Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-02-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
I podden berättar Pernilla att de släpper ut hundarna innan de ska lägga sig. Sammy kommer in, men inte Dino. Hon går ett par varv i trädgården, men hittar honom inte. ”Till saken hör att vi har en jättestor räv och de äter inte hundar, men biter av huvudet och gräver ner det!”

VEM släpper ut hundarna i det läget?!

Dino kom tillbaka.
Små hundar dessutom. Varför inte gå en liten sväng med hundarna kopplade?
Eller bygg en säker inhägnad,rastgård eller högt staket.
Citera
2024-02-10, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trez77
Små hundar dessutom. Varför inte gå en liten sväng med hundarna kopplade?
Eller bygg en säker inhägnad,rastgård eller högt staket.

Eller hur?! Men det var ju kallt..
Citera
2024-02-11, 16:56
Medlem
De skulle aldrig skaffat hundar. De har inte engagemanget eller tid till ens promenader med hundarna. Tänk när de hade denna en väska de glatt slängde om axeln? Horribelt.
Hundarna behandlas som innekatter som får skita och pissa på golvet. Som de byter ut, alltså nytt golv. Istället för gå ut med hundarna och ta en vanlig promenad. Självupptagna människor som vi borde slippa ta del av vad de gör.
Citera
2024-02-12, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
De skulle aldrig skaffat hundar. De har inte engagemanget eller tid till ens promenader med hundarna. Tänk när de hade denna en väska de glatt slängde om axeln? Horribelt.
Hundarna behandlas som innekatter som får skita och pissa på golvet. Som de byter ut, alltså nytt golv. Istället för gå ut med hundarna och ta en vanlig promenad. Självupptagna människor som vi borde slippa ta del av vad de gör.

Håller med dig. De där hundarna har väl pissat ner och skitit på flertalet mattor och soffor både hos Pernilla och Bianca. Äckligt.
Citera
2024-02-12, 17:56
Medlem
Håller med er!
Citera
2024-02-13, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Det är väl PRECIS hennes fans vill ha - ett badrum där hon ”bjudit på sig själv” genom att kissa i handfatet. Men tror få av hennes fans har 30000 att lägga i hyra dock.

det är väl inte bara en person som torde hyra huset, för t ex ett tjejgäng på sex personer blir det ju inte så mkt var.
Citera
2024-02-18, 16:03
Medlem
Tydligen fick PW ingenting av sin make denna Alla hjärtans dag.. från att ha fått två överraskningsresor till hemlig plats tidigare två åren… inte ens blommor köpte Bauern.
Citera
2024-02-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Tydligen fick PW ingenting av sin make denna Alla hjärtans dag.. från att ha fått två överraskningsresor till hemlig plats tidigare två åren… inte ens blommor köpte Bauern.
Nu har han ju fått henne på kroken i o m giftermålet så lovebombningen behövs inte längre.
Citera
2024-02-18, 22:05
Medlem
fonders avatar
Hur tänker Ellos som valt Pernilla för reklam? Folk är ju så trött på den familjen som är överallt, så fort jag ser reklamen klickar jag på "hoppa över reklamen". Ibland är jag rädd för att någon Wahlgren/Ingrosso ska trilla ner istället för vatten när jag öppnar kranen då dessa familjemedlemmar är överallt, så jobbiga är de.
Citera
2024-02-20, 12:56
Medlem
Themoonbarkings avatar
Om WV har kvar sin torsdagsspot kl 20 eller 21 ser ser ut som om man för första gången (?) skjuter fram premiären in i april maj = blir det ens en säsong??

Biancas nya säsong av hennes talkshow har jag heller inte hört talas om.
Citera
2024-02-20, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Om WV har kvar sin torsdagsspot kl 20 eller 21 ser ser ut som om man för första gången (?) skjuter fram premiären in i april maj = blir det ens en säsong??

Biancas nya säsong av hennes talkshow har jag heller inte hört talas om.
Varför bryr du dig, du hatar ju dom. Skaffa dig ett liv.
Citera
2024-02-20, 13:48
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Hon hade väl fått nog med presenter så han slapp iår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in