affären nästan som man tror något hemlighålls.