2023-05-13, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Damn. Han du citerade ägde dig totalt, typ polade dig 😂
Tycker du verkligen inte barnen som älskar drag ska få se det mera? De mest populära TV programen som människorna tittar på är fulla av drag och det är just barnen som vill se dessa program. Tex Mask Singer med 1.4 miljoner tittare i veckan!
Kommentarer? Tack på förhand!

Nej ingen ägde någonting. Att hänvisa till djurriket med påståendet att en del djur också minsann är homosexuella, betyder inte nödvändigtvis att att det är rätt eller normalt att vara det. Det finns exempelvis fler människor som mördar eller tycker det är okej att mörda, än det finns människor som är transor. Betyder det att mördare ska accepteras? Att mördande ska normaliseras?
Du verkar missuppfatta väldigt mycket. Så jag förkortar er det för dig.

Jag har skrivit att:
1. Barn betraktar förmodligen drags som clowner.
2. Hela grejen med att transor ska läsa sagor för barn är en kampanj, orkestrerad av vänsterperversa, i syfte att sprida transeripropaganda, DÄRFÖR ÄR DET FEL. Det är inte primärt fel för att barn tar skada. Det är fel för att man använder barnen och försöker påtvinga de politisk propaganda. Detta syftar inte till nått annat.

De flesta som mig över världen, oavsett land, anser att det är nåt fel i skallen på transor. Oavsett om jag åker till Qatar, Argentina, Polen, Ryssland, Kina, Japan, Finland, Island. De allra flesta förstår att nått är fundamentalt fel i skallen på dig om du inte kan acceptera ditt kön och den du är. Jag växte inte upp med den åsikten. Ingen prackade på mig den. Jag tog aldrig del av vare sig konservativ eller vänsterpervers propaganda som påtvingade mig att tycka nått om transor. Det är en normal instinkt bara. Som för resten av världen medborgare.
Citera
2023-05-13, 12:48
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Du tycker inte att namnet ska innehålla ordet drag? Det är ju annars ett enkelt sätt att ge föräldrarna info om vad föreställningen innehåller, så att de kan besluta huruvida de vill skicka sina barn på det eller ej. En del föräldrar är som bekant rädda för drag queens, så jag tänker att det är hänsynsfullt mot dem att förvarna.
Sluta spela dum, du vet att det är identitetsaktivismen jag vill ha bort från arenan. Det är en rubbad programförklaring. Varför introducera en massa överflödigt krångel? Tycker du att barnens liv inte är tillräckligt komplicerade som de är? Sluta mecka med dem.
Citera
2023-05-13, 12:49
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocavanilla
Jag har skrivit att:
1. Barn betraktar förmodligen drags som clowner.
2. Hela grejen med att transor ska läsa sagor för barn är en kampanj, orkestrerad av vänsterperversa, i syfte att sprida transeripropaganda, DÄRFÖR ÄR DET FEL. Det är inte primärt fel för att barn tar skada. Det är fel för att man använder barnen och försöker påtvinga de politisk propaganda. Detta syftar inte till nått annat.
Med andra ord: Du är ledsen för att majoriteten av samhällets medborgare inte delar dina värderingar och därför inte tar utgångspunkt i dem när vi uppfostrar barn. Fair enough, men du blir nog tvungen att vänja dig vid tanken att resten av samhället tycker att underhållning riktad mot barn, som de tycker är rolig och som de till och med enligt dig inte tar skada av, inte utgör ett problem.
Citera
2023-05-13, 12:51
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Sluta spela dum, du vet att det är identitetsaktivismen jag vill ha bort från arenan. Det är en rubbad programförklaring. Varför introducera en massa överflödigt krångel? Tycker du att barnens liv inte är tillräckligt komplicerade som de är? Sluta mecka med dem.
Jag meckar inte med några barn. Vad pratar du om? Jag tycker däremot att folk som vill förbjuda ofarlig underhållning för barn – som om barn behövde mindre underhållning och inte mer i dagens läge – behöver förklara vad de håller på med.
Citera
2023-05-13, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Som sagt visar forskningen på att transvestiter inte är överrepresenterade när det gäller pedorili. Transvestit är en sak, pedofil en helt annan. Jag skulle gissa att det finns betydligt större risk att råka ut för en pedofil inom idrottsvärlden.
Eller katolska kyrkan.

Varför måste man pracka på barnen politik? Kan inte barn få vara barn? Varför måste de användas som redskap och verktyg i det politiska spelet?

