Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-03, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grinpitta
Piccadilly Circus var en stund sen. Varför finns det fortfarande så stort intresse för denna, i mina ögon, talanglösa kvinna? Wahlgren med familj kanske är Sveriges svar på the Kardashians? Folk borde få idoler som förtjänar att bli sett upp till.

Allt är ju relativt. PW är ´talanglös ´ nog att omsätta nära 20 miljoner för 2019 via sina bolag.
Men vilka idoler saknar du då?
Är det de som fortfarande inte vid myndig ålder klivit ut ur duschen och upptäckt att de kan sjunga..?
Citera
2023-01-03, 19:06
Medlem
CB som inte ville vara offentlig som i att vara med i WV
Bara skitsnack.
Tänker på bröllopet.
Citera
2023-01-03, 19:21
Ja de har blivit riktigt lyckat för mr B…
Citera
2023-01-03, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Frieriet var väl välplanerat. Nu väntar stort tv bröllop! Allt i CB anda.

Där är väl P lika ”go’”. Märkvärdigare människa än henne, får man ju leta efter.
Citera
2023-01-03, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GafflaLagom
CB som inte ville vara offentlig som i att vara med i WV
Bara skitsnack.
Tänker på bröllopet.

Har väl varit hans plan hela tiden att få bli känd 🤨
Citera
2023-01-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Inga vänner
Ingen släkt
Inget hus
Inga pengar

Bra kap hon hittat

Han har en årslön på närmare miljonen.
Citera
2023-01-03, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Allt är ju relativt. PW är ´talanglös ´ nog att omsätta nära 20 miljoner för 2019 via sina bolag.
Är det de som fortfarande inte vid myndig ålder klivit ut ur duschen och upptäckt att de kan sjunga..?

Elvis Presley, ABBA, Carola innan hon blev tokig, Aretha Franklin, David Bowie, Kenny Rogers.
Citera
2023-01-03, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sion450
Han har en årslön på närmare miljonen.

Årslön som inkluderar avgångsvederlag?
Citera
2023-01-03, 20:56
Medlem
[quote=vakthundsbolaget|82983162]Årslön som inkluderar avgångsvederlag?[/QUOTE

🤣 underbart sagt!
Avgångsvederlag är han ju mästare på. Så givet att det är så.
Citera
2023-01-03, 20:56
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Först när CB dök upp tyckte jag att han verkade trevlig och helt ok.
Sen tyckte jag synd om honom (tex avsnittet när Pernilla inte visste vad hans syskon hette, eller var han var uppväxt.)

Sen började jag se en annan bild, av en helt annan människa. En som, trots att han inte känner folk, ska föreställa att vara så bekant och vän med dem. Han viskar till andra (till exempel en snubbe i Carina B-programmet) om P och Jessica: ”Det finns inga kvinnor som pratar så mycket.”

Till P säger han, liksom för att understryka att de snackar så mycket och har en sån låååång historia: ”Minns du vad vi pratade om.” ”Vad sa vi om det där?” ”Kommer du ihåg…” ”Vad sa jag till dej…”

Han vill liksom, med alla, mena på att ”vi har nåt gemensamt, du och jag”. Alltså även random folk runtomkring. För att inte TALA om H&C. Kör liksom jargong som folk gör när man känt varandra i hundra år. Typ.

Han verkar ha extremt svårt att inte delta aktivt i andras samtal.
När Ia (?) är och packar och CB sitter i köket och grejar med dator så märker man direkt att han vill blanda sej i samtal mellan Ia och P. Han lyssnar liksom aktivt.

I min bok skulle han ha växt om han inte hade varit så jäkla på utan mera laid-back, hållit en lägre profil. Inte behövt understryka att han köpt blommor, att det finns en röd tråd, att han beställt Bellini.

Han verkar läsa av hur han ska kunna bonda med olika människor, på ett jäkligt ytligt sätt. Jag undrar om någon av P:s bröder har genomskådat honom.

Nä, hua, tycker jag.
Å andra sidan är det P och CB som ska leva med varandra. Jag slipper 😃
Citera
2023-01-03, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Först när CB dök upp tyckte jag att han verkade trevlig och helt ok.
Sen tyckte jag synd om honom (tex avsnittet när Pernilla inte visste vad hans syskon hette, eller var han var uppväxt.)

Sen började jag se en annan bild, av en helt annan människa. En som, trots att han inte känner folk, ska föreställa att vara så bekant och vän med dem. Han viskar till andra (till exempel en snubbe i Carina B-programmet) om P och Jessica: ”Det finns inga kvinnor som pratar så mycket.”

Till P säger han, liksom för att understryka att de snackar så mycket och har en sån låååång historia: ”Minns du vad vi pratade om.” ”Vad sa vi om det där?” ”Kommer du ihåg…” ”Vad sa jag till dej…”

Han vill liksom, med alla, mena på att ”vi har nåt gemensamt, du och jag”. Alltså även random folk runtomkring. För att inte TALA om H&C. Kör liksom jargong som folk gör när man känt varandra i hundra år. Typ.

Han verkar ha extremt svårt att inte delta aktivt i andras samtal.
När Ia (?) är och packar och CB sitter i köket och grejar med dator så märker man direkt att han vill blanda sej i samtal mellan Ia och P. Han lyssnar liksom aktivt.

I min bok skulle han ha växt om han inte hade varit så jäkla på utan mera laid-back, hållit en lägre profil. Inte behövt understryka att han köpt blommor, att det finns en röd tråd, att han beställt Bellini.

Han verkar läsa av hur han ska kunna bonda med olika människor, på ett jäkligt ytligt sätt. Jag undrar om någon av P:s bröder har genomskådat honom.

Nä, hua, tycker jag.
Å andra sidan är det P och CB som ska leva med varandra. Jag slipper 😃
Jag tycker att förlovningsringen sammanfattar allt och även datumen för när han väljer att fria. Familjen Wahlgren har fullt med födelsedagar och Hans och Christinas bröllops dag mellan jul och nyår och då väljer han att kasta in förlovningen där för att få vara med i festligheterna. Att han sen går och köper en ring med en ananas, hur den nu ser ut är ju helt skruvat. Älskar han Pernilla eller älskar han the Pernilla med hela familjen, uppmärksamheten, pengarna? Han är så fake i mina ögon. Undrar när fasaden spricker? Han hade svårt att hålla upp den när pernilla kom med fler grejer till hans stuga.
Citera
2023-01-04, 01:36
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself

Hur många av dessa miljoner kommer från hennes ”hudvårdsserie” och ”viner”
(Som inte ens finns på bolaget) och hur mkt kommer från Kanal 5? Länk tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in