2023-05-26, 18:03
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Conference League då?

Fan, klopp får hitta på något för detta också
Citera
2023-05-26, 18:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Kanske, den cupen är ju bara under två dagar. Fast ja man slog Real och Bayern i finalen (på straffar) men har svårt att tro att Bayern eller Real tog detta så seriöst

Vad finns det mer för ''stora'' namn i kommande ECL?
Jo men det är lite samma sak i ECL eller EL. Lagen som är för stora för dom turneringarna tar väl inte det på fullt allvar fören kanske semi?

Jadu? Sjuorna ifrån LaLiga och PL samt sexorna ifrån Bundesliga och Serie A (Vilket kan bli Juventus:P) och sen massa skit från sämre ligor.. Det känns ju som att dom flesta lagen hellre kommer utanför Europa och slipper att spela/resa...
Citera
2023-05-26, 19:37
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jo men det är lite samma sak i ECL eller EL. Lagen som är för stora för dom turneringarna tar väl inte det på fullt allvar fören kanske semi?

Jadu? Sjuorna ifrån LaLiga och PL samt sexorna ifrån Bundesliga och Serie A (Vilket kan bli Juventus:P) och sen massa skit från sämre ligor.. Det känns ju som att dom flesta lagen hellre kommer utanför Europa och slipper att spela/resa...

Torsdagar har plötsligt blivit intressanta

Läste nu om att Tottenham är sugna på att sälja Kane till Real och få Hazard
Sky sports
Citera
2023-05-26, 19:40
Medlem
NoTruces avatar
Citat:

Sky sports

Eller hur. Århundradets sämsta jävla deal.
Citera
2023-05-26, 19:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Sky sports
Ohja!

Är väl snarare Real som verkligen försöker bli av med Hazard? "Tottenham kanske är dumma nog att ta honom, vem ska vi lägga bud på som vi kan inkludera honom i"

Vad är grejen med att spelare vill stanna i Real fast dom aldrig får spela och klubben så tydligt vill bli av med dom? Bale gjorde ju samma sak men han hade iaf levererat innan han tvinga sig kvar :/
Citera
2023-05-26, 19:52
Medlem
Gantss avatar
Citat:

Sky sports
Är det inte dags att banna Sky Sports? Dem har noll koll på den engelska transfer nuförtiden.
Citera
2023-05-26, 20:00
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ohja!

Är väl snarare Real som verkligen försöker bli av med Hazard? "Tottenham kanske är dumma nog att ta honom, vem ska vi lägga bud på som vi kan inkludera honom i"

Vad är grejen med att spelare vill stanna i Real fast dom aldrig får spela och klubben så tydligt vill bli av med dom? Bale gjorde ju samma sak men han hade iaf levererat innan han tvinga sig kvar :/

Hazard som sa att det var hans drömklubb. Men ja med den veckolönen han har så bryr han sig nog inte. Gött att sitta i den spanska solen på bänken

Bale är en Madrid legend ovs vad deras fans säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Är det inte dags att banna Sky Sports? Dem har noll koll på den engelska transfer nuförtiden.

Aj fan. Visste inte att de var dåliga. Borde ju tycka att de ska vara seriösa men ska inte dra källor från dom om de inte visar sig att flera andra också skriver om det. Tack Gants
Citera
2023-05-26, 20:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Hazard som sa att det var hans drömklubb. Men ja med den veckolönen han har så bryr han sig nog inte. Gött att sitta i den spanska solen på bänken

Bale är en Madrid legend ovs vad deras fans säger.

Aj fan. Visste inte att de var dåliga. Borde ju tycka att de ska vara seriösa men ska inte dra källor från dom om de inte visar sig att flera andra också skriver om det. Tack Gants
Det var det säkert men vill man vara en börda för sin drömklubb?
Fast hans karriär är ju över när inte spelat på några år och är tjock

Det håller jag med om och han förtjänade inte den behandlingen av Zizou.
Citera
2023-05-26, 20:19
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Det var det säkert men vill man vara en börda för sin drömklubb?
Fast hans karriär är ju över när inte spelat på några år och är tjock

Det håller jag med om och han förtjänade inte den behandlingen av Zizou.

