2023-05-29, 17:35
  #6757
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ja, men typ. Jag blev inte ens visiterad igår.

Men tänk dig vilket jävla liv det hade blivit om vakterna helt plötsligt hade börjat rota efter bengaler i kvinnors byst och dylikt. Då hade samma människor som skrikit efter hårdare tag emot huliganer rasat över den diskriminering som råder på svenska fotbollsevenemang.

Entreerna är otroligt dåligt planerade. Jag brukar gå förbi hela kö och allting, visar bara biljett så knatar man, inte direkt någon säkerhet där.
Citera
2023-05-29, 17:38
  #6758
Medlem
TheJackets avatar
Kommer Svanemar och andra AIKare som hajpade sönder Faraj någonsin erkänna att dom faktiskt bara hittade på från början?

Snubben gjorde 4 mål på 16 matcher i Allsvenskan för Degerfors samt 7 på 29 i ett B-lag i Spanien innan dess men det lät verkligen som att det var Asoro 2.0 man värvat hem.

Han är en yngre Rissnekebab. Långsam och tung
Citera
2023-05-29, 18:05
  #6759
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Kommer Svanemar och andra AIKare som hajpade sönder Faraj någonsin erkänna att dom faktiskt bara hittade på från början?

Snubben gjorde 4 mål på 16 matcher i Allsvenskan för Degerfors samt 7 på 29 i ett B-lag i Spanien innan dess men det lät verkligen som att det var Asoro 2.0 man värvat hem.

Han är en yngre Rissnekebab. Långsam och tung
Jag trodde på 10+ mål och årets överraskning men har haft så in i helvete fel om hela vårt lag i år..
Citera
2023-05-29, 18:10
  #6760
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jag trodde på 10+ mål och årets överraskning men har haft så in i helvete fel om hela vårt lag i år..

Jag kan fatta att man är blind för sitt egna lag men såg någon av er honom i Degerfors?? Han är verkligen inte bra och har aldrig visat någon hint om att han skulle vara det. Jag fattar inte vart ni fick hypen ifrån?
Citera
2023-05-29, 18:20
  #6761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Riskerar Aik att få spela inför tomma läktare nu eller vilka påföljder är aktuella? Böter givetvis, men utöver det?
Det är inte första gången det stökas och kastas bengaler. Vad har det varit för "straff" senaste tiden. Och hjälper ngt, ngn konsekvens borde det få. Helst konsekvens för de i publiken som missköter sig, men har man misskött sig som klubb?

1. Poängavdrag (bara klubb)
2. Böter (bara klubb)
3. Publikrestriktioner (klubb/delvis publik)
4. ...
Citera
2023-05-29, 18:42
  #6762
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag kan fatta att man är blind för sitt egna lag men såg någon av er honom i Degerfors?? Han är verkligen inte bra och har aldrig visat någon hint om att han skulle vara det. Jag fattar inte vart ni fick hypen ifrån?

Han har spelat 3 minuter i La Liga.
Citera
2023-05-29, 18:46
  #6763
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han har spelat 3 minuter i La Liga.

Sant. Riktig köng
Citera
2023-05-29, 18:55
  #6764
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Det är inte första gången det stökas och kastas bengaler. Vad har det varit för "straff" senaste tiden. Och hjälper ngt, ngn konsekvens borde det få. Helst konsekvens för de i publiken som missköter sig, men har man misskött sig som klubb?

1. Poängavdrag (bara klubb)
2. Böter (bara klubb)
3. Publikrestriktioner (klubb/delvis publik)
4. ...
Det blir väl aldrig några straff? Oavsett vad det gäller för kriminella grupperingar så är den svenska vägen att bjuda på saft och bullar och hoppas att snällheten ska göra att de kriminella slutar vara kriminella. Det har väl gått så där genom åren....

AIK-spelare och ledare som försvarade kriminaliteten borde kanske få nån att tänka till att det kanske vore vettigt att klubben förtjänar nån typ av straff men man ska nog inte hoppas på för mycket.
Citera
2023-05-29, 19:03
  #6765
Medlem
Varför finns det ens AIK:are som vill ha Axén som tränare, eller lille "Alec" som han så fint vill kallas. Han har väl inte tränat ett lag sen Ösk för typ 231 år sen, han är fan lika rostig som Aik:s trupp. Jag som verkligen inte håller på AIK kan säga att det vore ett misstag, ska man ta in nån ska man ta in en Rösler-typ som verkligen kommer dra världens största hårtork på divorna till spelare. Kanske inte ens en svensk tränare. Men det börjar verkligen lukta super-ettan om gnaget nu.
Citera
2023-05-29, 19:21
  #6766
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Varför finns det ens AIK:are som vill ha Axén som tränare, eller lille "Alec" som han så fint vill kallas. Han har väl inte tränat ett lag sen Ösk för typ 231 år sen, han är fan lika rostig som Aik:s trupp. Jag som verkligen inte håller på AIK kan säga att det vore ett misstag, ska man ta in nån ska man ta in en Rösler-typ som verkligen kommer dra världens största hårtork på divorna till spelare. Kanske inte ens en svensk tränare. Men det börjar verkligen lukta super-ettan om gnaget nu.
Perfekt att ta in "Alec" och låta han sätta spelet inför nästa säsong i Superettan.
Citera
2023-05-29, 19:28
  #6767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Perfekt att ta in "Alec" och låta han sätta spelet inför nästa säsong i Superettan.

Just nu jumboplats för råttorna
Citera
2023-05-29, 19:35
  #6768
Medlem
Lär väl bli upprorsstämning hos AIK om Varbergs resultat mot Degerfors står sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in