2023-05-24, 17:04
  #6157
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Vid vinst idag, är den himmelsblåa eran över då eller hur ska du ha det denna omgång ?
Tja. Det var ett par månader sedan jag skrev det nu. Och vi har ytterligare en titel i prisskåpet.
Citera
2023-05-24, 17:06
  #6158
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Fast mest har du koll på AIK
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!
Citera
2023-05-24, 17:08
  #6159
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Skadeglädjen är den enda sanna glädjen!

För dig är det ju verkligen sant med
Citera
2023-05-24, 17:13
  #6160
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
För dig är det ju verkligen sant med


Han skriver mer om oss än om DIF.

Ganska skrämmande.
Citera
2023-05-24, 17:15
  #6161
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tja. Det var ett par månader sedan jag skrev det nu. Och vi har ytterligare en titel i prisskåpet.
Ok så den är över nu ? Du skrev ju ändå att guldet var kört för några omgångar sen?
Citera
2023-05-24, 17:17
  #6162
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han skriver mer om oss än om DIF.

Ganska skrämmande.

Ja det är något kusligt med människor som fokuserar på det de säger sig hata mer än det de älskar. Finns inom många olika saker, inte bara fotboll.
Citera
2023-05-24, 17:18
  #6163
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han skriver mer om oss än om DIF.

Ganska skrämmande.
Helt klart en skrämmande säsongsinledning för er del.
Citera
2023-05-24, 17:21
  #6164
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Helt klart en skrämmande säsongsinledning för er del.


Jag är inte orolig. Men det är gulligt att du lägger massa energi på det.
Citera
2023-05-24, 17:24
  #6165
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag är inte orolig. Men det är gulligt att du lägger massa energi på det.
Solna är inte en förening som skapar oro.
Citera
2023-05-24, 17:24
  #6166
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ok så den är över nu ? Du skrev ju ändå att guldet var kört för några omgångar sen?
Hur tolkar du ytterligare en titel som slutet på en era?

Sedan har jag inte skrivit att guldet är kört. Däremot hade vi satt oss i en situation som mer eller mindre skulle dödat våra chanser vid en förlust mot MFF.

Men nu är det snudd på några "måstematcher" till närmaste omgångarna.
Citera
2023-05-24, 17:32
  #6167
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solna är inte en förening som skapar oro.


Om ni torskar derbyt nu när vi är så dåliga som vi är just nu. Taggar du ner en aning då?
Citera
2023-05-24, 17:41
  #6168
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Om ni torskar derbyt nu när vi är så dåliga som vi är just nu. Taggar du ner en aning då?
Fast jag har ju haft rätt om Solna?

Jag har hela tiden sagt att ni ska ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in