Exakt! Gillar Zidane men detta var fan inte ok.
Citera
2023-05-26, 20:25
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det är klart att det är en rejäl besvikelse att missa CL, för ett lag som pool är ju CL det absolut minsta man begär gissar jag (säger detta utan att vara en supporter av klubben). Om jag försöker sätta mig in i hur det är att vara en supporter av pool skulle jag ändå uppskatta Salahs text, då det visar att de har högre ambitioner vilket i förlängningen innebär att de kommer försöka ännu mer. Det ända jag kan tänka mig påverkar i transferväg är väl isåfall de targets som kommer lite oväntant och som som gärna vill ha CL spel direkt. Men det flesta kan nog köpa in sig i projeketet pool då sannolikheten är rätt hög att det återigen är tillbaka i finrummet, utan att vi har koll så kanske förlusten av Jude var pga CL (omöjligt att veta hur nära man var att verkligen kunna värva honom förstås). Sett till Klopps uttalande så känns det inte som han tänker lämna klubben och det ser ju ut som det ända sättet för att han inte ska vara manager då ledningen inte lär kicka honom.
Visst är det en besvikelse men personligen hade jag målsättning att är vi mindre än 10 p efter City får man vara nöjd, dock insåg jag egentligen redan på försäsongen vart säsongen barkade hän. Asien upplägget var dåraktigt vilken även Klopp har insett i efterhand tyvärr styr pengar.
Seb insåg i princip alla en bit in på säsongen att en CL-plats var rökt och tiden har fortlöpt sedan dess så irriterandet har lagt dig vid det här laget.

Skippar Salah’s text, allt för många kommer missförstå texten och tråden spårar ev ur.

Tror inte Bellingham var speciellt aktuell om transfersummaren stämmer. Lite förundrad att Klopp ens har nämnt affären nästan som man tror något hemlighålls.
Citera
2023-05-26, 20:28
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Exakt! Gillar Zidane men detta var fan inte ok.
Nej men samtidigt var han ganska tydlig mot Bale om att han skulle spela Isco bakom Ronaldo och Benzema och då inte hade plats för Bale.

Jag hade också stannat i Real. Bra väder, bra betalt, bra land... Vem fan skulle välja att gå till England istället ?
Citera
2023-05-26, 20:54
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilhelmWell
Om det här blir mina sista säsong som jag aktivt följer Manchester United FC (om klubben blir uppköpt av Qatar) så började min resa för 38 år sedan 1985 med en FA-cupfinal mot ligavinnaren (då Everton) och kommer då också att avslutas med en FA-cupfinal mot ligavinnaren, Manchester City. Det blev vinst 1985 som underdogs och en utvisad spelare (Everton hade också vunnit Cupvinnarcupen). Nu är United underdogs igen.

Den matchen borde jag också ha sett men kommer ej ihåg den. Vi tittade på tipsextra varje lördag. Jag höll med all säkerhet på Everton då min lillasyster höll på United. Bör ha varit en svårsmält upplevelse för mig, men jag har som sagt förträngt det. Jag minns iaf att Everton spelade väldigt bra fotboll under ett tag. Sen kom europa-avstängningen för engelska lag och ligan tappade en del.
Det var först 1999 som jag blev "medgångssupporter" till United. Men det var egentligen inte så enkelt. Jag minns hur jag såg fram emot mötet Man Unidet - Inter. Jag var inte United fan egentligen men jag hade börjat uppskatta matcherna med United och inför mötet med Inter så hade jag byggt upp förväntningarna enormt och jag blev tvungen att komma ur skåpet och erkänna att jag motvilligt blivit ett United fan. Det var otänkbart under barnaåren med en syster som höll på dem men vid det här laget var den dimensionen inte relevant längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in