Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
Brev från anonym organisation skrivna under pseudonym.
För det första kan du inte ens bevisa att ONA existerar i verkligheten, eller hur många som isf är med eller hur seriösa dessa är. Hittills känner vi till en som svär trohet till ONA, och det är en hemlös, knarkande, kriminell, graffitimålande transa i den här tråden.
Jag har inte sett dig ta avstånd från transan, är du också transa kanske?

Det är också en del i det hela eftersom det kanske inte är så att Anton Long behövs längre, precis som han inte längre är Abdul-Aziz bin Myatt som sagt, namn och personligheter är något som kommer brännas och förändras. Vi har ju även Christos Beest eller som han egentligen heter Richard Moult som är katolik idag.
Det är en praktisk applikation av ett koncept som existerar i många ordenssällskap.
Nej ingen kan bevisa hur många som utövar det eller hur seriösa det är men det är en sak som är medvetet. Materialet släpptes gratis online för att spridas till de som var intresserade av det. Vi har ju dock vissa tempel som har släppt material som passar inom traditionen.
Jag har inte tagit avstånd från någon eftersom jag inte är utövare av O9As tradition utan en helt annan tradition. Jag kom i kontakt med O9A under mitt utforskande av olika satanistiska traditioner och högaktar många av de ideer som presenteras även om det mål jag har är något annorlunda.
Jag tror att transa är det sämsta sättet att beskriva mig på.