Piccadilly Circus var en stund sen. Varför finns det fortfarande så stort intresse för denna, i mina ögon, talanglösa kvinna? Wahlgren med familj kanske är Sveriges svar på the Kardashians? Folk borde få idoler som förtjänar att bli sett upp till.
Hörde att den senaste säsongen hade högst tittarsiffror någonsin dock? De var oroliga efter Biancas sorti, men det gick visst ändå. Själv har jag inte tittat. Jag tittade för att jag gillar Bianca (och Benji). Det roligaste var ju Biancas kommentarer om Pernilla när de syncar.
Det hade den absolut inte. Den ligger på ca 200 000 i snitt och typ plats 7-8 på alla K5 program per vecka. Källa MMS.se. Du kan ladda ner rapporterna per vecka gratis.
Det hade den absolut inte. Den ligger på ca 200 000 i snitt och typ plats 7-8 på alla K5 program per vecka. Källa MMS.se. Du kan ladda ner rapporterna per vecka gratis.
Alltså högst av WV menar jag. Att den här säsongen hade fler siffror än förra säsongen.
Fjällen är ju så sagolikt vackert med all snö , middag på toppen i en stuga med bara levande ljus o en sprakande eld är ju väldigt romantiskt , slädfärd är ju så härligt . Allt är ju väldigt fint och helt perfekt för ett frieri !
Om det inte vore för att allt är väl spons , och hela filmteamet var med .
Och alla ” ungar ”
Så lyckligt och fint och perfekt som en riktigt walt Disney film .
Fjällen är ju så sagolikt vackert med all snö , middag på toppen i en stuga med bara levande ljus o en sprakande eld är ju väldigt romantiskt , slädfärd är ju så härligt . Allt är ju väldigt fint och helt perfekt för ett frieri !
Om det inte vore för att allt är väl spons , och hela filmteamet var med .
Och alla ” ungar ”
Så lyckligt och fint och perfekt som en riktigt walt Disney film .
Frieriet var väl välplanerat. Nu väntar stort tv bröllop! Allt i CB anda.