Citat:
Ursprungligen postat av
Mandelgubben
Ja, men typ. Jag blev inte ens visiterad igår.
Men tänk dig vilket jävla liv det hade blivit om vakterna helt plötsligt hade börjat rota efter bengaler i kvinnors byst och dylikt. Då hade samma människor som skrikit efter hårdare tag emot huliganer rasat över den diskriminering som råder på svenska fotbollsevenemang.
Spiken på huvudet. Men det är som det är just för att Sverige fungerar baserat på ilskan över att inget fungerar.
Edit: Minns tillbaka för läääänge sen när jag köpte en burk cola från en provisorisk kiosk utanför entrén till Valhalla i Göteborg. Den fick jag inte ta med in av säkerhetsskäl, trots att vakten såg mig köpa den. 5 meter bort fanns ännu en kiosk fast inne på arenan som sålde samma burkar.
Kiosken utanför tillhörde samma arrangemang. Och nej jag blev inte visiterad