Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Det är väldigt svårt att hitta någon konkret fråga i alla de personangrepp som du häver ur dig. För tydlighetens skull vill jag därför att du konkretiserar frågan så att alla som läser tråden kan se den.
Men snälla du, jag har redan gjort det, och det är du som kommer med ett generalangrepp mot andra när du börjar med att tala om att deras fysik är fel.
Jag kör den igen då.
Men ändå vill du inte förändra något med utsläppen, utan säger nu bara att det blir för svåra konsekvenser för jordens befolkning. Där kan man undra över hur du klarar av att jämföra olika negativa följder med varandra, för rent teoretiskt kan förstås kostnaderna bli mycket större om vi fortsätter som tidigare.
Kort sagt, hur gör du för att väga olika negativa effekter?
Jag förväntar mig inget vettigt svar, men kan bara tala om att inom humaniora hade du ansetts vara totalt obildbar, när du inte ens klarar av att se frågan.
Men försök, istället för att spela den här von Oben-rollen som du och även nu Wishie misslyckats med ikväll.
Du vet, i slutändan är det faktiskt inte så att man sitter och skrattar åt er, för det är viktiga frågor vi diskuterar.