Citat:
Ursprungligen postat av
TheJacket
Inte lika spännande som Bojan
Serbiens Maradona

Killen som skulle vara så jävla bra och kreativ och inte lyckades göra mål i någon skitliga han spelat förutom 4 mål i plymouth i engelska division 3 eller nåt och 1 mål i röda stjärnan, varken i AIK, BP eller vasalund lyckades han göra 1 mål och inte ens sista året han spelade i Indien klarade han av det, tidernas mest överreklamerade spelare.