2023-01-18, 22:01
Medlem
Niggwards avatar
Tror ni man ens pissar positivt på amfetamin om 36 timmar om man endast drog en liten nyckel? Vi snackar väldigt liten mängd. Helt ren ett tag sen innan.

Erfarenhet? Jag vet att man säger 2-4 men vafan, så lite kan knappast synas efter 36 h
Citera
2023-01-19, 12:35
Medlem
Phosphoruss avatar
Någon som har nån aning hur länge LSD kan spåras i laboratorium? Tänkte droppa en 250ug lapp och har regelbundna tester tagna. Kmr förmodligen lämna provet ca 1 o en halv vecka efter intag. Tack på förhand.
Citera
2023-01-19, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifAxmyr
Tack för svaren! Ungefär 4 dygn alltså.
Hjälper det att t.ex basta för att bli ren snabbare?

Tror det viktigaste är att du ser till att hålla nere kreatinnivån. Börja några timmar innan med att dricka iaf 1 liter vatten, därefter ser du hur pass gult urinet är och kan dricka mer vid behov dock senast 1h innan provet. Du kan och skall dricka så mycket så det knappt är gult alls och så pass mycket så att du håller på att pinka på dig typ hela tiden och ända klara kreatinnivån. Det ska nästan se ut som rent vatten du kissar, det kommer ändå att hålla tillräcklig hög kreatinnivå. Min erfarenhet och många andras är att det är det absolut viktigaste att hålla nere den nivån för att klara ett tveksamt prov.
Senast redigerad av 81032041X6 2023-01-19 kl. 14:33.
Citera
2023-01-19, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TechoNisse
Sant men läkaren sa specifikt att jag skulle lägga till urinprov för droger samtidigt som jag ska lämna alla andra prov

Läs svaret nedan som är klockrent enligt mig och för dig eftersom drogproverna du ska lämna görs via urinprovet

Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
Tror det viktigaste är att du ser till att hålla nere kreatinnivån. Börja några timmar innan med att dricka iaf 1 liter vatten, därefter ser du hur pass gult urinet är och kan dricka mer vid behov dock senast 1h innan provet. Du kan och skall dricka så mycket så det knappt är gult alls och så pass mycket så att du håller på att pinka på dig typ hela tiden och ända klara kreatinnivån. Det ska nästan se ut som rent vatten du kissar, det kommer ändå att hålla tillräcklig hög kreatinnivå. Min erfarenhet och många andras är att det är det absolut viktigaste att hålla nere den nivån för att klara ett tveksamt prov.
Senast redigerad av brasnyggman 2023-01-19 kl. 14:54.
Citera
2023-01-19, 18:36
Medlem
TechoNisses avatar
, fick tips av en vän (själv inte testat än själv), men enligt hen så kan man köpa något som heter typ niacin på apoteket, som på något sätt rensar allt i kroppen,de skulle dock smärta i 3h men att bli ren från droger inom 3h låter för bra för att vara sant.

Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Läs svaret nedan som är klockrent enligt mig och för dig eftersom drogproverna du ska lämna görs via urinprovet
Jo tänkte på det med.

Får köra en vitvecka från söndagkväll tills 27e😊har laddat med egna urinprov (12 sticks) som jag ska testa på måndag,och sen en den 27e innan vc
Citera
2023-01-20, 02:23
Medlem
Dark_drivers avatar
Jag lämnade urinprov för körkortet den 13 december 2022 om det hade visat sig vara positivt för dom substanser som jag ska testas för så borde väl mottagningen som jag går hos ha hört av sig vid detta laget redan eller kommer jag att få reda på det vid nästa tillfälle som jag blir kallad till? Någon som har erfarenhet av hur det fungerar på dessa mottagningar?
Citera
2023-01-20, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Jag lämnade urinprov för körkortet den 13 december 2022 om det hade visat sig vara positivt för dom substanser som jag ska testas för så borde väl mottagningen som jag går hos ha hört av sig vid detta laget redan eller kommer jag att få reda på det vid nästa tillfälle som jag blir kallad till? Någon som har erfarenhet av hur det fungerar på dessa mottagningar?

Ja. Man bör ha fått svar inom 1 vecka om det är något avvikande. Gjorde exakt samma sak själv förra veckan.
Senast redigerad av nasse1897 2023-01-20 kl. 06:39.
Citera
2023-01-20, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver

Provtagningsstället tar ingen hänsyn till om ett av dina prover är positivt utan dom bara fortsätter. När du sen har lämnat det antal prover du är ålagd att göra så kommer det att stå i intyget att ett prov var positivt osv.. Du får liksom ingen andra chans att rätta till det positiva provet.
Därefter tar transportstyrelsen beslut om vidare åtgärder.

Edit.. Kolla 1177 under provsvar
Senast redigerad av brasnyggman 2023-01-20 kl. 11:00.
Citera
2023-01-20, 11:21
Medlem
Dark_drivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Provtagningsstället tar ingen hänsyn till om ett av dina prover är positivt utan dom bara fortsätter. När du sen har lämnat det antal prover du är ålagd att göra så kommer det att stå i intyget att ett prov var positivt osv.. Du får liksom ingen andra chans att rätta till det positiva provet.
Därefter tar transportstyrelsen beslut om vidare åtgärder.

Edit.. Kolla 1177 under provsvar

Då detta är en privat mottagning så går det inte att se provsvaren på 1177 tyvärr och då alla dessa mottagningar just är privata så tänkte jag höra om det är någon som har erfarenhet av hur det fungerar om man skulle pissa positivt om dom hör av sig så fort dom fått analyssvaret eller om man får vänta tills man blir kallad till nästa provtagning jag tycker ju att dom borde höra av sig så fort dom fått svar på analysen så man vet om det ens är någon idé att fortsätta att lämna prover?
Citera
2023-01-20, 13:05
Medlem
Dark_drivers avatar
Någon som vet hur mycket vanligt amfetamin som krävs för att komma över gränsen på 1% på kiral analys som ett exempel säg att jag har använt vanligt amfetamin ihop med Elvanse under 3 dagar ungefär 1g och jag åker på pissprov 4 dagar senare hur stor är risken att mitt sidointag syns på kiral analys 4 dagar efter sista dosen vanligt amfetamin?
Citera
2023-01-23, 02:28
Medlem
Hur länge sitter Lyrica i urinen och kan bli positivt på labb-analys? Cirka?
Citera
2023-01-23, 12:42
Medlem
Lischos avatar
Hej! Är det någon som vet hur lång tid det tar för 2,5 mg Xanor depot (tuggade) innan det går att lämna ett rent urinprov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in