2023-05-24, 18:46
Medlem
Från Margaux Dietz insta.
På väg till Fångarna på fortet.

https://postimg.cc/yWDyDGhH

Anna och Karl-Fredrik , Dogge i bakgrunden.
Citera
2023-05-24, 19:39
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T

Ser ut som att hon har armen nerkörd i en väska. Övar hon för att undvika bli avslöjad i en ny väskincident?
Citera
2023-05-24, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ursäkta offtopic men jag måste fråga igen. Jag ser alla Annas inlägg på Instagram men inga stories alls. Kan man bli blockad på stories men samtidigt kunna se alla inlägg?
Alla andra jag följer kan jag se både inlägg och stories.

Kolla på Instanavigation ist
Citera
2023-05-24, 20:16
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T

Karl-Fredrik såg nästan ut att vara lika tjock som Anna. Men han är å andra sidan trevlig.

Margaux kanske kan bli Annas nya bästis? Ingen av dem är något, kan inget speciellt eller har nån unik begåvning. Kan tänka mig att Anna också hade filmat och lagt ut på insta om hon hittat ett blodigt fyllo utanför dörren, utan att tillkalla ambulans.
Citera
2023-05-24, 20:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Karl-Fredrik såg nästan ut att vara lika tjock som Anna. Men han är å andra sidan trevlig.

Margaux kanske kan bli Annas nya bästis? Ingen av dem är något, kan inget speciellt eller har nån unik begåvning. Kan tänka mig att Anna också hade filmat och lagt ut på insta om hon hittat ett blodigt fyllo utanför dörren, utan att tillkalla ambulans.
Det var som värst, jag känner inte till någon av fettona på bilden, mer än Tunnan.
Vem är den här Karl.Fredrik eller vad han heter, En ny vän i tjockissvängen?
Citera
2023-05-24, 20:34
Medlem
Anna påväg till Frankrike + att Bloggbevakning skrev tidigare idag i ett inlägg innehållandes bland annat den här skrivelsen:
Citat:
Igår var det flera influencers som postade inlägg om att de var på väg till Fort Boyard för att spela in, vad måste vara den 3856 säsongen av ”Fångarna på fortet”.

Ser dock att ni i inläggen ovan ju har hittat en bild som bekräftar att vår kära ers höghet ska rulta runt på fortet igen, snyggt
Citera
2023-05-24, 20:52
Medlem
ZecilieChalous avatar
Frankrike har tur, Anna gläder landet med sina muskliga vader. Turkiet håller just nu på återhämta sig.
Senast redigerad av ZecilieChalou 2023-05-24 kl. 20:57.
Citera
2023-05-24, 20:58
Medlem
GastonLeMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Frankrike har tur, Anna glädjer landet med sina muskliga vader. Turkiet håller just nu på återhämta sig.

Någon måste väl tänka på klimatet och hålla havsnivån stadig?
Tjejen behöver lite uppmärksamhet när -80 talets show närmar sig!

Skaldjursplatå å så.
Citera
2023-05-24, 21:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo

Hehe, kanske Tookan, Carl-Fredrik och några till ska bilda Tjockislaget? Som ska kämpa mot Smalislaget.
Anna ser ut att gräva efter en chokladkaka i väskan. Man blir hungrig när man måste vänta på en flygplats...
Citera
2023-05-24, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Finns en låst tråd om honom. Våldtäkt på minderårig och stöld bla.
Jaha tack! Ska kika på det. Har morsan kommenterat saken ?
Citera
2023-05-24, 22:22
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det var som värst, jag känner inte till någon av fettona på bilden, mer än Tunnan.
Vem är den här Karl.Fredrik eller vad han heter, En ny vän i tjockissvängen?
K-F har ett trädgårds- och blomsterodlarprogram på Fyran. Fikus men duktig på det han gör.

Är förmodligen första och enda gången han och vår hjältinna träffas. Tror inte hon visste vem han var innan, för det där med att odla och ha snyggt i trädgården är inte hennes stil. Blommor intresserar hon sig bara för när hon våldgästar nån begravning.
Citera
2023-05-24, 22:53
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Någon måste väl tänka på klimatet och hålla havsnivån stadig?
Tjejen behöver lite uppmärksamhet när -80 talets show närmar sig!

Skaldjursplatå å så.
Den där spelningen ligger nog i farozonen att inte bli av, för den stora stärnans del, med tanke på hur lätt hon har för att skada sig.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...efter-blodning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in