2023-02-17, 19:01
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackvack
Knut berättade i sitt vittnesmål att han har som princip att inte ta betalt och har inte heller gjort det dom senaste gångerna han vittnat. Inte heller denna gång lämnades det något anspråk.
Efter han blev senil kanske.
Innan hade han inga problem med att ta betalt.
Citera
2023-02-17, 19:02
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidertider
Helt otroligt att Robin säger åt Lukas att dra därifrån , han har ju levt med I och har barn med henne , så han vet ganska bra hur hon fungerar. Riktigt tragiskt !
Ja helt otroligt med tanke på att Bella bett Lukas göra samma sak.
Hon vill att han drar och överlåter vårdnad och föräldradagarna åt henne.
Så lite sjukt att Lukas inte berättar det för Robin.
Citera
2023-02-17, 19:06
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
När någon säger ; hoppas han aldrig tilltalar mig MER. Och ; du vet väl inte om jag har vittnat . Vad tycker du själv att det låter som ? Helt okända ?
Inte ett smack belägg för att man skulle känna någon av dom.
Du inser väl att det finns vittnen som inte har någon kunskap utöver händelsen med dom att göra?
Och att man i så fall kanske kräks jävligt mycket på Lukas.
Eller så kanske man inte vittnat alls och inte ens träffat barnamördaren.
Tolka vidare mupp
Citera
2023-02-17, 19:09
Medlem
cidertiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silopsilop

Har egentligen ingen lust att svara dig , tycker du är riktigt illa ute , ditt psyke verkar må riktigt dåligt . Men, jag ska ändå bemöta detta pinsamma inlägg med ett stort ; SUCK !
Citera
Medlem
Citat:
Helt otroligt att Robin säger åt Lukas att dra därifrån , han har ju levt med I och har barn med henne , så han vet ganska bra hur hon fungerar. Riktigt tragiskt !

Instämmer fullt ut.
Åklagaren försöker pressa R till att svara på ett sett som passar åklagaren bättre men R uttrycker flera gånger att hon är hans barns mamma, att han försöker, i den mån det är möjligt, hålla det till allt som rör barnen.

Man hör på honom att han hade kunnat öppna en ventil och spy bajs om han velat, det finns mer där inne. Han delger dock det som är relevant på ett mycket balanserat och nyanserat sätt utan att spy galla.

Det man även kan utläsa från det förhöret är att han troligtvis fått kämpa otroligt mycket för att barnen ska ha kunnat träffa sin mamma.
Jag tror också han svalt mycket skit och nästan till och med hela sin stolthet.
Detta enbart för barnens skull och jag menar verkligen detta som något positivt.

Jag tyckte som vissa här inne att L spydde mycket galla men efter att ha hört R förhör så tror jag inte det längre.
R är ganska slipad i sitt sätt att prata för att förmedla det han vill på ett rakt och tydligt sätt.
Trots att han är rak och tydlig så gör han det som åklagaren nämner i pläderingen, otroligt balanserat och nyanserat.

Min bild av I efter alla dessa dagar finns det inte ens ord för att beskriva i detta forum.

Jag har funderat mycket kring detta dom senaste dagarna och i mina ögon verkar hon inte ens vara mån om att verkligen få veta vad som hänt hennes dotter i och med frånvaro samtliga dagar. Det stör mig något oroligt mycket.
Citera
Medlem
silopsilops avatar
Och nu försöker Lukas få kontakt med Bella buhu.
Citera
2023-02-17, 19:12
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Har egentligen ingen lust att svara dig , tycker du är riktigt illa ute , ditt psyke verkar må riktigt dåligt . Men, jag ska ändå bemöta detta pinsamma inlägg med ett stort ; SUCK !
Klart det är en stor suck för dig.
Det framgår ju i både Lukas och Bellas förhör att hon tröttnat på honom och vill att han flyttar och att hon vill ha fullt boende på barnet och att Lukas kommer på helgerna.
Jag har ju redan citerat Lukas förhör när han berättar om det.
Men du kanske tror att han ljuger.
Citera
2023-02-17, 19:12
Medlem
Citat:
Och nu försöker Lukas få kontakt med Bella buhu.

Och det vet du, trots att du tidigare idag sagt att du inte känner någon av de inblandade?
Citera
2023-02-17, 19:13
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackvack
Instämmer fullt ut.
Åklagaren försöker pressa R till att svara på ett sett som passar åklagaren bättre men R uttrycker flera gånger att hon är hans barns mamma, att han försöker, i den mån det är möjligt, hålla det till allt som rör barnen.

Man hör på honom att han hade kunnat öppna en ventil och spy bajs om han velat, det finns mer där inne. Han delger dock det som är relevant på ett mycket balanserat och nyanserat sätt utan att spy galla.

Det man även kan utläsa från det förhöret är att han troligtvis fått kämpa otroligt mycket för att barnen ska ha kunnat träffa sin mamma.
Jag tror också han svalt mycket skit och nästan till och med hela sin stolthet.
Detta enbart för barnens skull och jag menar verkligen detta som något positivt.

Jag tyckte som vissa här inne att L spydde mycket galla men efter att ha hört R förhör så tror jag inte det längre.
R är ganska slipad i sitt sätt att prata för att förmedla det han vill på ett rakt och tydligt sätt.
Trots att han är rak och tydlig så gör han det som åklagaren nämner i pläderingen, otroligt balanserat och nyanserat.

Min bild av I efter alla dessa dagar finns det inte ens ord för att beskriva i detta forum.

Jag har funderat mycket kring detta dom senaste dagarna och i mina ögon verkar hon inte ens vara mån om att verkligen få veta vad som hänt hennes dotter i och med frånvaro samtliga dagar. Det stör mig något oroligt mycket.
Hon är avrådd från att vara där av åklagaren.
Det är dessutom ganska vanligt att den föräldern som fått sitt barn mördat inte orkar se mördaren i rätten och höra alla detaljer.
Fast du kanske anser att t ex Lisa Holms mamma inte heller brydde sig?
Citera
2023-02-17, 19:14
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Och det vet du, trots att du tidigare idag sagt att du inte känner någon av de inblandade?
Hur dum i huvudet är du?
Jag behöver inte känna någon för att få veta genom någon som känner personen vad som händer.
Var det så svårt att lista ut själv.
Mupp
Citera
2023-02-17, 19:16
Medlem
Citat:

Hon slänger alltid ut sin partner när hon blir arg.
Hon vill inte längre detta så fort hon blir arg.

När hon lugnat ned sig så hotar hon med polisanmälan eller gråter och säger att man bara överger henne.

Jag tror inte ett skratt på att det var slut mellan varken henne och J eller henne och L innan hon gick vidare.
Kanske i det offentliga rummet men tror varken J eller L egentligen delar hennes uppfattning om att det vart slut innan hon sniglar vidare...
Citera
2023-02-17, 19:18
Medlem
Citat:
Hon är avrådd från att vara där av åklagaren.
Det är dessutom ganska vanligt att den föräldern som fått sitt barn mördat inte orkar se mördaren i rätten och höra alla detaljer.
Fast du kanske anser att t ex Lisa Holms mamma inte heller brydde sig?

Detta är rent skitprat, ren rappakalja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in