2023-05-15, 18:37
  #5557
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Nu har det brunnit i proppskåpet ändå?
Du är väl ändå smart nog att förstå vad som skrivs.

Jag får via mitt jobb uppleva tragiska livsöden. Det mest tragiska är när unga personer avlider i bilolyckor och självmord. Att sitta med mödrar som skriker ut sin sorg efter detta är bland det jobbigare jag upplevt i livet. Men, det ger också perspektiv på framförallt motgångar.

Torskar gör mig arg, något jag aldrig blir annars. Men det inte särskilt smärtsamt och det går över fort.
Citera
2023-05-15, 18:39
  #5558
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
får du äntligen se guidetto live idag ? har inte kollat om han ska spela

Inför pratades om att han & Faraj skulle bilda ett bastant par där framme iaf
Citera
2023-05-15, 18:45
  #5559
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det tragiska är väl snarare att du faktiskt på allvar tror att du har ett jobb, och då väljer något sådant att lajva som.

som att det inte räckte med att lajva 08a
han är ta mig fan mer tragisk än det låtsas jobb han säger han jobbar med
Citera
2023-05-15, 18:46
  #5560
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
som att det inte räckte med att lajva 08a
han är ta mig fan mer tragisk än det låtsas jobb han säger han jobbar med

På riktigt mer sonko än Sonko själv
Citera
2023-05-15, 19:17
  #5561
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
På riktigt mer sonko än Sonko själv

helt sonko! på tal om något annat som är helt sonko så måste jag nämna aik spelarnas inställning ah just ja det finns ingen det riktigt osar om hur lite vilja och hjärta dom har
Citera
2023-05-15, 19:53
  #5562
Medlem
Hoppas inte Hugo lämnar för Dortmund, kommer inte få spela ett skit.
Citera
2023-05-15, 21:23
  #5563
Medlem
TheJackets avatar
E d så? Så e d!

Un point
Citera
2023-05-15, 21:30
  #5564
Medlem
ZlatanManias avatar
Enda positiva är att vi för tillfället lämnar kvalplats och inte förlorar. Annars är det så jävla mycket som är så jävla fel och dåligt.

Modesto är återigen den enda som visar kvalité i mitt kära skitlag.

Orkar knappt tänka på Degerfors på lördag, tanken på nederlag är så smärtsam.
Citera
2023-05-15, 21:33
  #5565
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Orkar knappt tänka på Degerfors på lördag, tanken på nederlag är så smärtsam.

Hörrö.. vi torska mot det enda laget som ni slagit... sug röv
Citera
2023-05-15, 21:39
  #5566
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hörrö.. vi torska mot det enda laget som ni slagit... sug röv
Men ni är inte i omedelbar fara i botten så sug kuk
Citera
2023-05-15, 21:57
  #5567
Medlem
cokehyenas avatar
Solna gör ett ryck i nedflyttningsstriden!
Citera
2023-05-15, 22:10
  #5568
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solna gör ett ryck i nedflyttningsstriden!


Du borde dock hålla låg profil efter igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in