Citat:
Damn. Han du citerade ägde dig totalt, typ polade dig 😂
Tycker du verkligen inte barnen som älskar drag ska få se det mera? De mest populära TV programen som människorna tittar på är fulla av drag och det är just barnen som vill se dessa program. Tex Mask Singer med 1.4 miljoner tittare i veckan!
Kommentarer? Tack på förhand!
Tycker du verkligen inte barnen som älskar drag ska få se det mera? De mest populära TV programen som människorna tittar på är fulla av drag och det är just barnen som vill se dessa program. Tex Mask Singer med 1.4 miljoner tittare i veckan!
Kommentarer? Tack på förhand!
Nej ingen ägde någonting. Att hänvisa till djurriket med påståendet att en del djur också minsann är homosexuella, betyder inte nödvändigtvis att att det är rätt eller normalt att vara det. Det finns exempelvis fler människor som mördar eller tycker det är okej att mörda, än det finns människor som är transor. Betyder det att mördare ska accepteras? Att mördande ska normaliseras?
Du verkar missuppfatta väldigt mycket. Så jag förkortar er det för dig.
Jag har skrivit att:
1. Barn betraktar förmodligen drags som clowner.
2. Hela grejen med att transor ska läsa sagor för barn är en kampanj, orkestrerad av vänsterperversa, i syfte att sprida transeripropaganda, DÄRFÖR ÄR DET FEL. Det är inte primärt fel för att barn tar skada. Det är fel för att man använder barnen och försöker påtvinga de politisk propaganda. Detta syftar inte till nått annat.
De flesta som mig över världen, oavsett land, anser att det är nåt fel i skallen på transor. Oavsett om jag åker till Qatar, Argentina, Polen, Ryssland, Kina, Japan, Finland, Island. De allra flesta förstår att nått är fundamentalt fel i skallen på dig om du inte kan acceptera ditt kön och den du är. Jag växte inte upp med den åsikten. Ingen prackade på mig den. Jag tog aldrig del av vare sig konservativ eller vänsterpervers propaganda som påtvingade mig att tycka nått om transor. Det är en normal instinkt bara. Som för resten av världen medborgare.