2023-02-07, 12:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Var läste du att jag skrev att du skrivit det? Jag kom med ett komiskt påstående, vilka svenska feminister aldrig skulle gå med på. Kvotering är bara kul så länge det handlar om trevliga gräddfilsyrken.

Du får säga vad du vill om mig. Jag tänker bara att det är lite dubbelmoral att du först tillskriver mig en massa grejer, sen när jag bemöter dem och slår hål på dina urdåliga och felaktiga argument så säger du att "jag pratade inte om dig". Klart du pratade om mig!

Varför skrev du annars detta ” I svensk feminisms namn, det är väl bara att kvinnorna går ut i krig och försvarar mig. Kvotering, du vet? ”

Du skriver som att alla kvinnor i Sverige är feminister. Varför tror du det?

Jäklar vad du tar åt dig av allt, lite väl känslig kanske?
Citera
2023-02-07, 12:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Spelar ingen roll hur mycket du försöker provocera män att försvara dig, kommer inte hända ändå.

De männen som skriver nedlåtande om svenska kvinnor i denna tråden tror jag inte ens hade kunnat försvara sig själva mot en attack av humlor i trädgården. Så det spelar mindre roll om jag lyckas.
Citera
2023-02-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
De männen som skriver nedlåtande om svenska kvinnor i denna tråden tror jag inte ens hade kunnat försvara sig själva mot en attack av humlor i trädgården. Så det spelar mindre roll om jag lyckas.

Du tänker på soja-pojkarna nu, nej precis de kommer inte kunna försvara dig trots att de har viljan.
Citera
2023-02-07, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det var länge sen jag såg nån tråd om hur "dåliga kvinnor är".
Jag har sett något om att de också har sina fel och brister, men det får man FAKTISKT inte ens nämna i det här landet och DET anser jag vara ett litet problem.

Kolla på "relationsforumet" på FB.

Där finns "stora tråden där vi uttrycker vårt hat och missnöje över kvinnor" eller vad den nu heter.
Där finns även tråden "vad har kvinnor mer att erbjuda än fitta" eller vad den nu heter.

Sedan finns det lite mer otydliga trådar i det forumet. Där man bland annat hatar på kvinnor över 30 som inte har barn. Och hatar på kvinnor på över 30 som har barn. Hatar på vackra singelmammor över 40. En hatartråd mot asiatiska kvinnor. Osv. osv. osv.osv.

Ja. Sedan finns det ju en och annan tråd här på antifeministforumet, där hatet mot Svenska kvinnor beskrivs. Bland annat denna tråd som vi nu skriver i.

Ha nu lite trevlig läsning! Eller vad jag nu ska skriva. Ha lite läsning! Passa bättre.
/TomatKungen
Senast redigerad av TomatKungen 2023-02-07 kl. 13:08.
Citera
2023-02-07, 13:06
Avslutad
Citat:
Du tänker på soja-pojkarna nu, nej precis de kommer inte kunna försvara dig trots att de har viljan.

Sitter du och drömmer att du är en stor stark militär som erbjuder dina tjänster till oss stackars svenska kvinnor? Vad inbillar du dig? Att jag ber om ditt beskydd? Det kommer inte ens bli krig och ni töntar sitter här och sollar vilka ni ska beskydda om Uffe skickar ut er i krig eller ej.

Grabben, din lunch är väl slut nu? Gå tillbaka till din maskin..
Citera
2023-02-07, 13:08
Medlem
Citat:
Sitter du och drömmer att du är en stor stark militär som erbjuder dina tjänster till oss stackars svenska kvinnor? Vad inbillar du dig? Att jag ber om ditt beskydd? Det kommer inte ens bli krig och ni töntar sitter här och sollar vilka ni ska beskydda om Uffe skickar ut er i krig eller ej.

Grabben, din lunch är väl slut nu? Gå tillbaka till din maskin..

Jag är rik och behöver inte gå ut i krig alls.
Citera
2023-02-07, 13:11
Avslutad
Citat:
Jag är rik och behöver inte gå ut i krig alls.

Jamen precis som alla andra på Flashback så är du rik.
Citera
2023-02-07, 13:24
Medlem
Masingas avatar
Vänta nu är vi inte jämlika? Allt detta trams om jämlikhet, kvinnorna kan väl ställa sig på fronten och försvara männen. Nä just det, det ska bara vara jämlikhet när det kommer till cashen!
Citera
2023-02-07, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vänta nu är vi inte jämlika? Allt detta trams om jämlikhet, kvinnorna kan väl ställa sig på fronten och försvara männen. Nä just det, det ska bara vara jämlikhet när det kommer till cashen!

Hur många gånger har man inte hört det argumentet du just drog?

Är det inte skillnad på att göra samma jobb yrkesmässigt typ på ett kontor och vara förtjänt av samma lön ..än att uppenbart fysiskt inte kunna palla lika mycket som en man i krig. Alltså inte som vissa män i denna tråd. Ja jag är en kvinna och ja jag inser att kvinnor generellt inte är fysiskt starka lika som män.. män som håller krig alltså, sen finns det undantag av kvinnor som pallar krig och har där att göra.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-02-07 kl. 13:36.
Citera
2023-02-07, 14:04
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Har du tänkt på att det kanske är du själv som aldrig slutar svara mig? Du är nog den minst provocerande i hela denna tråden so far, ledsen att säga det men..

Du gråter när jag skriver "fula ord", ljuger om att jag skulle påstås vara expert på att slåss och svarar på mina kommentarer till andras inlägg.. Och sen tycker du att jag är minst provocerande här på fb..

Jag skulle nog hävda att du är helt besatt av mej och extremt provocerad..
Varför klarar du inte av att erkänna det? Kanske något du borde ta upp med dina vårdare och din psykolog, du kanske behöver ändra din medicinering

Ps. Närstrid är något helt annat än att "slåss"
Citera
2023-02-07, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Du gråter när jag skriver "fula ord", ljuger om att jag skulle påstås vara expert på att slåss och svarar på mina kommentarer till andras inlägg.. Och sen tycker du att jag är minst provocerande här på fb..

Jag skulle nog hävda att du är helt besatt av mej och extremt provocerad..
Varför klarar du inte av att erkänna det? Kanske något du borde ta upp med dina vårdare och din psykolog, du kanske behöver ändra din medicinering

Ps. Närstrid är något helt annat än att "slåss"

Du vill verkligen känna dig viktig du , vad pinsamt det är hur det lyser igenom
Citera
2023-02-07, 14:10
Avslutad
Citat:
Spelar ingen roll hur mycket du försöker provocera män att försvara dig, kommer inte hända ändå.
Spelar heller ingen roll hur mycket ni önskedrömmar om att Sverige och svenska försvaret ska lägga sig platt för fienden, kommer inte att hända.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in