2023-03-04, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja om de inte ens anser dig kompetent nog att gräva, servera mat till soldater, hämta och transportera sårade, bära sandsäckar med mera ja.

Och det gör enligt dig samtliga länder så samtliga länder kommer därför att skicka ut dig när det är krig?

Jag bor inte i samtliga länder, bara ett i taget och mitt nuvarande tillåter inte att utlänningar deltar i krig.
Citera
2023-03-04, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag bor inte i samtliga länder, bara ett i taget och mitt nuvarande tillåter inte att utlänningar deltar i krig.
Och om de mot förmodan skulle behöva lite fler som bär och gräver i händelse av krig och frågar dig så tackar du ja?
Citera
2023-03-04, 15:09
Medlem
Citat:
Och om de mot förmodan skulle behöva lite fler som bär och gräver i händelse av krig och frågar dig så tackar du ja?

De tillåter inte utlänningar att delta som sagt.
Citera
2023-03-04, 15:12
Avslutad
Citat:
De tillåter inte utlänningar att delta som sagt.
Är det förbjudet för utlänningar att gräva?

Får utlänningar hjälpa åldringar till skyddsrum eller är det också förbjudet?

Du är ju helt jävla korkad.
Citera
2023-03-04, 15:14
Medlem
Citat:
Är det förbjudet för utlänningar att gräva?

Får utlänningar hjälpa åldringar till skyddsrum eller är det också förbjudet?

Du är ju helt jävla korkad.

Att delta i kriget tillåter de inte om sagt.
Citera
2023-03-04, 15:18
Avslutad
Citat:
Att delta i kriget tillåter de inte om sagt.
Men servera mat, gräva, bära säckar och hjälpa åldringar till skyddsrum är knappast förbjudet. Stannar du och hjälper till med det?
Citera
2023-03-04, 15:21
Medlem
Citat:
Men servera mat, gräva, bära säckar och hjälpa åldringar till skyddsrum är knappast förbjudet. Stannar du och hjälper till med det?

Skyddsrum har jag inte sett till och jag bor i en megastad med större befolkning än vad hela Sverige har. Du sa ju dessutom att jag skulle utvisas.
Citera
2023-03-04, 15:29
Avslutad
Citat:
Skyddsrum har jag inte sett till och jag bor i en megastad med större befolkning än vad hela Sverige har. Du sa ju dessutom att jag skulle utvisas.
Du svarar alltså för femte gången att Nej, de ser mig som en börda och då sa du att jag skulle utvisas.
Citera
2023-03-04, 15:34
Medlem
Citat:
Du svarar alltså för femte gången att Nej, de ser mig som en börda och då sa du att jag skulle utvisas.

Det är vad du påstår men du verkar vilja argumentera emot dig själv.
De arbetsuppgifter du nämner är heller inte aktuella, inga skyddsrum här, svårt i en megastad med skyskrapor. Oklart var dina sandsäckar ska bäras också men det klarar de nog själva.
Citera
2023-03-04, 15:38
Avslutad
Citat:
Det är vad du påstår men du verkar vilja argumentera emot dig själv.
De arbetsuppgifter du nämner är heller inte aktuella, inga skyddsrum här, svårt i en megastad med skyskrapor. Oklart var dina sandsäckar ska bäras också men det klarar de nog själva.
Säckarna ska vara för att hindra fienden från att ta sig in i staden såklart. Och skydda fönster, byggnader, kulturhistoriska skulpturer. Finns massa man kan använda sandsäckar till.

Hjälpa åldringar ur rasmassor förbjuds du nog heller inte att hjälpa till med.
Citera
2023-03-04, 15:42
Medlem
Citat:
Säckarna ska vara för att hindra fienden från att ta sig in i staden såklart. Och skydda fönster, byggnader, kulturhistoriska skulpturer. Finns massa man kan använda sandsäckar till.

Hjälpa åldringar ur rasmassor förbjuds du nog heller inte att hjälpa till med.

Du greppar inte läget, jag bor på våning 50, vad tror du sandsäckarna ska hjälpa emot?
20 miljoner människor i staden men du tänker på en liten by.
Citera
2023-03-04, 16:05
Avslutad
Citat:
Du greppar inte läget, jag bor på våning 50, vad tror du sandsäckarna ska hjälpa emot?
20 miljoner människor i staden men du tänker på en liten by.
Vem fan bryr sig om vilken VÅNING du bor på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in