2023-05-29, 16:18
  #6745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://youtu.be/K3DFJHdwl9k

Djurgårdens vakter

Ja, men typ. Jag blev inte ens visiterad igår.

Men tänk dig vilket jävla liv det hade blivit om vakterna helt plötsligt hade börjat rota efter bengaler i kvinnors byst och dylikt. Då hade samma människor som skrikit efter hårdare tag emot huliganer rasat över den diskriminering som råder på svenska fotbollsevenemang.
Citera
2023-05-29, 16:24
  #6746
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Ja, men typ. Jag blev inte ens visiterad igår.

Men tänk dig vilket jävla liv det hade blivit om vakterna helt plötsligt hade börjat rota efter bengaler i kvinnors byst och dylikt. Då hade samma människor som skrikit efter hårdare tag emot huliganer rasat över den diskriminering som råder på svenska fotbollsevenemang.

Spiken på huvudet. Men det är som det är just för att Sverige fungerar baserat på ilskan över att inget fungerar.

Edit: Minns tillbaka för läääänge sen när jag köpte en burk cola från en provisorisk kiosk utanför entrén till Valhalla i Göteborg. Den fick jag inte ta med in av säkerhetsskäl, trots att vakten såg mig köpa den. 5 meter bort fanns ännu en kiosk fast inne på arenan som sålde samma burkar.

Kiosken utanför tillhörde samma arrangemang. Och nej jag blev inte visiterad
__________________
Senast redigerad av TheJacket 2023-05-29 kl. 16:28.
Citera
2023-05-29, 16:27
  #6747
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
https://youtu.be/K3DFJHdwl9k

Djurgårdens vakter

Sorkarna blev stoppade av en pyssling.

https://twitter.com/1buyingRdCasual/status/1662841551662333956/photo/1
Citera
2023-05-29, 16:30
  #6748
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Sorkarna blev stoppade av en pyssling.

https://twitter.com/1buyingRdCasual/status/1662841551662333956/photo/1

Det verkligen skriker "Nån var elak mot mig i skolan så jag skall hämnas på andra med lagen på min sida när jag blir 'stor' "
Citera
2023-05-29, 16:35
  #6749
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det verkligen skriker "Nån var elak mot mig i skolan så jag skall hämnas på andra med lagen på min sida när jag blir 'stor' "

Klitte in disguise
Citera
2023-05-29, 16:39
  #6750
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Klitte in disguise

Klitetpolis!

Jag hörde Bosse uttala "flow" som "floo".

Jag hoppas att alla Djurgårdare skäms för detta. Det är snudd på oförlåtligt.
Citera
2023-05-29, 16:45
  #6751
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Klitetpolis!

Jag hörde Bosse uttala "flow" som "floo".

Jag hoppas att alla Djurgårdare skäms för detta. Det är snudd på oförlåtligt.

Hahaha. Inte hört det själv men just engelska är inte en av Super-Bosses främsta styrkor. Han bjuder dock alltid på en bra shoo så allt är förlåtet
Citera
2023-05-29, 16:57
  #6752
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hahaha. Inte hört det själv men just engelska är inte en av Super-Bosses främsta styrkor. Han bjuder dock alltid på en bra shoo så allt är förlåtet

Ja han är svår att tycka illa om. Även som motståndare. Hade han varit Göteborgare hade han varit en go gubbe. Nu är han Floo-Bosse som shooar!
Citera
2023-05-29, 17:19
  #6753
Medlem
cokehyenas avatar
Danielson har förövrigt 10: onde högst snittbetyg på Fotmob - högst av alla mittbackar.

2+2 på 11 matcher också.
Citera
2023-05-29, 17:20
  #6754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Danielson har förövrigt 10: onde högst snittbetyg på Fotmob - högst av alla mittbackar.

2+2 på 11 matcher också.
Kul att det går bra för honom sedan han lämnade diktaturen Kina
Citera
2023-05-29, 17:21
  #6755
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Danielson har förövrigt 10: onde högst snittbetyg på Fotmob - högst av alla mittbackar.

2+2 på 11 matcher också.

Säger väl något om statistik. Ser ju bra ut på pappret men det gör han fan inte på plan.
Citera
2023-05-29, 17:29
  #6756
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Danielson har förövrigt 10: onde högst snittbetyg på Fotmob - högst av alla mittbackar.

2+2 på 11 matcher också.

Bara 2+2 alltså, trodde han medverkade till betydligt fler självmål än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in