Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Nu har det brunnit i proppskåpet ändå?
Du är väl ändå smart nog att förstå vad som skrivs.
Jag får via mitt jobb uppleva tragiska livsöden. Det mest tragiska är när unga personer avlider i bilolyckor och självmord. Att sitta med mödrar som skriker ut sin sorg efter detta är bland det jobbigare jag upplevt i livet. Men, det ger också perspektiv på framförallt motgångar.
Torskar gör mig arg, något jag aldrig blir annars. Men det inte särskilt smärtsamt och det går över fort.