Citat:
Nej, det uppstår en kognitiv dissonans för DIG när det är en transsexuell person som har alternativa/politiskt inkorrekta åsikter och som inte sållar sig in i ledet.
Citat:
Det är du som har hyllat Tredje riket - och det är du som för två el tre inlägg sedan påstått att Tredje riket är systemet som ONA eftersträvar. Nu vill du ha det till att jag påstått det och att detta påstående är fel ..
Du hyllade ju NWO och vill att hela världen ska bli en enstatsdiktatur. Och du vill etniskt rensa ut 2 miljarder vita människor på det.
Citat:
Jag har inget emot HBTQ-personer men sätter heller inte sådana på piedestal. Att kräva särbehandling och respekt för att man är transa är att vara pissliberal och woke. Inte särskilt satanistiskt alls.
Det är bara du som behandlar mig annorlunda för att ja är transsexuell. Du har svårt att se mig för det jag är och tror att man tänker annorlunda för att man är av "det tredje könet". Förresten så är det ju väldigt magstarkt att bara diskutera mig som person och inte lyfta ett enda argument om ämnet.
Citat:
Apropå Polisstat yttrade LaVey följande:
...
...
OK.
Citat:
Jag noterar att din barnsliga livsfilosofi inte ger dig någonting mer än problem. Du idealiserar droger, graffiti och all möjlig annan skit. ONA offrar som sagt sådana som dig till sina mörka gudar. Passiva drägg som lever på samhället och som inte bidrar med annat än totalt skräp och nedskräpning. Läs på vad ONA gör med sådana = "opfer" som de kallar sina människooffer.
Allt som skyndar på samhällets förfall är bra enligt O9A.
Vi vill inte bygga upp samhället, vi vill krossa det.
Citat:
Jag noterar att du inte gillar svar på tal på ditt jvla nonsens.
Jag hyllar fascister som spöar hippies, absolut.
Jag hyllar fascister som spöar hippies, absolut.
Kul att du erkänner att due fascist. När du sitter där i framtiden och Sverige har gått åt helvete, var finns dina fascismhjältar då som ska rädda dig?
Citat:
Klart det är ett val. Du väljer att knarka, måla graffiti, vara hemlös och under konstant polisiär/OV-uppsikt. Jag väljer att vara skötsam, på så vis slipper jag bli kontrollerad när jag rör mig offentligt, jag kan också köpa ungefär vad jag vill och resa som jag vill. Vem är friast av oss två?
Återkom när ONA över huvud taget vågar delta i offentlig debatt och skriva under annat än pseudonym.
Återkom när ONA över huvud taget vågar delta i offentlig debatt och skriva under annat än pseudonym.
Återkom när CoS vågar uttala sig om minsta lilla som inte spelar judiskheten direkt i händerna. Det du dyrkar är i princip kabbalistisk judiskhet, och dom har bara stulit allt som har med djävulen att göra och satt upp det i eran posör-massrunkorgie. Hur ställer du dig till att du i princip dyrkar judar och deras materialism och att du aldrig kommer att möta den sanna djävulen?
Nu är du där igen och diskuterar mig som person. Jag vet mycket väl att frihet är ett aktivt val i vissa lägen. Skulle jag bli lyckligare av att kunna köpa fler prylar? lite, men det skulle inte förbättra i stort.
Om du nu är rik som du säger så kan du va säker på att hjärntvätten är mycket starkare på såna som dig. du är inte lika fri som du tror, du finns under radarn. dina utspel tyder på att du är ytterst hjärntvättad och köper hela CoS för att dom säger att dom är satanister.
Citat:
Kalla mig inte mästare tack. Eftersom jag inte ägnar mig åt O9As praktik så blir det konstigt.
Dina kommentarer om anarkism är konstiga eftersom O9A inte agerar inom det politiska spektrumet över huvudtaget och det inte går att beskriva det på det sättet eftersom utövare är allt från katoliker till jihadister.
Dina kommentarer om anarkism är konstiga eftersom O9A inte agerar inom det politiska spektrumet över huvudtaget och det inte går att beskriva det på det sättet eftersom utövare är allt från katoliker till jihadister.
Rekommenderar att du läser på om dom lite mer. Ditt skämt om att O9A är katoliker är ytterst osmakligt och inte roligt på nåt sätt.