2022-11-25, 19:20
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Att titta på Annas promenadfilmer är lika spännande som testbilden på TV förr. 🍿

"24 November 2022 13:20:07

❄️🥰❄️ Snart är det 1a Advent 🕯️ bara 6 dagar kvar av november, hoppas på mer snö"

https://cdn.instanavigation.com/?htt..._nc_sid=8fd12b

#ingetfilter #annanaturell
Snablar i havet. Nu skrämde du mej med den länken. Snälla, gör inte om det.
Citera
2022-11-25, 19:25
Medlem
Är det inte hennes son Antonio Book som är dömd för våldtäkt mot barn? Sedan försvarade hon honom med typiska ”hon ljuger” ”inte alltid förövaren är förövaren”
Citera
2022-11-25, 19:28
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme

Snablar i havet. Nu skrämde du mej med den länken. Snälla, gör inte om det.
Man får ta Anna med en stor nypa humor, annars skulle man inte stå ut med henne.
För övrigt förvånar det mig ändå lite grand att Anna inte fanns på sin tidigare bästa kompis Mytomanens bröllop i Åre. Har det slutgiltigt skurit sig mellan de två tidigare bästisarna, eller är det Jonas som satt en gräns?
Senast redigerad av Rimbert 2022-11-25 kl. 19:38.
Citera
2022-11-25, 19:44
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Man får ta Anna med en stor nypa humor, annars skulle man inte stå ut med henne.
För övrigt förvånar det mig ändå lite grand att Anna inte fanns på sin tidigare bästa kompis Mytomanens bröllop i Åre. Har det slutgiltigt skurit sig mellan de två tidigare bästisarna, eller är det Jonas som satt en gräns?
Jag bara älskar Anna. Hon har förgyllt min vardag länge. Det förvånar mej inte alls att hon inte var med på bröllopet i Åre. Vem vill ha den dagen i sitt liv sabbad av Anna. Inte ens My, tror jag. Hoppas att Jonas visat framfötterna och portat kärringen. Tänk om Halmpyntet kunde stampa ner fötterna också och dra ifrån kärringen, innan hela arvet är borta.
Citera
2022-11-25, 19:51
Medlem
Frammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaslegion
Är det inte hennes son Antonio Book som är dömd för våldtäkt mot barn? Sedan försvarade hon honom med typiska ”hon ljuger” ”inte alltid förövaren är förövaren”
Alla i den familjen ljuger, kärringen är medveten om det. Därför kastar hon skyldigheten på andra. Den enda som möjligtvis kan komma med en uns av sanning är "mannen i familjen" d v s Roberto.
Senast redigerad av Framme 2022-11-25 kl. 19:56.
Citera
2022-11-25, 20:20
Medlem
Papperstrassels avatar
Citat:
Ombesiktning senast 24/11. Den kanske slank igenom.
Inget ovanligt att hon sitter i bilen.

Hon satt i bilen och pratade med sin mobil i 55 minuter en gång. Finns på Youtube. Sök i tråden på "55 minuter".

Här sitter hon i bilen och lyssnar på musik och stirrar rätt ut i luften.
1:13. Från Bloggbevakning - "Ännu en märklig live av Anna Book".
Bilen verkar stå stilla av det man ser genom bakrutan, kanske vibrationer eller att Anna darrar på handen som gör att det ser "rörligt" ut. Konstig blick.
https://youtu.be/7K6AiThdP3M

Körförbud idag(2022-11-25) enligt Transportstyrelsen.
Citera
2022-11-25, 20:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ombesiktning senast 24/11. Den kanske slank igenom.
Inget ovanligt att hon sitter i bilen.

Hon satt i bilen och pratade med sin mobil i 55 minuter en gång. Finns på Youtube. Sök i tråden på "55 minuter".

Här sitter hon i bilen och lyssnar på musik och stirrar rätt ut i luften.
1:13. Från Bloggbevakning - "Ännu en märklig live av Anna Book".
Bilen verkar stå stilla av det man ser genom bakrutan, kanske vibrationer eller att Anna darrar på handen som gör att det ser "rörligt" ut. Konstig blick.
https://youtu.be/7K6AiThdP3M

Hehehe, hon har troligen knaprat "trevliga små piller" och därför låtsas hon att hon åker bil genom stan och stannar till vid trafikljus och sedan åker en bit igen till ett nytt trafikljus osv. Det är därför hon vickar lite på huvudet och med kameran. Enormt roligt klipp på det hela taget
Senast redigerad av Gabriel Knight 2022-11-25 kl. 20:58.
Citera
2022-11-25, 21:02
Medlem
flugornass avatar
Schlagerstjärnan Anna har haft körkort i mer än 20 år.
Hon har därmed lång erfarenhet av att framföra fordon sedan om dom är lagliga är ju en annan sak.
Men i artikeln så framgår det att redan 2007 att hon fick böter för fortkörning.
Nu har hon ju en bokad inspelning i Stockholm så hon kanske kan åker kollektivt för att stödja kampen för vår jord och dess klimat.

https://www.expressen.se/noje/hon-togs-av-polisen/

Edit.
Hur lyckades hon klara teorin?
Jo för hon är smartare än ni förstår. Finns en artikel där hon gör Mensa provet och klarar det utan svårigheter.
Edit igen.
Anna knapprar inte piller då det är svårt med dom tänderna, möjligen att hon maler sönder dom.
Men det där kan nog snopp viftaren mer om.
Senast redigerad av flugornas 2022-11-25 kl. 21:08.
Citera
2022-11-25, 22:42
Medlem
Frammes avatar
Kvällens bästa, jag skrattade så tårarna rann: Efter edit kom det.
Citera
2022-11-25, 22:47
Medlem
Frammes avatar
Jag skrattade så jag missade att det var flugornas inlägg jag citerade.
Citera
2022-11-25, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Sist AB var i fjällvärlden åkte (hasade) hon lagg, åkstilen påminde om en 3-årings första försök.
En repris vore sevärd.
Va nu inte taskig mot alla 3 åringar de är rappare i benen än elit Anna.
Citera
2022-11-25, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Måste ju spekulera lite här i varför vänskapen med My rann ut i sanden för under flera år har ju både My och Anna försvarat den med näbbar och klor. När vi här på FB hävdade att de var ovänner så skrev My själv att Anna var en av hennes närmaste, bästa och äldsta vänner men att de hade så mycket "på var sitt håll" emellanåt att de tyvärr inte kunde ses så mycket som de ville.
Och de fortsatte att ses, Anna passade huset, Anna planterade i trädgården, Anna och My var i fjällen...osv osv osv.

Anna var ju även hemma hos "bästa Kin" vid några tillfällen.

VI vet ju att Anna har problem att föra sig socialt men vänskapen med My har ju varit bestående under flera år och helt plötsligt är Anna bortplockad. Vad hände?
Var det Mys pojkvän, numera make som satte ner foten- för det har ju varit rätt uppenbart att han inte alltid uppskattat Book, hans pokerface lämnar mycket att önska så att säga?

Var det Mys son som sa ifrån att han inte accepterade att bli daddad med som en bebis så fort Anna var i närheten?

Eller var det så att My helt enkelt inte pallade med alla krav på att vara den allra bästaste lilla mysigaste vännen som tog med sig fru Book i alla samarbeten och gratisevent som hon fick?

Många frågor, är det NÅGON här som vet. Jag har kollat med min källor och ingen tycks veta något.
Tror att allt är Bookens fel. Jonas orkade väl inte med alla Annas besök. My fick väl välja sex med Jonas eller en hysterisk Book familj rännande titt som tätt. Valet var nog inte svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in