Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Riskerar Aik att få spela inför tomma läktare nu eller vilka påföljder är aktuella? Böter givetvis, men utöver det?
Det är inte första gången det stökas och kastas bengaler. Vad har det varit för "straff" senaste tiden. Och hjälper ngt, ngn konsekvens borde det få. Helst konsekvens för de i publiken som missköter sig, men har man misskött sig som klubb?
1. Poängavdrag (bara klubb)
2. Böter (bara klubb)
3. Publikrestriktioner (klubb/delvis publik)
4. ...