Citat:
Ursprungligen postat av
SithMaster
I ena inlägget hyllar du Tredje riket och massmord och i nästa inlägg är du woke pissliberal och ondgör dig över transfobi.
Återigen. Anarkism och liberalism är två helt olika saker. Du verkar knappt ha nån aning om dom begrepp du spottar ur dig. Läs på lite för helvete. All anarkism är inte marxistisk. Alla transpersoner är inte HBTQ-människor, men vi är människor som kan tänka själva.
Citat:
Du hyllade Tredje riket och massmord senast igår, men nu är det alltså anarki och drogmissbruk du hyllar? Ja jag har svårt att hålla koll på vad som är det senaste i ditt huvud eftersom din ideologi förändras timme för timme. Men nu har jag läst på och nu är det alltså inte Tredje riket som gäller längre .. eller?
Du verkar ha problem med att du dömer boken efter omslaget. Om du lägger ett par timmar på att läsa igenom O9A:s skrifter så kommer du se deras inställning till olika saker. O9A har en
åsikt om 3:e Riket, men det betyder inte att det är exakt samma ideologi som dom. Faktum är att dom endast sagt att Hitler var den satanistiska andan personifierad, men det måste inte betyda att O9A vill återskapa Tyskland år 1933.
Du verkar vara smått efterbliven om ja ska va helt ärlig. Du har själv sagt att du stödjer transsexualitet och att du vill ha ett fascistiskt polissamhälle som sträcker sig över hela jorden. Att inte vilja det utan vilja att individen ska gå före samhället - vilket stämmer överens med satanismen som är extremindividualistisk - är enligt dig att va pissliberal? Du verkar va fett hycklare asså.
Citat:
Du kan kalla dig precis vad du vill, hamsterhjulet försvinner inte för den sakens skull. Du sitter fortfarande fast i din no go zone, och jag är fortfarande en strävsam/skötsam satanist som har allt som du vill ha och lite till, men som du aldrig kommer att kunna få.
Jag skiter ärligt talat rätt rejält i va du har, du har säkert inga vänner ändå och att skryta om att man har mycket pengar är inget som ja imponeras av direkt och tyder oftast snarare på motsatsen egentligen. Frihet för mig är att gå barfota i en park och ha picknick tsm med bondage-entusiaster.
Du är lika patetisk som blattarna på bögappar som skickar dickpicks till sina ovilliga offer och tror att dom har rätt till ett knull bara för att dom har stor kuk. Så jävla impad är ja inte så fuck you and your unsolicited dickpikz och skryt.
Citat:
Du skrev att O9A idealiserar Tredje riket och vill återskapa en sådan ordning. Hur passar en knarkande-graffiti-målande-transa in i Tredje riket? Svaret på det fick du i min förra postning.
Apropå genuskärringar så är de de enda som respekterar dig transa lille.
1. Du ljuger och vrider bilden rejält. Förtydligande kan du läsa ovan.
2. Vad vill du ha för samhälle? Du skriver att du vill ha ett fascistisk världsregering där frihet är ett minne blott, du vill att allt vi gör ska massövervakas och att polisen ska styra allting och gripa människor utan rättegång osv. Hur kul är det? Liksom ja vill åka ner på stan och göra nåt kul, är kontrollanterna på vagnen dom människorna du idoliserar?
På tal om det där med anarkism kontra liberalism. En liberal man kan låta dig få åka spårvagn billigare i ditt hamsterhjul, men en anarkist kan känna att denne vägrar att lyda en lag som är patetisk och hence göra så att denne själv helt plötsligt får gratis kollektivtrafik, det är liksom ett val om man väljer att va laglydig eller inte.
Om vi ska prata lite mer om CoS så har dom inte gjort speciellt mycket ställningstaganden om nånting. Ganska innehållslöst och händelsefattigt måste jag säga.
I CoS har du ju ett levande exempel på en organisation som är just pissliberal och som viker sig tredubbelt för politisk korrekthet. Kolla bara på valfri debatt med LaVey så ser du att han bara sitter och försvarar sig och förnekar massa saker hela tiden.