2023-02-14, 12:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Hon står inte som ett namn som ska dra folk. Utan längre ner. Mellan Anki Bagger och någon annan artist man inte heller minns. Av de stora namnen är det lite läskigt hur man kramar ur ett namn. Boney M kan väl inte ha en originalmedlem kvar? Noice och Secret service verkar ha en medlem kvar. Vi kan nog räkna med att Anna mimar till ABC. Jag tänker inte betala tusen spänn för det där.

Ärligt talat så är jag lite förvånad över hur svag line-up det är jämfört med 90-talsvarianten. Visst, det rör sig knappast om att de får in artister som Celine Dion, men till exempel E-Type och Leila K kommer de flesta ihåg (for better or worse).

På ett sätt så är Anna Book ett namn som de flesta kommer ihåg. Däremot så är ju ABC fortfarande dagispop oavsett hur man vrider och vänder på det, men kanske är alla så höga / fulla när hon kommer på scen att de inte bryr sig?
Citera
2023-02-14, 12:21
Medlem
Ointressant, hon kommer ju ställa in på grund av orsaker ändå.
Citera
2023-02-14, 13:09
Medlem
Idag - egenpresad apelsinjuice till Nemo Heden. Hon är mycket stolt.
Tror hon fått sitta och prata om sig själv i Nemo möter en vän.
Citera
2023-02-14, 13:10
Citat:
Hon står inte som ett namn som ska dra folk. Utan längre ner. Mellan Anki Bagger och någon annan artist man inte heller minns. Av de stora namnen är det lite läskigt hur man kramar ur ett namn. Boney M kan väl inte ha en originalmedlem kvar? Noice och Secret service verkar ha en medlem kvar. Vi kan nog räkna med att Anna mimar till ABC. Jag tänker inte betala tusen spänn för det där.
Det verkar vara en som varit med från början och som nu spelar under namnet Sheila Bonnik - The sound of Boney M. Fortfarande större än Anna, rent artistiskt då.
Citera
2023-02-14, 14:36
Medlem
Citat:

Det står the sounds of Boney M så det är väl människorna som sjöng på riktigt som kommer, hur Milli Vanilli ska bära sig åt kan man ju undra när ena killen tog livet av sig när röstskandalen avslöjades och priser fick lämnas tillbaka. Kanske kommer det en dubbelgångare som även han är en jävel på att mima.

Ps. Skulle heller inte pröjsa ett öre för att se skiten.
Citera
2023-02-14, 14:53
Citat:
Ursprungligen postat av Saklartvarta
Idag - egenpresad apelsinjuice till Nemo Heden. Hon är mycket stolt.
Tror hon fått sitta och prata om sig själv i Nemo möter en vän.

japp hon har varit med där... ett mycket långt avsnitt och Nemo själv beskrev det som udda, även om jag inte minns hans ord exakt så var det glasklart att det var det mest annorlunda han spelat in. Jösses vad hon malde på. Jag lyssnade på halva men var tvungen att köra dubbel speed för jag pallade inte med.
Citera
2023-02-14, 14:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
https://tillbakatill80talet.se/
Intressant att det bara är föredettingar som kommer. Namn som Carola och Lena Ph var ju också stora på 80-talet, men med den skillnaden att de fortfarande har en karriär. Och av de medverkande är det bara en som numera fortfarande försöker hålla sig kvar genom diverse förnedringsprogram...

Men jag antar att trådens huvudperson anser sig som STÖRRE än Carola och Lena, och att det är därför hon är med, men inte de andra två.
Citera
2023-02-14, 15:36
Citat:
Ursprungligen postat av Somone
Det står the sounds of Boney M så det är väl människorna som sjöng på riktigt som kommer, hur Milli Vanilli ska bära sig åt kan man ju undra när ena killen tog livet av sig när röstskandalen avslöjades och priser fick lämnas tillbaka. Kanske kommer det en dubbelgångare som även han är en jävel på att mima.

Ps. Skulle heller inte pröjsa ett öre för att se skiten.
Det är den andre killen, Fab, som står på scen.
Senast redigerad av jenjoh75 2023-02-14 kl. 15:38. Anledning: Fel
Citera
2023-02-14, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Minns jag fel eller skulle hon inte uppträda på någon kryssning?
Blev det aldrig av eller har jag bara missat? Eller är det nu i vår/sommar? Eller har jag blandat ihop något? 😅
Du kanske tänker på uppträdandet på Viking Line eller om det var Silja i höstas, november har jag för mig. Dessvärre kan jag inte dra mig till minnes att vi fick några rapporter om eventet här i hennes tråd. Vet inte ens om det blev av men hon fanns i alla fall med på ”flyern”.
Citera
2023-02-14, 16:59
Medlem
summergirls avatar
Var det inte nån båt som skulle hyras ut till flyktingförläggning eller nåt så att Annas uppträdande blev, lägligt nog, inställt?
Citera
2023-02-14, 17:17
Medlem
Bilden på henne och Nemo.. Varför lägger hon handen på hans bröst? Ville hon verkligen få med ringen och armbandet?

Hur kan det ha tagit ett år av prat för att styra upp detta? Antar att han är fullbokad, är ju inte hennes kalender som inte ekar tom iaf.

"Haft ångest för att podda, för vad har jag att säga som är intressant?"
Citera
2023-02-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Du kanske tänker på uppträdandet på Viking Line eller om det var Silja i höstas, november har jag för mig. Dessvärre kan jag inte dra mig till minnes att vi fick några rapporter om eventet här i hennes tråd. Vet inte ens om det blev av men hon fanns i alla fall med på ”flyern”.

Ja! Viking Line låter bekant, nog detta jag tänkte på.
Hela pandemin så fick hon inte jobba som artist som hon faktiskt har rätt till, sen när pandemin inte är ivägen så händer inte så mycket ändå. Stackars Booken💔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in