2023-03-04, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, om man inte är en tillgång.

Så varför frågade du då?
Hade du någon poäng?
Citera
2023-03-04, 14:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så varför frågade du då?
Hade du någon poäng?
OM något land mot förmodan skulle se dig som en tillgång om landet hamnar i krig, stannar du kvar och hjälper till då?

Eller är det en helt omöjlig tanke att något land skulle se dig som en tillgång?
Citera
2023-03-04, 14:28
Medlem
Citat:
OM något land mot förmodan skulle se dig som en tillgång om landet hamnar i krig, stannar du kvar och hjälper till då?

Eller är det en helt omöjlig tanke att något land skulle se dig som en tillgång?

Du sa ju att jag kommer utvisas då.
Citera
2023-03-04, 14:33
Avslutad
Citat:
Du sa ju att jag kommer utvisas då.
Ja, om de inte ser dig som en tillgång sa jag. Är du körd i alla länder tänker du?

Rent hypotetiskt så kan du inte komma på ett enda land som skulle se dig som en tillgång om landet behöver försvaras utan de bara skickar ut dig ur landet så att du inte ska vara i vägen?
Citera
2023-03-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ja, om de inte ser dig som en tillgång sa jag. Är du körd i alla länder tänker du?

Rent hypotetiskt så kan du inte komma på ett enda land som skulle se dig som en tillgång om landet behöver försvaras utan de bara skickar ut dig ur landet så att du inte ska vara i vägen?

Jag kommer in i de flesta länder som inte befinner sig i krig och jag väljer det som passar mig bäst.
Citera
2023-03-04, 14:41
Avslutad
Citat:
Jag kommer in i de flesta länder som inte befinner sig i krig och jag väljer det som passar mig bäst.
Och OM något av dessa länder hamnar i krig och OM då detta land mot förmodan inte bara skulle tycka att du var i vägen och tär på landets resurser, skulle du hjälpa landet då? Eller skulle du flytta helt frivilligt för att slippa hjälpa till?
Citera
2023-03-04, 14:43
Medlem
Citat:
Och OM något av dessa länder hamnar i krig och OM då detta land mot förmodan inte bara skulle tycka att du var i vägen och tär på landets resurser, skulle du hjälpa landet då? Eller skulle du flytta helt frivilligt för att slippa hjälpa till?

Du sa att jag blir utvisad då, för tredje gången.
Citera
2023-03-04, 14:49
Avslutad
Citat:
Du sa att jag blir utvisad då, för tredje gången.
Ja om de ser dig som en börda och inte en tillgång, och det tycker de alltså?

OM de mot förmodan skulle se dig som en tillgång, stannar du kvar och hjälper till då?

Men jag gissar att ditt svar för fjärde gången blir Nej, de ser mig som en börda och du sa att jag blir utvisad då.
Citera
2023-03-04, 14:53
Medlem
Citat:
Ja om de ser dig som en börda och inte en tillgång, och det tycker de alltså?

OM de mot förmodan skulle se dig som en tillgång, stannar du kvar och hjälper till då?

Men jag gissar att ditt svar för fjärde gången blir Nej, de ser mig som en börda och du sa att jag blir utvisad då.

Du påstår att de skulle se mig som en börda och utvisa mig om det blir krig. Självklart lämnar jag landet då.
Citera
2023-03-04, 14:55
Avslutad
Citat:
Du påstår att de skulle se mig som en börda och utvisa mig om det blir krig. Självklart lämnar jag landet då.
För att du varken kan hjälpa till att gräva, servera mat till soldater, hämta och transportera sårade, bära sandsäckar med mera ja.

OM de mot förmodan ser dig som kompetent nog att göra detta, hjälper du till då?
Citera
2023-03-04, 14:58
Medlem
Citat:
För att du varken kan hjälpa till att gräva, servera mat till soldater, hämta och transportera sårade, bära sandsäckar med mera ja.

OM de mot förmodan ser dig som kompetent nog att göra detta, hjälper du till då?

Så du tror att du hade fel när du sa att jag skulle utvisas?
Citera
2023-03-04, 15:01
Avslutad
Citat:
Så du tror att du hade fel när du sa att jag skulle utvisas?
Ja om de inte ens anser dig kompetent nog att gräva, servera mat till soldater, hämta och transportera sårade, bära sandsäckar med mera ja.

Och det gör enligt dig samtliga länder så samtliga länder kommer därför att skicka ut dig när det är krig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in