Detta handlar bara om att man tidigt ska indoktrinera barn med transerier och andra sjuka ting, i syfte att förhoppningsvis vinna över de på sin sida framöver. Låt barnen växa upp i en neutral miljö och bilda din egna uppfattning? Man kan vänja barn vid precis allt om man vill. Man kan lära barn att vara rasister, att vara mördare, att vara is krigare. Men barnen ska inte läras nått av detta. De ska växa upp i en neutral miljö utan politisk aktivism.
Citera
2023-05-13, 12:53
Avslutad
Citat:
Jag är ju inte det, utan tvärtom. Visar det sig att ungarna inte tycker det är kul, eller att verksamheten inte kan genomföras under säkra former, ska den förstås inte köpas in oavsett vad artisterna tycker om den saken.
Om det inte vore så laddat, så hade de ju inte behövt gömma sig, eller hur.
Citera
2023-05-13, 12:54
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Om det inte vore så laddat, så hade de ju inte behövt gömma sig, eller hur.
Kan du förklara det där lite närmre?
Citera
2023-05-13, 12:54
Medlem
Citat:
Med andra ord: Du är ledsen för att majoriteten av samhällets medborgare inte delar dina värderingar och därför inte tar utgångspunkt i dem när vi uppfostrar barn. Fair enough, men du blir nog tvungen att vänja dig vid tanken att resten av samhället tycker att underhållning riktad mot barn, som de tycker är rolig och som de till och med enligt dig inte tar skada av, inte utgör ett problem.

Jag är övertygad av att en övervägande majoritet av vår befolkning tycker att det är nått fel i skallen på transor. Trots all den vänsterperversa manipulation och propaganda vårt folk utsatts för i årtionden.

Du ska inte skratta så länge till. Du och dina drags kommer med tiden försvinna från ytan i Sverige. Vänta bara 20-50 år tills de konservativa flyktingarna är i majoritet här. Du och dina transor kommer få springa för livet.
Citera
2023-05-13, 13:00
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Jag är övertygad av att en övervägande majoritet av vår befolkning tycker att det är nått fel i skallen på transor. Trots all den vänsterperversa manipulation och propaganda vårt folk utsatts för i årtionden.

Du ska inte skratta så länge till. Du och dina drags kommer med tiden försvinna från ytan i Sverige. Vänta bara 20-50 år tills de konservativa flyktingarna är i majoritet här. Du och dina transor kommer få springa för livet.
Lol, när argumenten tar slut kommer tydligen hoten. Men jag vill gärna få ett förtydligande: Du tycker att sådana här föreställningar inte borde få arrangeras av bibliotek för att just du har ett extremistiskt synsätt på HBTQ, vilket biblioteken borde ta hänsyn till?
Citera
2023-05-13, 13:02
Medlem
Citat:
Lol, när argumenten tar slut kommer tydligen hoten. Men jag vill gärna få ett förtydligande: Du tycker att sådana här föreställningar inte borde få arrangeras av bibliotek för att just du har ett extremistiskt synsätt på HBTQ, vilket biblioteken borde ta hänsyn till?

Jag hotar inge. Jag personligen tycker inte att transor eller homosexuella ska hotas, eller trakasserar. Jag tycker inte att deras aktiviteter ska förbjudas. Jag är för frihet. Jag vill er inget illa. För mig får ni sätta på varandra i rumpan i mycket ni vill.

Men jag förklarar bara hur framtiden ser ut. Om 50 år så har hela Sverige en demografi likt den som Rosengård har idag. Tror du själv ni har en framtid här?
Citera
2023-05-13, 13:07
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Jag hotar inge. Jag personligen tycker inte att transor eller homosexuella ska hotas, eller trakasserar. Jag tycker inte att deras aktiviteter ska förbjudas. Jag är för frihet. Jag vill er inget illa. För mig får ni sätta på varandra i rumpan i mycket ni vill.

Men jag förklarar bara hur framtiden ser ut. Om 50 år så har hela Sverige en demografi likt den som Rosengård har idag. Tror du själv ni har en framtid här?
Åh hjälp. Nu byter du visst ämne helt. Jag fattar. Du kan inte ge mig några rimliga argument för varför de här föreställningarna inte skulle få arrangeras.
Citera
2023-05-13, 13:13
Medlem
Citat:
Åh hjälp. Nu byter du visst ämne helt. Jag fattar. Du kan inte ge mig några rimliga argument för varför de här föreställningarna inte skulle få arrangeras.

Men jag säger ju det hela tiden.

Det ska inte arrangeras eftersom det är politisk indoktrinering. Det handlar om att normalisera transerier och att sprida det vänsterperversa budskapet. Vänsterperversa är såna som exempelvis finns inom FI. Det handlar om att man tidigt ska vänja barnen vid något man själv tycker är rätt, fast som majoriteten av världen befolkning tycker är jätte fel.

Jag hatar ingen bög eller transa. Jag tycker inte att homosexualitet ska förbjudas eller så. Skulle jag se att någon gav sig på en sån på stan så hade jag gripit in. Men jag försöker bara förklara för dig hur många av jordens medborgare ser det, däribland jag. Vi vill inte att barn ska exponeras för perversioner på det sättet. Och att politisk propaganda ska hållas utanför deras uppväxt.

Den politiska propagandan som spridits inom grundskolan i åratal är illa nog. Men detta är flera steg värre. Låt folk tänka själva och bilda sin egna uppfattning!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in